Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:22

Donkerbruin of camelbruin? Ik vind zelf met het oog op het voorjaar bruin dan leuker.
Wil zelf ook heel graag zwarte, maar heb toen toch voor de sand gekozen. De zwarte wil ik in het najaar kopen. :D (niet alleen omdat ik zwart minder leuk vind in het voorjaar/de zomer, maar ook omdat ik al platte zwarte schoenen heb)

Rebeccaa: haha, die heb ik twee weken geleden ook gekocht. Zit enorm fijn :j
Mijn vriend vindt ook niet alles mooi wat ik koop idd. De Clarks vond hij nog wel oke, maar mijn Bronx schoenen vindt hij echt verschrikkelijk. :') ( http://www.shoeline.nl/damesschoenen/bo ... 00002.html ) waarvan ik nu zie dat ze voor de helft zijn.. huilen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:24

Welke heb je gekocht? Het shirtje of de trui? :D De trui heb ik al in een andere gestreepte versie (zeg maar niks :))) dus ik denk dat ik maar voor het t-shirt moet gaan.. :')

Vind die bronx schoenen heel leuk, zou ze bijna zelf bestellen. :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:24

Ik heb ook shopdrang. Heb tegen mezelf gezegd dat tm zaterdag mag en dat ik dan 2 maanden op shoprantsoen moet.

Denk dat ik inderdaad voor zwart ga. Even bestellen bij Invito.:) maar met oog op de zomer inderdaad Sand. Of ik koop 2 paar look a likes van Invito voor wat je voor 1 paar Clarks betaalt. Lastig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:26

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:29

CCCCC schreef:
Ik heb ook shopdrang. Heb tegen mezelf gezegd dat tm zaterdag mag en dat ik dan 2 maanden op shoprantsoen moet.

Denk dat ik inderdaad voor zwart ga. Even bestellen bij Invito.:) maar met oog op de zomer inderdaad Sand. Of ik koop 2 paar look a likes van Invito voor wat je voor 1 paar Clarks betaalt. Lastig :')

Ik zou voor 2 look a like van Invito gaan! Zo te zien heb je nu op het 2e paar ook nog eens 50% korting.
Vind die van Invito net wat minder lomp dan de echte Clarks.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:32

Weet iemand of de sale bij modemusthaves.com ook wordt aangevuld, net als bij de h&m? Heb gisteravond een super leuke jas gezien. Wil hem nu bestellen, is mijn maat uitverkocht -O-

Twee maanden shoprantsoen CCCC?!! Pfoe, knap als je dat vol houdt. :D

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:44

Haha mijn vriend vond Air Max ook altijd vreselijk maar hij hoeft ze niet aan dus het maakt me vrij weinig uit moet ik zeggen :') Hij vindt ze inmiddels trouwens wel leuk. Zo'n 'afgeknipte' jeans short vond 'ie ook heel lelijk maar zelfde verhaal.

Ik vind Clarks vooral bij jongens wel leuk maar het is echt totaal niet mijn stijl haha.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 12:46

Rebeccaa: Oh haha, ik zag alleen de link van het shirt! Misschien ben ik nog niet wakker. :+ Het shirtje dus :P
Die Bronx schoenen zitten echt geweldig lekker en ik vind ze gewoon heel tof <3
Oh die schoenen zijn ook tof zeg!

Hahaha Corien :')

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:23

Frummels die schoenen zijn leuk! Ideaal alternatief voor Docs :D

Wat de mening van mijn vriend betreft: hij heeft een (veel) beter oog voor geslaagde combi's maken dan ik :') Dus daarin volg ik graag zijn mening. Tuurlijk trek ik ook wel eens dingen aan die hij wat minder vindt en andersom. Roshe Runs vond hij trouwens wel leuk, heb die al eens laten zien. Air Max wordt hier algemeen genomen gelinkt aan mensen met neonazi gedachten, drugs en noem maar op, dus de afkeer ertegen begrijp ik ook wel.

velvetblack

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:34

Er is een nieuwe H&M, V&D en WE geopend hier vlakbij in een dorp/stad (kwartiertje rijden). Morgen even kijkje nemen :Y)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 14:15

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 14:17

Tegenwoordig lopen zoveel mensen op Airmax, ik denk (hoop haha) dat de meerderheid geen neonazi is. :Y)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 14:51

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 14:56

@Sem: Hier is het de minderheid. Dat imago blijft gewoon aan die naam kleven. Net zoals witte laarzen hier eeuwig en altijd benoemd zullen worden met "f*ck me-botjes". Zelfs al zijn het laarzen van louboutin onder een klasse outfit van versace van een succesvolle zakenvrouw. Op dat vlak zit ik in een redelijk narrow-minded stad, al gaat het de laatste jaren een tikje beter.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 15:04

Dames met maat 36 die sneakers zoeken? Ik verkoop mijn Nike Stefan Janoski in het zwart. Nog bijna nieuw. Het model uit 2009 :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 15:13

Ahh Frummels moest dat nu :') Vind jou schoenen al lang zoooo gaaf en nu maar voor 60 euro én in mijn maat. Het is bijna een crime om ze niet te bestellen

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:19

Heeft iemand hier ervaringen met Sendra laarzen? En wat vinden jullie er van?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:51

Toch twee paar besteld. Ben benieuwd.

Afbeelding

Afbeelding

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 16:57

Mag ik me hier melden? Ben dol op kleding en bestel regelmatig wat op internet. Had gehoopt dat vandaag mijn bestelling van de H&M binnen zou komen maar helaas :+ Als ik mezelf een shopverbod opleg omdat ik gewoon genoeg heb, ga ik kleding voor mijn vriend bestellen :') Zo erg is het dus :D

Ik ben nu op zoek naar een jurkje voor de bruiloft van mijn broer en ik kom er helemaal niet uit.........
Ben niet zo groot, op het randje overgewicht én peervormig :+ , en ik weet niet wat ik wil :n

En ja de air max ben ik ook niet zo'n fan van. Maar die Roshe run van Niks wel. Toevallig van het weekend een paar van Puma aangehad in dat model. Kan ze alleen online nergens vinden.

Voor de zomer komen er denk ik wel een paar + een paar lage all stars. Weet alleen nog niet welke kleur. Hoge witte heb ik al, dus de lagen moeten een andere kleur zijn.

Heb van het weekend deze blazer bij de H&M gekocht en die zit echt heerlijk en is echt leuk met van alles te combineren :j
http://www.hm.com/nl/product/62853?article=62853-E

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 17:33

Sakkia, al eens bij topvintage gekeken? denk dat jou een a-lijn jurk wel mooi zou staan :)

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:02

SAKKIA schreef:
Heb van het weekend deze blazer bij de H&M gekocht en die zit echt heerlijk en is echt leuk met van alles te combineren :j

He, deze wilde ik gaan bestellen! Hoe valt deze? Ik ben zelf 1.67 en verder niet veel vetjes maar zit te twijfelen tussen 36 en 38..

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:03

Rebeccaa schreef:
Ik heb ook enorme shop drang, meh. Niet leuk. :') Misschien bestel ik deze nog:
http://www.hm.com/nl/product/13938?article=13938-R
of deze
http://www.hm.com/nl/product/28743?arti ... ariant=004

Maar dan moet ik weer kiezen en kiezen is niet mijn sterkste punt haha. :7

Ik ken het, ik zeg dan altijd: bij twijfel allebei doen. Maar dat is vast niet wat je wilt horen :')
Vind allebei de shirtjes erg leuk!

Mooie aankopen Lindee, CCCCC en Macyy :j

Nu heb ik wel een bestelling bij de H&M gedaan, maar ben vergeten om naar zwarte schoenen te kijken (en dat was eigenlijk het enige wat nog op mijn shoplijstje stond :Y) ).

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:19

Pferdelove schreef:
SAKKIA schreef:

He, deze wilde ik gaan bestellen! Hoe valt deze? Ik ben zelf 1.67 en verder niet veel vetjes maar zit te twijfelen tussen 36 en 38..

Zeker een 36 nemen :j Maar het ligt er ook een beetje aan hoe groot je voorgevel is :+ Deze is bij mij niet zo gevuld en dan krijg je snel dat het aan de bovenkant wat wijd is. Dat de knoop dan niet helemaal mooi dicht kan vind ik weer niet zo erg want ik draag ze toch altijd los ;)

Rintah schreef:
Sakkia, al eens bij topvintage gekeken? denk dat jou een a-lijn jurk wel mooi zou staan :)

Thanks voor de tip. Even snel gekeken en zie zo op het eerste gezicht nog niks wat me erg aanspreekt. Maar je hebt wel gelijk met je A-lijn idd, dat is wel een beetje het model dat ik moet hebben.
Wil het graag tot net boven de knie dat is voor mij de mooiste lengte. Korter zie je mijn dikke bovenbenen en bij langer verander ik acuut in een dwerg :+

En ik weet niet of het mag maar mijn vriend gaat in deze stijl (gelukkig wil mijn broer graag dat mensen kleding aan doen waar ze zich he tmeest prettig in voelen), maar dan met grijs of donkerblauw colbert omdat die weer makkelijker te combineren is

Afbeelding

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 18:43

SAKKIA schreef:
Zeker een 36 nemen :j Maar het ligt er ook een beetje aan hoe groot je voorgevel is :+ Deze is bij mij niet zo gevuld en dan krijg je snel dat het aan de bovenkant wat wijd is. Dat de knoop dan niet helemaal mooi dicht kan vind ik weer niet zo erg want ik draag ze toch altijd los ;)

Totaal geen voorgevel haha dus dan is een 36 wel prima denk ik, dankjewel! En een leuke outfit voor je vriend zeg :)