Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Wat ik wel bijzonder vind is dat er hier mensen zijn die roepen dat iedereen zich moet laten enten. Maar als er 1g komt zelf maar ook niet meer enten…
Dan is blijkbaar ook jullie ‘vrijheid’ belangrijker dan niet te ziek worden…
veerledec schreef:Testen voor toegang = zelftest, dat is geen keeltest, alleen in je neus.
En dus ook geen GGD capaciteitsprobleem, want dat gaat niet via de GGD.
Corona vaccinatie is met name voor jezelf.
veerledec schreef:Gratis verkopen?
Citaat:Omdat er nu 1 TVT betrapt is op fake testen zegt niet dat ze allemaal fake zijn hè.
Bij de GGD is ook een hoop gebeurd wat niet door de beugel kon.
veerledec schreef:Testen voor toegang = zelftest, dat is geen keeltest, alleen in je neus.
En dus ook geen GGD capaciteitsprobleem, want dat gaat niet via de GGD.
Corona vaccinatie is met name voor jezelf.
veerledec schreef:Dat is vreemd, op de drie locaties waar ik ben geweest was het gewoon de zelftest (door een ander uitgevoerd dan natuurlijk). En alleen neus.
Needje schreef:Wat ik wel bijzonder vind is dat er hier mensen zijn die roepen dat iedereen zich moet laten enten. Maar als er 1g komt zelf maar ook niet meer enten…
Pinacolada schreef:Needje schreef:Wat ik wel bijzonder vind is dat er hier mensen zijn die roepen dat iedereen zich moet laten enten. Maar als er 1g komt zelf maar ook niet meer enten…
Nee dan weegt het eigenbelang opeens een stuk zwaarder dan het belang om met zijn allen de Corona terug te dringen..
dit mag je niet zeggen, maar het is wel een beetje wat het is denk ik. Het is denk ik ook een beetje wat de regering heel naief hoopte.. geen rekening houdend met een gedeelte van de Nlse bevolking die gewoon niks willen...Citaat:Inderdaad, want als meer mensen zich hadden laten inenten hadden we nu niet zo in de oliebol gezeten.
Fitzroy schreef:Inderdaad, want als meer mensen zich hadden laten inenten hadden we nu niet zo in de oliebol gezeten.
robert45 schreef:Dat valt nog te bezien. Nu al liggen er meer en meer gevaccineerden in de ziekenhuizen.
Citaat:Als iedereen gevaccineerd zou zijn dan is de ziekenhuisbezetting niet ineens magisch verdwenen.
Citaat:Dat vaccin werkt gewoon niet zo lang als gedacht. Vandaar dat iedereen straks een 3e en 4e en 5e prik mogen halen. Fijn elke keer kans op bijwerkingen wat op de lange termijn nog helemaal niet zo bekend is.