Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:01

Wat leuk Berdien!! :) en meteen een 2e date gepland, dat is wel fijn, anders zit je weer op de app van hoe ga je dat vragen enzo haha.

Janinevv goed dat je het hebt gevraagd, ik heb daar nooit zo'n moeite mee, als ie niet wil, dan maar niet haha. Komt ie zelf nog met een initiatief ook om af te spreken?

Yvankaxx gedate met een collega van Flessuh of begrijp ik het verkeerd? En dat heeft ie tegen Flessuh gezegd en Yvankaxx genegeerd? Lekker type dan..

Ik heb mijn date niet mee naar kerstdiner gevraagd haha. Hij vertelde dat ie zaterdag avond moest voetballen en daarna naar de film ging met vrienden, dus ik heb er niks over gezegd haha. Ook verder niet heel erg over dat loslaten gehad.. we hadden zo'n relaxte avond, lekker weer gekookt samen, daarna filmpje op de bank. Hij is zo lekker knuffelig altijd haha, heerlijk zo bij hem liggen. Ik had ook geen idee of ie bleef slapen, hadden we het niet over gehad, maar was voor hem al vanzelfsprekend geloof ik want hij had heel toevallig toiletspullen bij zich en het was niet "zal ik blijven slapen?", maar "zullen we gaan slapen" :D voelt allemaal heerlijk vertrouwd aan moet ik zeggen :o

Janinevv

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:14

Anne bento hoebedoel je dat laatste?

Wat fijn van je date :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:15

Klinkt goed Anne, fijn zeg!

Ik ben er ook wel blij mee! Blijft toch afwachten hoe iemand is. Poes vond hem ook lief, die lag direct schaamteloos naast hem :') En inderdaad, direct tweede date plannen is wel net zo praktisch. En scheelt weer vragen. Hij begon er overigens over, dat hij het leuk en gezellig vond. Yay :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:30

Haha heerlijk zo'n poes! Mijn poezen willen ook altijd op schoot, maar mogen bij deze date niet in de buurt komen vanwege zijn allergie. Dat hebben ze al goed door want ze proberen het niet eens meer haha. Gister kon hij het met 2 pillen af ipv 4!

Pffff ik stuur net serieus een berichtje aan hem naar iemand anders.... := |o

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:31

Farjen schreef:
Yvanka, flessuh zijn collega? Ik heb iets gemist

Flessuh Rusland? _O- wat wil je daar zoeken :P

Niks, gewoon even als tijdverdrijf swipen.
Ik verwacht daar juist helemaal niks van, maar het geeft even wat extra ipv enkel op foto's en text swipen, nu ook nog op de leesbaarheid van de naam :')

Was even nogal gestrest van werk en wat andere omstandigheden, dus zocht even iets om m'n gedachten er af te halen.

En nee, ze hebben niet gedate. Had Yvanka het nummer van mijn collega gegeven, maar blijkbaar was hij niet zo geïnteresseerd als hij eerst zei -O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:33

Ik heb niet gedate, maar fles heeft me gekoppeld dus was met die gozer aan het appen tot hij niks meer zei :')

Klinkt goed Anne en Berdien!

Janine, ik neem wel regelmatig het initiatief om te vragen, soms kun je lang wachten als je op de mannen moet wachten :p Vraag zelf meestal als ze ja zeggen meteen wanneer, ik hou van duidelijkheid haha.
Goed dat je het gedaan hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:57

Ik had dit weekend nog een leuke match, ik had voor zondag voorgesteld om wat te drinken. Maar kapte hij bij voorbaat al af ivm de voorspelde sneeuw.. Dan ligt het daarna toch echt bij hem.. Later bleek ie ook nog bij papa thuis te wonen en nu is het al 2 dagen stil :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:07

Ik ben nu met de trein onderweg naar de stad om een bakje koffie te drinken met date, spannend!!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:09

Veel plezier Linda!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:11

Have fun!

Wij hebben gisteren ineens een heel erg gek gesprek gehad, over kinderen, samenwonen tot en met trouwen ... Dat ging even snel :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:13

En zaten jullie een beetje op dezelfde lijn? Wel fijn als je dat redelijk op tijd weet en niet ineens na paar jaar daarin grote verschillen zitten.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:17

Ik vrees van wel .... :')

Mijn ex was ook gewoon niet praktisch ingesteld, verhuizen paarden laten staan, hij snapt dat tenminste ... Dat dat niet zomaar gaat, dat je daar tijdelijk oplossingen voor kan zoeken maar dat dat geen permanent vol te houden situatie is.
Dus dat schept wel opties, ik verwacht niet dat een man me een vierkantshoeve koopt, maar ik heb de paarden aan huis. Ik wil gerust daar weg, maar dan wil ik wel mijn paarden ook daar in een soortgelijke situatie ... Lijkt me niet abnormaal toch? :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:19

Relaxed idd dan ligt de bal wel bij hem toch.... bij vader thuis wonen kan zijn redenen hebben, relatie net uit o.i.d...?

Linda_Fleur veel plezier!!

Ik vind gesprekken over kinderen enzo wel belangrijk, inderdaad fijn om te weten of je op 1 lijn ligt. Ik heb het daar met m'n date ook al over gehad en wij liggen gelukkig op 1 lijn.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:22

Mooi dat je zo'n fijne avond hebt gehad met je date Anne <3 en oeps, heeft die ander gereageerd op dat berichtje :') ?

Jammer van de radiostilte Relaxed!

Veel plezier Linda :D

Fijn dat jullie over die dingen hetzelfde denken Belsje!

Vanavond komt mijn eerste date weer <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:30

anne_bento schreef:
Relaxed idd dan ligt de bal wel bij hem toch.... bij vader thuis wonen kan zijn redenen hebben, relatie net uit o.i.d...?

Net een reactie getypt, maar zie niks :?

Hij legde meteen uit waarom hij nog bij zijn vader woonde en het ging om de plek. Alleen kon hij een dergelijke plek niet betalen. Ok, daar kon ik inkomen.. Maar later bedacht ik me mijn eigen situatie. Mijn ouders wonen op een boerderij, paard had ik aan huis, bos/hei op 5 minuten en alle ruimte van de wereld. En toch heb ik op mijn 21e een flatje gekocht :+ Dus nee, ik begrijp dat stukje eigenlijk niet. Ik had enorm de behoefte aan mijn eigen plek. :j

Darah, ik doe zelf mee aan de radiostilte, vind het wel best ;)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:37

Er is niets mis met bij papa en mama wonen :P

Zowel ik als date zitten momenteel daar, door de situatie, maar hebben wel elk een eigendom ... Mensen denken vaak dat je dan niet zelfstandig bent of je zaakjes niet op een rij hebt.
Maar in ons geval durf ik zeggen dat we dat echt wel voor elkaar hebben. En eerlijk, ik woon ook gewoon niet graag alleen :D.
Al was het nu echt wel makkelijk geweest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:43

Idd, door een tijdelijke situatie begrijp ik het best, maar niet in zijn geval en op zijn leeftijd :n Daarbij moet iedereen het uiteraard zelf weten, maar ik heb dan ook de keus om er niets mee te willen :)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:47

Ja natuurlijk, maar het ik voel me altijd zo scheef bekeken als mensen dat zeggen :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:47

Ik zou toch ook liever op mezelf wonen op een mindere plek dan bij ouders thuis, veel liever zelfs haha, ondanks dat ik leuke ouders heb hoor. Maar op een bepaalde leeftijd ben je daar toch klaar mee lijkt me.

Ik heb een keer iemand ontmoet met kermis, die vertelde dat ie politieagent was en waar hij ongeveer woonde, dat is echt zo'n buurt met alleen maar grote vrijstaande huizen dus ik vond dat wel interessant, een politieagent die het goed voor elkaar heeft. Toen kwam ik daar aan liep binnen en dacht.... dit kan nooit jouw huis zijn, zo ouderwets ingericht enzo. Toen kwam de aap uit de mouw, het is het huis van zijn ouders en hij woonde in de omgebouwde garage ernaast. En hij was geen agent, hij was net gestart met de opleiding. Tja dat vond ik toch wel een klein afknappertje haha. Was evengoed een leuke jongen hoor, maar je beeld wordt dan ineens heel anders :+

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:56

Ik vind het stiekem wel leuk als mensen dat beeld hebben, "het wicht dat bij der ouders woont". Als ik iemand vanuit mijn professionele positie leer kennen en ze weten eerst dat, ben ik dadelijk "die zaakvoerder met si en sa" en ik denk dat dat in date zn geval ook zo is. Dan slaat dat beeld naar de andere kant om.

Dan wordt je ook op een andere manier bekeken en dat vind ik eerlijk gezegd nog erger. "Jij betaalt wel want je kan dat toch inbrengen", mensen krijgen dan ook de meest absurde gedachtegangen ... :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 12:18

Ik woon zelf nog thuis, maar dat is zodat ik nu kan sparen en wanneer ik klaar ben met mijn studie, en aan het werk ga, ik meteen een mooi huisje kan nemen. Dus ik verwacht in 2019/2020 wel op mijzelf te wonen haha.
Vind het altijd wel een beetje een tegenvaller als ik date met iemand halverwege 20 en diegene werkt, maar nog wel thuis woont :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 12:24

Ik woon ook thuis omdat ik anders mijn 11-jarige hond naar het asiel moet doen. En omdat ik een nogal duur leven heb :') Totaal geen behoefte aan een eigen plek ook, vind het juist fijn dat er af en toe iemand is als ik thuis kom. Maar ik woon dan ook alleen met mijn moeder en die is meestal bij haar vriend. Ik vind het belachelijk dat er zo vaak wordt veroordeeld over nog thuis wonen, je kent iemands situatie niet. Tenzij het een slappe zak is die niet voor zichzelf kan zorgen, denk dat het voor mannen ook wel anders is. Als ik geen paarden en geen hond had gehad was ik ook wel vertrokken, maar nu vreten zij al mijn geld op :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 12:30

Ik wijs mensen er ook niet op af, maar ik vind het wel een pluspunt als mensen op zichzelf wonen. Gewoon omdat ik ook op mezelf woon en ik vind dat daar wel een soort zelfstandigheid bij komt kijken.
En ik geloof best dat mensen die thuis wonen ook zelfstandig kunnen zijn hoor! En als mensen thuis blijven om te sparen kan ik me dat ook goed voorstellen.
Maar halverwege 20, thuiswonen en niet sparen.. Nee daar heb ik niet zoveel mee.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 12:31

Linda_Fleur schreef:
Ik ben nu met de trein onderweg naar de stad om een bakje koffie te drinken met date, spannend!!

Have funn!!

Leuk berdien en anne!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 12:32

Geen problemen met thuis wonen. Heb het zelf ook heel lang gedaan. Al moet ik zeggen dat het wel erg lekker is dat huidige date op zichzelf woont.