Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Ok even een totaal andere vraag. Geen ervaring met dating sites en wil dat graag zo houden.![]()
Maar via via te horen gekregen dat kennelijk een "grapjurk" een profiel heeft aangemaakt met mijn mail adres alweer lang geleden voor de scheiding. Account is kort actief geweest daarna niet meer en bericht contact geweest kennelijk met iemand ook nog (overigens een kansloos figuur)![]()
Heb ander ww aangevraagd en kunnen inloggen. Deel van info klopt deel totaal niet. Hoe ik en ex dit hebben kunnen missen kwa mail is volgende probleem. Dus al jaren niet actief dus al jeren geen mail is logisch.
Heb beheerder gemaild uitleg gegeven en verzocht account te verwijderen wat je kennelijk zelf niet kan doen![]()
Maar tot nu toe vertikt hij het te doen. Krijg de meest vreemde vragen want ik kan een jaloers iemand zijn die mijn eigen account weg wil hebben?
Kortom heeft een van jullie ergens een account lopen bij een dating site en hoe verwijder je dat normaal? Overigens de site in kwestie is zo mijn doelgroep nietvoor asexuelen en anderen die geen sex willen.
Yvankaxx schreef:SophievdV schreef:Haha en jij hem ook Yvanka?
Ja
karuna schreef:Al gedaan, ex had dat ook al geopperd. reactie was oh ga je meteen dreigen?hij was op de hoogte van de rechten want hij zou advocaat zijn.
werkelijk. Zeik niet verwijder dat account en hup.
Maar is het normaal dat je een eigen account niet zelf kunt verwijderen?