Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:27

Welke crazy old cat lady is geïnteresseerd? :Y)

Afbeelding

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:23

Tja bij ons ga ik degene zijn die weinig tijd heeft.
Nu net pas thuis na eerste dagje stage. _O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:29

Exitium schreef:
Welke crazy old cat lady is geïnteresseerd? :Y)

[ [url=m/zE6poh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ikikik *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 00:13

Mijn date was leuk, morgen vervolg :) eerst voelde ik het niet helemaal, maar gaandeweg kwamen we steeds losser.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 08:11

Leuk :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 10:32

Wat leuk Relaxed!

En poeh, bij de eerste date direct drie dagen blijven? Dapper!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:51

Nuja, drie nachten zelfs... :') Ze komt vrijdag wel pas tegen de avond en zaterdag moet ik helaas nog even twee uurtjes weg voor mijn stage (heb nog steeds geen reactie gehad of ik morgen mocht komen helaas, al kan zij dan ook nog wat aan school werken op mijn kot dus het is niet zo dramatisch) en zondagochtend neemt ze terug de trein. Heb nog het geluk dat een van mijn lessen toevallig verplaatst is naar het station (klein locatiewijziging maar), dus kan ik maandag op mijn gemak even terug mee, zou het nogal zielig vinden om haar in een vreemde stad met zakken te laten lopen sleuren. :')

Maar ik denk dat de druk wat lager ligt omdat we het niet direct als 'date' zien of het alleszins niet zo afgesproken hebben. We kennen elkaar ondertussen al vrij goed, dus moest de vonk op liefdesgebied niet overslaan zullen we nog steeds goede vrienden blijven geloof ik. :)

En cool Relaxed!

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 20:20

Ik heb een (denk ik ) leuke man gevonden toch via Lexa.
Vanavond eens video bellen en we hebben min of meer afgesproken zaterdag avond naar een Cocktail bar te gaan. Ben benieuwd... :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 00:18

Ik moet tijd vinden voor een date... Ik heb 2 mannen die staan te wachten. :')
Maar ja doordeweeks van 8 tot 6 bezig op het moment, dan nog reistijd... en in het weekend moet ik echt altijd 1 dag vrij hebben anders gaat m'n hoofd blijkbaar verkeerd staan. _O-

Maar ja zondag komt de familie voor m'n verjaardag. Prima natuurlijk maar dat daten schiet dan niet op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 00:40

Nou mijn date was gezellig, maar voel niet echt een klik of kriebels ofzo :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 12:43

He, maar je eerdere bericht zei heel wat anders dus nu ben ik in de war? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 12:45

Wat is daar heel anders dan? Ik zei dat het steeds losser werd.. Nu weet ik dat er voor mij niet genoeg klik was. Daar heb ik geen 5 dates voor nodig :+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:05

Wel jammer!

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:41

DezeNaam: Ik ben benieuwd zeg hoe dat wordt die drie dagen, ik hoop heel erg voor je dat het leuk is! Veel plezier in ieder geval.

Relaxed, jammer maar fijn dat je het in ieder geval snel weet. Op naar de volgende haha :D

Er werd mij nog gevraagd (heel wat pagina's terug) hoe ik mijn nieuwe vriend heb leren kennen :o
Nou, hij had mijn nummer van een gemeenschappelijke kennis haha. Hij zag mijn profielfoto en toen heeft hij mij een berichtje gestuurd. Een beetje een apart begin en ik vond het eerst ook niet geweldig maar het kletsen was wel heel leuk en toen het afspreken ook! Vanaf de eerste keer afspreken hebben we elkaar bijna elke dag wel gezien. Na iets langer dan twee maanden nu dus sinds kort iets serieus :D
Hij is wel wat jonger dan ik ben, maarja het voelt goed dus we zien wel hoe het loopt!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:39

Omg hier is het inmiddels helemaal serieus en ik ben er zo onwijs blij mee :D :D

Relaxed: jammer maar ook prima dan toch?

Lexa heb ik geen ervaring mee. Ik vond dat nogal een stap verder dan Tinder. Ook omdat je er voor moet betalen en volgens mij zitten daar veel meer serieuze types op. Het was voor mij plan D zeg maar. Als Ik nergens anders meer leuke mannen tegen zou komen :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:47

Goed bezig Sophie <<)

Hier zitten we op dag 4 van de vakantie en hij vind me nog steeds lief *\o/*

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:49

Haha en jij hem ook Yvanka? :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:52

Ok even een totaal andere vraag. Geen ervaring met dating sites en wil dat graag zo houden. :)

Maar via via te horen gekregen dat kennelijk een "grapjurk" een profiel heeft aangemaakt met mijn mail adres alweer lang geleden voor de scheiding. Account is kort actief geweest daarna niet meer en bericht contact geweest kennelijk met iemand ook nog (overigens een kansloos figuur) {:)-:( -:(- Heb ander ww aangevraagd en kunnen inloggen. Deel van info klopt deel totaal niet. Hoe ik en ex dit hebben kunnen missen kwa mail is volgende probleem. Dus al jaren niet actief dus al jeren geen mail is logisch.

Heb beheerder gemaild uitleg gegeven en verzocht account te verwijderen wat je kennelijk zelf niet kan doen >;) :o? Maar tot nu toe vertikt hij het te doen. Krijg de meest vreemde vragen want ik kan een jaloers iemand zijn die mijn eigen account weg wil hebben?

Kortom heeft een van jullie ergens een account lopen bij een dating site en hoe verwijder je dat normaal? Overigens de site in kwestie is zo mijn doelgroep niet :P voor asexuelen en anderen die geen sex willen.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:54

SophievdV schreef:

Ja :D

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:56

karuna schreef:
Ok even een totaal andere vraag. Geen ervaring met dating sites en wil dat graag zo houden. :)

Maar via via te horen gekregen dat kennelijk een "grapjurk" een profiel heeft aangemaakt met mijn mail adres alweer lang geleden voor de scheiding. Account is kort actief geweest daarna niet meer en bericht contact geweest kennelijk met iemand ook nog (overigens een kansloos figuur) {:)-:( -:(- Heb ander ww aangevraagd en kunnen inloggen. Deel van info klopt deel totaal niet. Hoe ik en ex dit hebben kunnen missen kwa mail is volgende probleem. Dus al jaren niet actief dus al jeren geen mail is logisch.

Heb beheerder gemaild uitleg gegeven en verzocht account te verwijderen wat je kennelijk zelf niet kan doen >;) :o? Maar tot nu toe vertikt hij het te doen. Krijg de meest vreemde vragen want ik kan een jaloers iemand zijn die mijn eigen account weg wil hebben?

Kortom heeft een van jullie ergens een account lopen bij een dating site en hoe verwijder je dat normaal? Overigens de site in kwestie is zo mijn doelgroep niet :P voor asexuelen en anderen die geen sex willen.

Keertje met de AVG gaan zwaaien?

https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/n ... rgetelheid

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:57

Al gedaan, ex had dat ook al geopperd. reactie was oh ga je meteen dreigen? _-:( hij was op de hoogte van de rechten want hij zou advocaat zijn. :roll: werkelijk. Zeik niet verwijder dat account en hup.

Maar is het normaal dat je een eigen account niet zelf kunt verwijderen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 12:17

Leuk sophie!
Haha yvanka, had je dat verwacht? :+
Karuna, sites die ik ken kun je altijd zelf je account verwijderen, alleen dat zit soms wel verstopt..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 12:36

Mm heb echt alles nagezocht maar niks kunnen vinden erover. Best raar eigenlijk je zou het toch zelf moeten kunnen weghalen. Ipv je moeten verantwoorden aan de eigenaar/beheerder van de site. Zeker bij een dergelijke site als een dating iets

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 13:06

Yvankaxx schreef:
SophievdV schreef:

Ja :D

Hoe is het weer? Hebben jullie veel leuke dingen gedaan?

Wij zijn dinsdag thuis gekomen na 2 nachtjes weg. Gisteren nog dagje samen bij mij thuis. Kerstboom opgezet, wezen kerstshoppen en uit eten geweest.
Had vanochtend echt de tranen in mn ogen toen hij weg moest naar werk. :oo :oo

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 13:38

karuna schreef:
Al gedaan, ex had dat ook al geopperd. reactie was oh ga je meteen dreigen? _-:( hij was op de hoogte van de rechten want hij zou advocaat zijn. :roll: werkelijk. Zeik niet verwijder dat account en hup.

Maar is het normaal dat je een eigen account niet zelf kunt verwijderen?

Komt vaak voor op sites, op Bokt kan het ook niet zelf. Als hij op de hoogte zou zijn, dan zou hij je account gewoon verwijderen