Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Sorry hoor Resistance maar dit is echt gaslighting wat hij aan het doen is. Hij was degene die oh zo jaloers was en nou vervolgens praat hij jou een complex aan omdat jij zo onzeker bent?
This smells like bullshit to me. Zijn reactie is echt precies die van een kleuter die betrapt is terwijl hij met krijtjes de muur aan het bekladderen was.
Goof schreef:Overigens; ik ben het er wel mee eens dat hij weinig verkeerd heeft gedaan. Jullie hadden geen relatie, dus hij kijkt verder.
Tip voor volgende keer; neem niet genoegen met iemand die iets anders wil dan jij. Kijk dan gewoon lekker verder.
Elmira schreef:Ik zou lekker aan jezelf gaan werken.. Jullie zijn nu gewoon geen goede match. Vind zijn reactie wel te begrijpen, op tinder kijken als je geen relatie hebt is geen strafbaar iets imo.
Emmaa_ schreef:Sorry hoor Resistance maar dit is echt gaslighting wat hij aan het doen is. Hij was degene die oh zo jaloers was en nou vervolgens praat hij jou een complex aan omdat jij zo onzeker bent?
This smells like bullshit to me. Zijn reactie is echt precies die van een kleuter die betrapt is terwijl hij met krijtjes de muur aan het bekladderen was.
Jildau schreef:Elmira schreef:Ik zou lekker aan jezelf gaan werken.. Jullie zijn nu gewoon geen goede match. Vind zijn reactie wel te begrijpen, op tinder kijken als je geen relatie hebt is geen strafbaar iets imo.
Zo reageren begrijpelijk? Hij claimde haar wel he.. Pfff dat er serieus vrouwen zijn die het normaal vinden als een vent zo tegen je doet.
Elmira schreef:Jildau schreef:
Zo reageren begrijpelijk? Hij claimde haar wel he.. Pfff dat er serieus vrouwen zijn die het normaal vinden als een vent zo tegen je doet.
En zij claimt hem natuurlijk niet door een app te installeren om te controleren of hij online is geweest op tinder
_Micha_ schreef:Nee maar wijst er wel op dat je duidelijk niet hetzelfde voor ogen hebt.
Weetje dingen als 'Ik wil nog geen relatie want ik ben zo onzeker' 'Ik wil geen relatie maar wel alleen jou.' zeggen (bijna altijd) 'Ik vind het wel leuk voor nu, maar niet leuk genoeg om een relatie mee te beginnen.' Dat maakt deze gast niet perse een grote eikel. Het zou natuurlijk netter zijn geweest om het directer te zeggen. Maar ik heb me er helaas ook wel eens schuldig aan gemaakt.
Edit: Mijn reactie was dus bedoeld naar Goof.
En het stukje over 'dat vrouwen denken dat het normaal is om zich zo te laten behandelen door een gast.' Is natuurlijk ook maar net hoe je je laat behandelen. Ik ben niet fantastisch hoor, heb het zelf ook laten gebeuren. Maar zie dat ook in, ik was er zelf bij, had er zelf wat aan moeten doen en heb dat niet gedaan omdat ik het hem altijd maar naar z'n zin wilde maken.