Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:11

Sorry hoor maar wat een zak. Het probleem bij jou opleggen... Bah bah.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:11

Hallo! Mag ik me hier ook melden? :') Ik lees hier al een tijdje af en toe mee, maar nu toch maar eens mee kletsen. :o
Paar maanden geleden tinder gedownload op 'aanraden' van een vriendin, eigenlijk meer voor de grap, en als er dan wat uit zou komen zou dat leuk zijn. Wel iets serieus, ik ben niet van de scharrels ofzo.
Weinig serieuze/geschikte kandidaten tegen gekomen in die periode, haha. Hoop vreemde figuren inderdaad op die app zeg :')
Maar nou heb ik afgelopen zondag een 'date' gehad na een maandje gezellig praten en later appen, ik kreeg van hem een superlike en gaf hem het voordeel van de twijfel (we lang getwijfeld voor ik hem terug likete..) Ik denk dat ik hem uit mezelf helemaal niet eens geliked zou hebben. Niet echt knap ofzo en verder ook niet mijn ding. Was wel gezellig en leuk via chat/app, hij wilde al een paar keer afspreken, dus nu maar ingestemd. Het was wel gezellig, maar meer was het niet. Ik had dus niet het idee van 'ja!'. Eigenlijk had ik vrij snel zoiets van: 'nee, ik zie mezelf niet met hem samen..' Nu moet ik toegeven dat ik niet heel ervaren ben ik daten en relaties etc, maar mijn gevoel kan ik toch altijd wel vertrouwen. Nu appte hij vandaag dat hij weer wilde afspreken...
Wat moet ik hier nou mee? Het toch een kans geven, of gewoon gelijk afkappen en zeggen dat ik het niet iets zie worden en geen volgende afspraak wil?
Hebben jullie na 1 date al door of het iets gaat worden of niet, als het via app wel gezellig was en irl tegen valt? Of daten jullie een paar keer voor je het 'zeker' weet?

Resistance, wat vervelend zeg! Ik zou het hierbij laten, het is wel erg vaag allemaal zo hoor..
En geef jezelf aub niet de schuld meid :(:) Hij probeert nu alles op jou af te schuiven heb ik het idee, zijn onzekerheid en wantrouwen op jou te projecteren. Bizar deze wending := Hij vind het moeilijk hoe JIJ doet, maar hij HIJ de afgelopen periode heeft gedaan en wat hij je verteld heeft, dat is wel gezond? :')

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:12

Even buiten het feit dat onzekerheid geen fijne raadgever is. Er zijn helaas veel te vaak mensen/mannen die je onzeker maken. Ik vind het maar vaag allemaal wat hij zegt. Mijn ex riep juist altijd dat vreemdgaan voor kinderen was en was zelf ontzettend jaloers als iemand mij ook maar gewoon aansprak tijdens het stappen. Maar hij was vervolgens diegene die vreemdging. ik zou er mee kappen, er is een reden dat je achterdochtig wordt en dat zou ik ook worden van zo iemand.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:13

Hoe geloofwaardig vind je het zelf? 'Hunks uit een tijdschrift' praten niet tegen je zoals 'mensjes' op tinder dat doen. Mijn nekharen gaan hier een beetje van overeind staan om eerlijk te zijn. Vind z'n 'wtf' ook niet echt empatisch overkomen.

Ik had het wel geweten.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:14

Emmaa_ schreef:
Sorry hoor Resistance maar dit is echt gaslighting wat hij aan het doen is. Hij was degene die oh zo jaloers was en nou vervolgens praat hij jou een complex aan omdat jij zo onzeker bent?
This smells like bullshit to me. Zijn reactie is echt precies die van een kleuter die betrapt is terwijl hij met krijtjes de muur aan het bekladderen was.

Inderdaad, hij projecteert het nu terug op jou waardoor jij nu ineens degene bent die zich moet verantwoorden.

Als hij jou zo onzeker maakt, lijkt het me geen goede match. Maar ik snap dat je je er rot over voelt.. :(:)
Laatst bijgewerkt door Origineel op 24-01-17 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:14

Wat een vreselijke klootzak zeg! Bullshit verhaal, zoals we helaas al zeiden.. geef jezelf niet zo de schuld, want dat is het niet. Bah wat een vreselijk persoon die jongen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:16

Ik begrijp het gewoon niet... in het echt was hij helemaal niet zo. Heel anders. Ik vond hem zo leuk... het doet zo'n pijn... :'(

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:16

Zoals ik zei resistance; hij dekt zich in.
Zo draait hij het nu mooi naar jou dat het niet loopt, is het ineens jouw probleem. En kan hij ongestoord verder tinderen.
Blokkeren en verwijderen. Avond chocola en ijs eten en weer door. Geen tijd meer aan besteden.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:17

Euh Resistance hij is degene die niks wil omdat jij over 100 jaar gaat studeren en dan heel misschien de typische student uit gaat hangen. Vervolgens dat ie zo jaloers is en zoveel heeft meegemaakt enzovoorts. Nu vraag jij iets uit onzekerheid en reageert hij zo? Hij zat er gewoon op te wachten dat hij een reden had om zo tegen je te gaan doen.

Dit is totaal niet jouw schuld. Dit is een slappe zak die geen relatie wil maar dat niet gewoon durft te zeggen.

Wanneer je de juiste treft is je onzekerheid weg, echt! Ik was ook zo mega onzeker bij mijn vorige date omdat hij totaal geen duidelijkheid gaf en heb er nu helemaal geen last van.

Bak ijs leeg eten en verder Tinderen, zat leuke mannen en zeker eentje die helemaal gek op jou is!

_Micha_

Ach Resistance :(:)
(ik Tinder niet meer, maar lees dit topic altijd mee)
Echt laat je jezelf niet zo rot voelen. Je bent jezelf naar beneden aan het praten. Onzeker zijn kan, en de een heeft het meer dan de ander. Ik kan(meer kon) ook ontzettend jaloers en onzeker zijn. En wat deed mijn ex, hij werd er al-tijd boos om. Ik voelde me rot, dacht dat het allemaal mijn schuld was. Toen het uitging heb ik mezelf gek gemaakt. Maar wat bleek wel, ik had 'gelijk', is niet vreemd gegaan. Maar hij was nooit zo gek op mij als ik op hem. Het was heel pijnlijk om te beseffen dat ik niet leuk genoeg was voor hem. Maar zo is het nou eenmaal. Je bent gewoon niet de juiste voor hem.

Als ik nu heel soms onrealistisch onzeker loop te doen tegen mijn vriend zegt hij 'Idioot, doe eens normaal. Ik ben toch gewoon bij jou. '-met een lach.
Hij wordt nooit boos, en hij weet mij te laten voelen (en nee niet overtuigen, want ik voel van binnen dat het waar is wat hij zegt) dat het zo is.

Je hoort niet een groot deel van de tijd onzeker te zijn in je/relatie/scharrel/etc.

Oh mijn ex was trouwens ook zo, hij zij ik ben zo ontzettend jaloers en bla bla bla, en ik maar begrip hebben, niet te veel met jongens afspreken. Maar man man ik moest eens uitspreken dat ik onzeker was..
Laatst bijgewerkt door _Micha_ op 24-01-17 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Kan me voorstellen dat het heel poedersuiker voelt :(:) helaas zijn er wel meer mannen die zich super leuk voor doen maar dat niet zijn..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:18

Gadverdamme.. hij wil dat jij 9 maanden op hem wacht, tot je studeert enzo.. maar als jij niet aan je onzekerheid werkt hoeft het voor hem niet.. ik vind dit echt de grootste bullshit ever.. walgelijk manipulatief ventje

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:18

Overigens; ik ben het er wel mee eens dat hij weinig verkeerd heeft gedaan. Jullie hadden geen relatie, dus hij kijkt verder.
Tip voor volgende keer; neem niet genoegen met iemand die iets anders wil dan jij. Kijk dan gewoon lekker verder.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:20

Ik zou lekker aan jezelf gaan werken.. Jullie zijn nu gewoon geen goede match. Vind zijn reactie wel te begrijpen, op tinder kijken als je geen relatie hebt is geen strafbaar iets imo.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:21

Goof schreef:
Overigens; ik ben het er wel mee eens dat hij weinig verkeerd heeft gedaan. Jullie hadden geen relatie, dus hij kijkt verder.
Tip voor volgende keer; neem niet genoegen met iemand die iets anders wil dan jij. Kijk dan gewoon lekker verder.

Normaal helemaal met je eens.. maar zoals hij de dingen zei dat ze waren, vind ik het wel kwalijk. Al tinder je wel in relatie, als je er maar eerlijk en duidelijk over bent

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:23

Elmira schreef:
Ik zou lekker aan jezelf gaan werken.. Jullie zijn nu gewoon geen goede match. Vind zijn reactie wel te begrijpen, op tinder kijken als je geen relatie hebt is geen strafbaar iets imo.

Zo reageren begrijpelijk? Hij claimde haar wel he.. Pfff dat er serieus vrouwen zijn die het normaal vinden als een vent zo tegen je doet.

Fenrir

Emmaa_ schreef:
Sorry hoor Resistance maar dit is echt gaslighting wat hij aan het doen is. Hij was degene die oh zo jaloers was en nou vervolgens praat hij jou een complex aan omdat jij zo onzeker bent?
This smells like bullshit to me. Zijn reactie is echt precies die van een kleuter die betrapt is terwijl hij met krijtjes de muur aan het bekladderen was.

Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen maar als stille meelezer kan ik het na alle negatieve posts over deze jongen toch niet laten :=

Gaslighting? Hij is niet goed genoeg voor haar? Klootzak? Ik denk dat hij er helemaal klaar mee is, en gelijk heeft 'ie! Ik zou ook keihard wegrennen als iemand (die niet eens een relatie met je heeft!) zo ontzettend onzeker en claimerig doet. Daar gaan mijn nekharen ook van overeind staan, als iemand zich al zo gedraagt als je nog niet eens een relatie hebt... hoe gaat het dan zijn als je die wél hebt. Ik vind het behoorlijk creepy om een app te downloaden om je scharrel z'n activiteit te tracken.

Deze jongen staat nog net niet met naam en toenaam op het forum (zelfs met foto's en privégesprekken!) en wordt uitgemaakt voor klootzak en wat dan ook... meneer heeft gezegd dat hij geen relatie wil, dan lijkt me de situatie wel duidelijk toch? En vervolgens wel van hem verlangen dat hij zich gedraagt zoals in een relatie?
En wow, hij heeft op tinder gekeken... als dat al reden is om hem claimerige berichten te gaan sturen snap ik dat hij het Spaans benauwd krijgt. Ik ben het er volledig mee eens dat dit geen gezond gedrag is, sorry Resistance, maar ik denk echt dat je, wil je een fijne relatie kunnen hebben, toch moet gaan werken aan die onzekerheid en die naïviteit want dat moet ergens vandaan komen en dat gaat je alleen maar in de weg zitten op deze manier.
Wil je echt een relatie, neem dan geen genoegen met iemand die duidelijk zegt dat hij dat niet wil.

_Micha_

Nee maar wijst er wel op dat je duidelijk niet hetzelfde voor ogen hebt.
Weetje dingen als 'Ik wil nog geen relatie want ik ben zo onzeker' 'Ik wil geen relatie maar wel alleen jou.' zeggen (bijna altijd) 'Ik vind het wel leuk voor nu, maar niet leuk genoeg om een relatie mee te beginnen.' Dat maakt deze gast niet perse een grote eikel. Het zou natuurlijk netter zijn geweest om het directer te zeggen. Maar ik heb me er helaas ook wel eens schuldig aan gemaakt.

Edit: Mijn reactie was dus bedoeld naar Goof.

En het stukje over 'dat vrouwen denken dat het normaal is om zich zo te laten behandelen door een gast.' Is natuurlijk ook maar net hoe je je laat behandelen. Ik ben niet fantastisch hoor, heb het zelf ook laten gebeuren. Maar zie dat ook in, ik was er zelf bij, had er zelf wat aan moeten doen en heb dat niet gedaan omdat ik het hem altijd maar naar z'n zin wilde maken.

paramuse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:28

Ik lees vooral mee omdat ik op dit moment weinig doe met tinder...
Maar vind dit toch wel een behoorlijk raar verhaal.
Hij zegt dat ie erg snel jaloers is en weet ik wat niet allemaal. Hij kan moeilijk mensen vertrouwen dan zou hij toch moeten weten waar de onzekerheid vandaan komt?
Ik zou hier dus heel erg mijn twijfels bij hebben.
En daarbij het probleem ligt niet bij jou resistance!!! Ookal probeert hij het misschien op jou af te schuiven onthou dat het niet zo is

UhNee

Eerlijkheid en communicatie zijn gewoon ontzettend belangrijk, of je nou wel of niet een relatie met iemand hebt. Bovendien wilde hij wel exclusief zijn en ik vind het apart dat je dan nog steeds op tinder rondsnuffelt.

Elmira

Jildau schreef:
Elmira schreef:

Zo reageren begrijpelijk? Hij claimde haar wel he.. Pfff dat er serieus vrouwen zijn die het normaal vinden als een vent zo tegen je doet.

En zij claimt hem natuurlijk niet door een app te installeren om te controleren of hij online is geweest op tinder :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:29

Ach wat zuur dat het nou zo moet lopen Resistance :(:) Netjes vind ik het niet, maar Bente heeft wel een punt. Jullie hebben geen relatie, en door er zo met gestrekt been in te gaan gaat hij aan de ren. Wat hij niet doet vind ik echter ook niet netjes. Hij doet spastisch over je studententijd, jaloezie bij hem en beroept zich op trauma's. Jij doet dat echter ook, maar dan net op een andere manier. Denk dat jullie ook daarom gewoon niet lekker matchen, en dat samen verder hoe dan ook heel lastig was geworden.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:34

Elmira schreef:
Jildau schreef:

En zij claimt hem natuurlijk niet door een app te installeren om te controleren of hij online is geweest op tinder :+

Had ik ook gedaan als ik het gevoel zou hebben dat er iets niet goed zat. Moet ie zelf maar de ballen hebben om te zeggen dat ie haar niet leuk genoeg vindt voor een relatie. Niet dat wazige gedoe steeds.. Hij is verdorie 28 en geen 18.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:35

Nou ja, feitelijk heeft hij dat wel gedaan. Alleen met een hoop gewauwel er om heen, maar hij is er best duidelijk over geweest dat hij geen relatie wil. De redenatie erachter, daar kun je wat van vinden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:37

_Micha_ schreef:
Nee maar wijst er wel op dat je duidelijk niet hetzelfde voor ogen hebt.
Weetje dingen als 'Ik wil nog geen relatie want ik ben zo onzeker' 'Ik wil geen relatie maar wel alleen jou.' zeggen (bijna altijd) 'Ik vind het wel leuk voor nu, maar niet leuk genoeg om een relatie mee te beginnen.' Dat maakt deze gast niet perse een grote eikel. Het zou natuurlijk netter zijn geweest om het directer te zeggen. Maar ik heb me er helaas ook wel eens schuldig aan gemaakt.

Edit: Mijn reactie was dus bedoeld naar Goof.

En het stukje over 'dat vrouwen denken dat het normaal is om zich zo te laten behandelen door een gast.' Is natuurlijk ook maar net hoe je je laat behandelen. Ik ben niet fantastisch hoor, heb het zelf ook laten gebeuren. Maar zie dat ook in, ik was er zelf bij, had er zelf wat aan moeten doen en heb dat niet gedaan omdat ik het hem altijd maar naar z'n zin wilde maken.

Het was toch allang duidelijk dat hij (nog) geen relatie wilde? En of hij probeerde het nog een beetje omslachtig te brengen om haar gevoelens te sparen of hij wilde haar aan het lijntje houden en ondertussen een beetje rondsnuffelen naar andere dames. Dat zou inderdaad niet netjes zijn... en nee, zijn communicatie is niet je van het en zijn redenen om geen relatie te willen zijn nogal eh, apart te noemen. Maar heel eerlijk? Er zouden eigenlijk niet echt redenen moeten zijn om geen relatie te willen. Misschien wilde hij oprecht nu nog geen relatie met haar maar zag hij wel die mogelijkheid in de toekomst. Met iemand die zo claimerig doet en na een paar keer daten je al gelijk voor de leeuwen gooit van "hey wat hebben we nou" terwijl jij daar nog helemaal geen behoefte aan hebt snap ik ergens ook wel dat hij met wat vage antwoorden komt. En al zijn het vage antwoorden - hij was wel duidelijk over het feit dat hij geen relatie wilde, dus dan kan je ook niet verwachten dat je die hebt.
En wie weet is het inderdaad een l*l en heeft hij ondertussen nog tien andere meisjes van tinder, kunnen we niet weten, maar ik vind echt niet dat deze jongen zoveel te verwijten valt als hier wordt gedaan.

Als je het gevoel hebt dat iets niet goed zit en je gaat mensen stalken dan moet je jezelf echt eens achter de oren krabben waar je nou eigenlijk mee bezig bent en wie er nou degene is die jaloers en onzeker is.