Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elizabeth85

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 14:51

Dat beoordelingsysteem is echt waardeloos... Ik ben altijd netjes en correct. Geboden op iets. Prijs was akkoord, gevraagd of hij gegevens door wilde geven zodat ik geld kon overmaken. Was 23.00 's avonds. Wil ik de volgende avond betalen. Heb ik al een berichtje met "Dan Niet".... bod verwijderd én een beoordeling van 1 punt... Met o.a.... Reëler bieden "hoezo het bod was toch akkoord?", Beleefder communiceren "Hoezo?", Op komen dagen "Het was toch verzenden?"... Tjee dan niet hoor, maar vervelend is het wel. Ik weet niet hoe anderen dat doen, maar ik zit echt niet de hele dag met m'n bankgegevens klaar. Binnen 24 uur betalen is toch prima?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:07

Heb je dat ook tegen hem gezegd dat je later zou betalen?
Vind zijn reactie wel erg overdreven daar niet van maar ik zou ook mijn twijfels hebben als ik niks zou horen.

Ik heb hier ook iemand hoor, zgereageerd op een zoekertje via fb en ze had interesse in rijbroeken, vroeg nog naar een longeerlijn, wou ik ook wel voor een leuk prijsje erbij doen.
Of ik de rijbroeken wou opmeten, prima, maar je raad het al... hoor er niks meer van....

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 15:56

Poeh die is wel heel snel gepikeerd... 23u savonds zou ik ook denken, reageer morgen eventjes Verder oid.

Om zulke slechte waarderingen van zo’n grappenmaker voor te zijn reageer ik niet op die waarderingen die je dan kan geven. Als het goed is, kan je pas je eigen waardering zien als je zelf ook een waardering hebt ingevuld. Ik vul dus nooit wat in.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:18

Na twee weken worden jouw beoordelingen automatisch zichtbaar, dus dan heb je je een ster alsnog te pakken..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:22

Iemand heeft een vraagprijs van 250 euro, ik bied een bedrag, krijg ik terug dat diegene er minimaal 275 voor wil hebben.. Eehhhhh?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:31

Soms vraag ik me weleens af of ergens in het topic misschien wel een reactie van mij werd besproken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:39

upendo schreef:
Iemand heeft een vraagprijs van 250 euro, ik bied een bedrag, krijg ik terug dat diegene er minimaal 275 voor wil hebben.. Eehhhhh?

Die had ik ook!
Moest een studieboek hebben, vraagprijs stond op €15,00 en er stond bij verzenden voor €3,90. Dus ik bood €17,50 inclusief. Krijg ik terug dat hij hem voor €22,50 inclusief wel wil verkopen? Zorg dan dat je de juiste vraagprijs erbij hebt staan :+

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:07

upendo schreef:
Na twee weken worden jouw beoordelingen automatisch zichtbaar, dus dan heb je je een ster alsnog te pakken..

oh dus toch..? dat is helemaal flauw. ondertussen ben ik al wel een paar keer beoordeeld, gelukkig met 5 sterren dan :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:58

Hahaha, staan een aantal tussen die hier ook geplaatst zijn!
(Oa Europalaan 1, die tafel onder het uiterste bod..)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:04

Ik heb vorige week een fijne aankoop gedaan via ebaykleinzeige. Dus dl marktplaats.
Ik wou pvc planken hebben om de vijver verder af te maken.
Nieuw echt super duur.
Dus 21 m2 kunnen kopen voor 250 euro. Stond voor 280 erop maar het was gewoon netjes compleet met onderbouw.
Met mijn zusje zondagmiddag erheen gereden om te kijken of het wat is.
Prijs overeengekomen.
Eenmaal thuis het bedrag overgemaakt en de volgende ochtend met mijn vader de planken etc opgehaald.
Nu binnenkort tijd vinden om de vijver af te bouwen _O-

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:11

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:51

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:55

Ik vond de "gaat je geen reet aan zullen we het zakelijk houden" erg goed :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:16

Hebt u ook nog interesse in voederbakjes _O- _O- _O-

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 22:04

Ik heb screenprotectors van mijn oude iPhone op Mp staan omdat ik een nieuwe heb, zijn 3 van die glazen plaatjes voor 3 euro, dacht is kijken of dat verkoopt :+

Wilde iemand ze hebben, wil hij gelijk oversteken doen, vond dat nogal in mijn nadeel zonder t&t code, ja hij was al 3x opgelicht dus vertrouwde het allemaal niet zo, dus ik zei, denk je nou echt dat ik iemand ga oplichten voor 3 euro??????? :') :') dus toen dacht ik, laat maar..... als je moeilijk gaat doen om 3 euro dan denk ik, jij bent vast heel gezellig op feestjes.

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 08:50

Zag een Rituals body creme op mp staan in een plaats waar ik aankomende week toch moet zijn voor mijn werk,dus geboden en jawel akkoord. Geluk! *\o/*

Afgesproken dat ik het donderdag kom halen krijg ik nu bericht/waarschuwing van mp dat het om een frauduleuze advertentie en koper gaat.....

Hij was al een langere tijd lid van mp en had meer advertenties erop staan.

Ben benieuwd donderdag......

Adres is midden in een woonwijk en het gaat om - hou je vast- wel om € 7,50

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 08:54

Zolang je het zelf gaat afhalen kan je hoogstens wat tijd verspillen. Hopelijk krijg je gewoon je crème.

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 08:57

Idd,was mijn idee ook al.

Ik laat mij donderdag wel verassen :D

Edit; verkoper is 12,5 jaar lid van mp.
Nou ben benieuwd of ik oog in oog kom te staan met een oplichter of dat ik bij een leegstaand huis sta.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:57

Dat met die europalaan heb ik ool al vaker gebruikt. Maar sinds de invoering van het beoordelingssysteem niet meer. Heb geen zin om een 1* te pakken.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:36

Ik ben nu bezig om iets best prijzigs te kopen via marktplaats. Ik had gevraagd of de verkoper open stond voor gelijk oversteken maar dat wilde de verkoper niet vanwege de slechte ervaringen die hij had gevonden toen hij even ging googelen. Dan maar ophalen ondanks dat het voor mij best ver weg is, ik wil niet zo veel geld uitgeven met al het risico bij mij. Ik had twee avonden voorgesteld maar dat kon niet omdat de verkoper avonden werkt. Nu vrijdagochtend afgesproken en ik hoop dat ik een adres ga krijgen. Dat het gelukt is een afspraak te maken is voor mij wel een positief teken, maar ik ben nog wel benieuwd of ik ook daadwerkelijk een adres ga krijgen.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:44

DeBuurvrouw schreef:

Dat is wel heel radicaal!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:19

IMAY1990 schreef:
Ik ben nu bezig om iets best prijzigs te kopen via marktplaats. Ik had gevraagd of de verkoper open stond voor gelijk oversteken maar dat wilde de verkoper niet vanwege de slechte ervaringen die hij had gevonden toen hij even ging googelen. Dan maar ophalen ondanks dat het voor mij best ver weg is, ik wil niet zo veel geld uitgeven met al het risico bij mij. Ik had twee avonden voorgesteld maar dat kon niet omdat de verkoper avonden werkt. Nu vrijdagochtend afgesproken en ik hoop dat ik een adres ga krijgen. Dat het gelukt is een afspraak te maken is voor mij wel een positief teken, maar ik ben nog wel benieuwd of ik ook daadwerkelijk een adres ga krijgen.

Klinkt al niet lekker.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 21:07

Mijn rollator krijgt weer een berichtje :
"Hallo Cissy, Kunt u mij een betaalverzoek sturen via marktplaats via https://marktplaatsverificatie.space..... link is geldig t/m 23 mei."

Huhuh, of ik 0,01 ct wil overmaken. Verder niks over of hij al verkocht is of nog beschikbaar etc. Nee, alleen bovenstaande berichtje...
Ok, ik ben blond maar dit stinkt van ver af.
Heb teruggestuurd: voor wat?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 21:19

_Nadia_ schreef:
DeBuurvrouw schreef:

Dat is wel heel radicaal!

Doe het niet! :D