Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Rien, heel veel sterkte.
Wat betreft de seizoensarbeiders, vergeet niet dat de bloementeelt in een hele andere hoek van Nederland zit als de aspergeteelt. En verder, het kweken van een aspergeveld tot aan oogst is ook een enorm kostenplaatje. Pas in het 2de jaar kan er beperkt worden geoogst, vanaf het 3de jaar een volle oogst, en na 10 jaar is het veld niet meer bruikbaar voor asperges.
Ik haal ze rechtstreeks bij de boer, heb het geluk dat 1 van de top 3 aspergekwekers van Brabant hier om de hoek zit.
MoniqueT schreef:O, er zijn dus ook Nederlanders die elke dag zelf moeten koken. Doet me goed!![]()
![]()
![]()
Jullie cijfers zijn dus nóg lager, mag ik weten waar jullie zitten in Brabant? Ik kom uit de regio Breda (Made) en we hebben daar dus nog het appartement.
moonsparkle schreef:Ik moet eigenijk boodschappen halen maar ik zie er zo tegenop
Neonlight schreef:Ik zit zelf in gemeente Bergeijk, en kom oorspronkelijk uit Valkenswaard, waar de cijfers dus ook laag zijn. Mijn ouders en broer wonen in Valkenswaard. Waalre is helemaal een lichte vlek op de kaart.
Made off all places, daar ken ik ook nog mensen.Zitten wat hackneyrijders.
Neonlight schreef:Ik zit zelf in gemeente Bergeijk, en kom oorspronkelijk uit Valkenswaard, waar de cijfers dus ook laag zijn. Mijn ouders en broer wonen in Valkenswaard. Waalre is helemaal een lichte vlek op de kaart.
Made off all places, daar ken ik ook nog mensen.Zitten wat hackneyrijders.
Scum schreef:Maar met 3 weken ben je ook wel bijgetankt. Ik moet zeggen dat ik daar ook al eens aan gedacht heb.. inhalen in de zomervakantie. Want op vakantie gaan zit er nu toch niet in.
MoniqueT schreef:O, er zijn dus ook Nederlanders die elke dag zelf moeten koken. Doet me goed!![]()
![]()
![]()
Jullie cijfers zijn dus nóg lager, mag ik weten waar jullie zitten in Brabant? Ik kom uit de regio Breda (Made) en we hebben daar dus nog het appartement.