Citaat:Ik heb geen dag fietsen of wandelen nodig zonder ook maar iemand tegen te komen om eens even lekker op te kunnen laden hoor. Gewoon rust, ruimte en natuur is genoeg. Ik loop mijn erf af en sta in prachtige natuur. En dat geldt dus ook voor mensen die hier op vakantie komen. Ik weet niet welk beeld je hebt bij vakantie in NL, maar hier is het echt niet druk en Nederland biedt genoeg om lekker tot rust te
Van Nederland hou ik heel veel en als wij in Nederland zijn, is het in Brabant, Utrecht regio, Gouda regio en Zeeland.
Allemaal prachtig.
Alleen overal hoor je het geluid van auto's cq mensen.
Als je zoals wij gewend bent aan echte stilte, buiten zitten onder de sterrenhemel zonder geluid en licht dan begrijp je misschien ook dat ondanks mijn intense liefde voor mijn vaderland ik na twee weken dood moe weer vertrek naar huis. Nederland is vol van prikkels en ik word daar dood en dood moe van.
Mijn toeristen komen ook bij hier. En ik begrijp dat.
Aanvulling→ daarnaast ben ik vooral een Europeaan, en ik denk ook Europees. Dus als mensen in Europa op vakantie gaan vind ik dat ze groot gelijk hebben. Een ander gebied, natuur, andere prikkels geeft energie.
Als mensen naar veilige regio's gaan, corona maatregelen in acht nemen, dan kan dat ook en is het niet minder of meer gevaarlijk als in Nederland zijn.
En mensen die in Nederland willen blijven→ prima toch. Leven en laten leven zoals mijn voorgangster ook al opmerkte.