Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Mijn buren... Serieus waarom doe je dit.
[ [url=m/kKTNgU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3NzM4Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marcella schreef:Ben niet zo geduldig persoon.
Marcella schreef:Griepprik is compleet anders zoals de arts hier zei. Dan worden er stoffen ingespoten waar je inderdaad op kan reageren. Dat is niet wat hier gebeurt is.
Dat ik nu niet weet of ik Pfizer of Moderna gehad heb.
Marcella schreef:Griepprik is compleet anders zoals de arts hier zei. Dan worden er stoffen ingespoten waar je inderdaad op kan reageren. Dat is niet wat hier gebeurt is.
Dat ik nu niet weet of ik Pfizer of Moderna gehad heb.
MarcoBorsato schreef:Ik kreeg nog een gedoetje in dat kwartier. Ik moest m'n mondkapje af omdat ze anders niet zouden kunnen zien of het wel goed met me zou gaan. Dus ik zei, als ik ik hier schuimbekkend over de grond rol zie je dat ook wel mét mondkapje. "Nou mevrouw, zo grappig is dat niet!!!".
En ik: "jawel, jawel".
Er hing sowieso een serieus sfeertje in de GGD tent. Er stond security bij de ingang dus ik vroeg wie mij ging fouilleren. Nou, ik hoefde niet gefouilleerd te worden want daar stonden ze niet voor. Niemand moest lachen toen ik vroeg of het dan een drugsvriendelijk evenement was.Marcella schreef:Ben niet zo geduldig persoon.
Goede oefening voor jou dus. Kwartiertje is zo voorbij.
Dilan93 schreef:MarcoBorsato schreef:Ik kreeg nog een gedoetje in dat kwartier. Ik moest m'n mondkapje af omdat ze anders niet zouden kunnen zien of het wel goed met me zou gaan. Dus ik zei, als ik ik hier schuimbekkend over de grond rol zie je dat ook wel mét mondkapje. "Nou mevrouw, zo grappig is dat niet!!!".
En ik: "jawel, jawel".
Er hing sowieso een serieus sfeertje in de GGD tent. Er stond security bij de ingang dus ik vroeg wie mij ging fouilleren. Nou, ik hoefde niet gefouilleerd te worden want daar stonden ze niet voor. Niemand moest lachen toen ik vroeg of het dan een drugsvriendelijk evenement was.
Welkom in de feesttent, uhhh GGD tent
Beetje humor lijkt me juist fijn als je daar de hele dag bezig bent