Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:San87: toch maar praten met de werkgever denk ik als het rekeningrijden er doorheen komt.
marleen_88 schreef:Ik werk in het onderwijs. Ik rijd 2000km per maand, krijg een schamele €78,80 kmvergoeding. Als we naar rekeningrijden gaan, ben ik failliet.
Ineke2 schreef:Ik werkte ook in de logistiek, weet hoe dat is. Extra blij nu met mijn carrière switch![]()
Ik werk nu vanuit huis en als ik dalijk deels op kantoor werk reis ik met het OV.
_San87_ schreef:Het rekeningrijden dat het kabinet van plan is in te voeren... Het wordt voor mij dan heel duur om mijn huidige werk te blijven doen.
Esaqar schreef:Hier achter gaan ze starters woningen bouwen.
Vriend en ik enthousiast inschrijven.
Zojuist de brochure mogen ontvangen. 260.000 voor een hoekwoning van een rijtjes huis, zonder tuin, tegels en keuken. O ja... In een dorpje met 500 inwoners en 5 km van de bewoonde wereld in het noord/oosten van het land.
Dit noem ik geen starterswoningen meer.
_San87_ schreef:Esaqar schreef:Hier achter gaan ze starters woningen bouwen.
Vriend en ik enthousiast inschrijven.
Zojuist de brochure mogen ontvangen. 260.000 voor een hoekwoning van een rijtjes huis, zonder tuin, tegels en keuken. O ja... In een dorpje met 500 inwoners en 5 km van de bewoonde wereld in het noord/oosten van het land.
Dit noem ik geen starterswoningen meer.
Welkom in Nederland...
karuna schreef:Wat is er gebeurd dan? Ik heb geen mogelijkheid op te zoeken? Crash? Inhaalfout? Voordeel ergens door dat niet had gemogen?
Edit een plaatje gevonden. Hamilton snijdt een hele hoek af, komt daardoor eerste en mag doorrijden?![]()
![]()