Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-19 13:48

Ik wilde net zegggen: dat kleed <3

Duc: Mingo is ideaal, maar nieuwe collectie is nog niet uit en dat is altijd heel snel uitverkocht. Vooral de kleine maatjes.
Il zou dan al wel een 1-2 durven doen. Kan je altijd iets oprollen.

Mini rodini leggings zijn ook fijn net als Tiny. Tiny heeft ook altijd wel basic kleuren.

Pk: I looove it. Allemaal. Die Tiny trui is echt om te zoenen.

Balou_k

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 13:53

Pantykous schreef:
Wat een goede aankopen Balou! En die ezel blijft favoriet he, top print.

Ik ben net goed geslaagd bij Kids!

Van Bobo 2 longsleeves en van Tiny ook een longsleeve, een trui en een broek. Plus matching sokken :D

[ [url=m/NfHE9b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iJ4lTO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook nog gekeken naar wat we hadden. Vorig jaar in de sale een Bobo vest en trui gehaald. Trui was op de groei dus daar gaat dit jaar het kaartje van af, vest kan nog mooi mee. De TAO trui hangt er een beetje om :j

[ [url=m/9EP99b.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgende week komt MR al, maar ik heb dus al best wat binnen. 2 broeken heb ik nu, dus daar kunnen nog wat leggings bij. Dat wordt een beproeving voor me de komende weken :D

Denk wel dat ik goed heb geshopt, alles past mooi bij elkaar. Bestelling Wonder verwacht ik ook nog deze week.

Oh en excuseer de voeten :')

Mooi!!

Dat eland truitje heb ik ook gezien, maar ik heb me ingehouden. Online?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 13:58

verootjoo schreef:
Mooie kleuren panty!
Die aubergine kleur vind ik ook mooi! Vrees dat het hier alleen niet zo leuk staat.
Ik dacht trouwens dat jou voornemen ook was om minder gelijk alles in te slaan en meer te wachten op de sales enzo :P

Haha ja dat klopt! Dus heb nu 4 longsleeves, 2 truien, 1 vest en 2 broeken. Zat zo voor het naseizoen, volgens mij goed te doen. Maar dat word natuurlijk wel op mn handen zitten met alles wat nog komt :D

Dat wol dragen ze natuurlijk pas hartje winter :j

Balou, nee in de winkel!

Kleed is mooi he, tnx! Is van de Art collectie van Ikea. Had 'm voor m'n vakantie gezien, maar was 350 euro en dat vond ik toen net te gortig zo voor mn vakantie. Na de vakantie uiteraard OVERAL uitverkocht. Nou loop ik afgelopen maandag door de Ikea, ben net verhuisd dus even erdoor voor wat kleine dingen, en toen liep ik ook even door de koopjes hoek. Staat daar precies nog 1 zo'n kleed voor 200 euro. *\o/* *\o/* *\o/*

Deze is het, van echt wol ook <3

Afbeelding

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 14:12

Hier nog maar 1 winkeltje gevonden met MR, Bobo en zo. ;(

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 14:16

Ik bestel normaal alles online hoor, maar woon tegenwoordig wat dichterbij :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 14:35

Maar eerder woonde je in Bunschoten toch? Weet jij of er in Amersfoort wat zit met MR, bobo, Tc oid?

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 14:36

Balou_k schreef:
Ik ga terug meer meelezen en posten hier, merk dat ik het best mis. :)

Wat pareltjes van gisteren. <3

[url=m/J4Wesx.jpg]Afbeelding[/url]

Oh, dat Fred & Ginger is leuk! Die blouse heb ik ook meteen besteld, en nog wat ander spul.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 14:38

verootjoo schreef:
Maar eerder woonde je in Bunschoten toch? Weet jij of er in Amersfoort wat zit met MR, bobo, Tc oid?

In Laren zit Store of Daydreams, daar is het allemaal begonnen voor me. Die hebben o.a. Tiny, Bobo, Mini Rodini, the Animals Observatory en Stella McCartney. Is van Marloes, werkt nog een dame die Daphne heet en die zijn allebei echt heel leuk. :j Ik kom er nog steeds regelmatig! Ook veel moois voor de kinderkamer.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 14:58

Ah Balou, wat leuk zeg en idd die groeit ook lekker door.

Mooie set zo PK

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 15:09

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 15:24

Allemaal op de groei, te leuk om niet te bestellen.

Voelt fijn spul.
Afbeelding

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:24

Ik kom even ego met een vraag. Voor een uitvaart zoek ik een mooie broek/legging bij het CarlijnQ poedel-shirt. Zwart kan natuurlijk maar liever minder somber. Ik zag de Nixnut stripe legging, zou die daar leuk bij passen? Of hebben jullie een idee?

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:26

_lautje_ schreef:
Ik wilde net zegggen: dat kleed <3

Duc: Mingo is ideaal, maar nieuwe collectie is nog niet uit en dat is altijd heel snel uitverkocht. Vooral de kleine maatjes.
Il zou dan al wel een 1-2 durven doen. Kan je altijd iets oprollen.

Mini rodini leggings zijn ook fijn net als Tiny. Tiny heeft ook altijd wel basic kleuren.

Pk: I looove it. Allemaal. Die Tiny trui is echt om te zoenen.

Oké dankje :)

En Marit en panty leuk spul!!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:31

Marit, die duiven zijn ook zo leuk!

veerledec schreef:
Balou_k schreef:
Ik ga terug meer meelezen en posten hier, merk dat ik het best mis. :)

Wat pareltjes van gisteren. <3

[url=m/J4Wesx.jpg]Afbeelding[/url]

Oh, dat Fred & Ginger is leuk! Die blouse heb ik ook meteen besteld, en nog wat ander spul.

Mooi issie hè!!

Wat voor broekjes doen jullie aan op MR shirts? :)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:32

PK, prachtig allemaal! Staat vast geweldig bij Cruz! Dat Bordeaux aubergine staat soms wel en soms vreselijk bij rood/rossig dus dat soort dingen zou ik nu niet online durven kopen maar <3 je leftovers van vorig jaar ook trouwens, vooral de Tao trui.
En dat kleed: meant to be *\o/*

Leuke Carlijn items MaritB, vaak ook goed te combineren. Ik baal een beetje dat in de oker ruit broek nooit gekocht heb...

Lastig Dani. De poedels zijn een beetje crème dus of ik daar wit naast zou doen weet ik niet. Misschien iets van donkerblauw, donkergroen of bordeaux als je niet te fleurig wil maar ook niet zwart? Mooie jogger of legging?

Qua broekjes en MR gewoon spijker, effen jogger, effen Zara broekjes. Eigenlijk vanalles wel maar eigenlijk nooit nog een print tenzij het dezelfde is.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:10

Hier toevallig net een mr shirt aangetrokken, na een poep explosie.
Had geen leuk broekje erbij dacht ik, dus maar gewoon wat aan gedaan, we zijn toch thuis. Maar zo gek vind ik het niet eens staan.
Afbeelding

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:13

Pantykous schreef:
verootjoo schreef:

In Laren zit Store of Daydreams, daar is het allemaal begonnen voor me. Die hebben o.a. Tiny, Bobo, Mini Rodini, the Animals Observatory en Stella McCartney. Is van Marloes, werkt nog een dame die Daphne heet en die zijn allebei echt heel leuk. :j Ik kom er nog steeds regelmatig! Ook veel moois voor de kinderkamer.

Oh leuk! Wel alleen aan de verkeerde kant van Amersfoort voor mij, vind dat wel te ver rijden. Alsnog een uur namelijk, dan bestel ik liever op internet. Die website kende ik idd al

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:22

De meiden van store of daydreams pakken het zo leuk in! Dat ik elke dag daar wel pakketje wil bestellen haha

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-19 17:25

Leuk Fee! Mingo heeft altijd stripes en ook dots in de collectie. En dat combineert eigenlijk altijd top met drukke printjes!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:11

Van MR koop ik bijna altijd shirt/romper en het broekje.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 20:48

Hier ook de carlijn broekjes binnen! Had nog veel meer mee willen nemen maar mn portemonnee werd erg boos haha. Ik wacht op de sale/ tweedehands!

Nog iets te lang voor R, perfect voor S! Ze kunnen er beide nog wel een tijdje mee vooruit. Ik ben voor maat 74/80 gegaan. Vind het als een 80 vallen.

Afbeelding

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 21:01

Ik zie de foto niet als ik m wil openen. Weet niet of dat aan mijn telefoon ligt of dat meerdere er last van hebben? :(

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 21:03

Ik ook niet, dacht ook dat het aan mijn telefoon lag

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 21:04

Hier ook last van

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 21:31

Ik zit op desktop maar zie hem ook niet Reusje :n

Goed geslaagd Panty! Succes met handen zitten komende tijd :D

Denk dat idd donkere effen broekjes erbij wel mooi zijn Dani.

Van de week een blauwe Mingo jogger ophalen, vandaag Just Juul shirt binnen gekregen. Zitten geen knoopjes in de kraag, ik vind dat toch haast een verplichting bij baby's tot maatje 92 ofzo >;) Morgen maar eens passen, kijken of ie over dat grote hoofd wil. Vandaag broekje geleend van vriendin die leuk is met opgerolde pijpen, de te kleine schoenen gaan terug (ze hebben gewoon maat 26 geleverd zag ik vanmiddag ipv de bestelde 27 |o En nu natuurlijk alle maten uitverkocht) maar heb een ander paar gevonden bij H&M wat ook leuk is. Dus kleine man is klaar, hoezee! Thanks voor het meedenken hier! Tita bedankt ook voor het aanbod, maar ik vrees dat mijn man dat gaat veto-en zo'n broek := Nu mijn eigen outfit nog :+

Vandaag ook ff bij Petozzi binnengelopen, de merels zijn echt leuk <3 Maar durf het toch nog niet aan, trui oogde vrij kort en wijd voor de oudste en bij de jongste moet ik eerst ff door de bak met kleding om te kijken of ik niet al teveel voor de winter heb in alleen maar groen, keertje andere kleur is ook niet weg natuurlijk :=