Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

corrina1994

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 22:55

Ik krijg mijn post niet meer ge-edit :(

Maar dit heb ik net geschreven, over mijn blog frustraties :P Ruzie met mijn blog

Misschien kunnen jullie helpen?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 07:50

Van die spam referals wil ik inderdaad ook wel weten hoe je ze er uit krijgt. Daar zit ik ook nog steeds mee... Verder, je thema kun je misschien via de html code aanpassen, maar dan zou ik eerst wel een backup maken. Of even nadenken of je iemand kent die daar goed mee is, en die omkopen met chocolade. :D
Oja, en die planner, ik heb gewoon een simpel notitieboekje met daarin per maand een bladzijde met kolommen met mijn "post-dagen" en daarin dan de onderwerpen invullen. Werkt voor mij prima. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 12:48

Spam referals kun je er in Analytics uit filteren. Dat doe je dus niet op je blog pagina maar in je Analytics profiel.

Volgers krijg je vanzelf. Ik nodig verder niemand uit om mijn blog leuk te vinden, ik vind het zelf irritant als mensen dat doen dus daarom doe ik het zelf niet.
Je kunt je thema gewoon zelf aanpassen in de code, of bij sommige in het CSS profiel.
Qua planner heb ik een boekje waar ik een agenda van gemaakt heb. Ik plan de lakken vaak wel 12 weken vooruit, de overige dagen vul ik in met wat er op dat moment in mijn mail/postbus binnenkomt.
Persoonlijke dingen deel ik niet op mijn blog, daar is het de blog ook niet voor. Ik denk dat je daarin gewoon je eigen gevoel moet volgen.

Ik heb vandaag weer een leuke nail art tutorial op mijn blog staan.

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 08:57

wauw van dat drinkwater is echt super handig!!

leuke nail art tutorial :j

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 09:07

Goedemorgen op deze maandag. :)

Ik schreef vandaag een blog over mijn fijne momenten van de afgelopen weken. En nu word ik even wat minder actief want ik heb over twee weken een expositie die moeten hangen. :o

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 09:12

_lisaah schreef:
wauw van dat drinkwater is echt super handig!!

leuke nail art tutorial :j

bedankt! :)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 10:21

Goeiemorgen!

Ik ga over een tijdje op vakantie, en wil dan mijn blog even op pauze zetten zegmaar. Hoe doen jullie dat, kondigen jullie zoiets van tevoren aan of juist niet? (Normaal zet ik liever namelijk niet op internet dat ik op vakantie ben, maar om mijn blog nou zomaar te verwaarlozen vind ik ook weer zo zonde...)

Urban beekeeping: bee update may

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 12:39

Je staat er inderdaad niet bij stil om ijsblokjes te mijden. Goede tip dus!

Als ik op vakantie ga dan gaat mijn blog gewoon door. In de dagen voor vertrek schrijf ik de artikelen en plan ik ze in. In de anderhalf jaar dat mijn blog bestaat ben ik een aantal keer op vakantie geweest en dat heeft niemand doorgehad.
Overigens wordt je altijd verteld niet te melden op internet dat je weggaat maar in praktijk gebeurd er vrijwel nooit iets als je het wel doet. Dat is vorig jaar gebleken uit onderzoek van een advocatenbureau, of de Rechtspraak.

Ik heb vandaag een artikel over Essence Watch Out Lady Tremaine!, een gouden metallic lakje.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:38

[quote="Tazzey"]Je staat er inderdaad niet bij stil om ijsblokjes te mijden. Goede tip dus!quote]

Bedankt :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:46

Ik heb onlangs swatches gemaakt voor de importeur van een merk nagellak. Ze vertelde me net dat ze aan de hand van mijn foto's een beste bestelling heeft gehad van een Nederlandse webshop. Zo gaaf om te horen!! :o

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 07:24

Ah, tof, dat is toch wel een groot compliment! :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 12:27

Inge, absoluut!! Ik heb ook best even zitten blozen. :o Ik ben altijd vrij onzeker over mezelf en mijn werk.

Ik heb vandaag een uitgebreid artikel over kunstnagels. Fabels en feiten, waar moet je op letten bij het selecteren van een salon, waarom zijn solar nagels slecht enz.

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 18:48

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 20:37

Naar aanleiding van de bucketlist die hier een tijd geleden gepost werd (ik denk van Yasmine?) ben ik ook maar - eindelijk - aan de slag gegaan met de mijne! Ben al blij dat ik tussen de examens door toch een gaatje heb gevonden om wat te posten :-)

Life goals: my bucket list

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:30

Dat was ik inderdaad, Billionache! Jouw lijst is leuk :j

Supervet Tazzey, al die complimenten die jij krijgt van merken! :)

Ik heb al 2 weken niets meer geschreven, maar ik weet niet echt meer waar ik de tijd en inspiratie moet halen. Al mijn vrije uren gaan naar mijn boek en al mijn inspiratie houd ik ook voor mijn boek. Dan blijft er helaas niet veel meer over := :')

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 08:45

Gave bucketlist Billionache! Misschien dat ik er ook maar een ga maken, als ik die van jou zo zie. :)
En jij hebt er ook gewoon haalbare dingen op staan, dat maakt het leuk.

Ik heb vandaag mijn laatste post vanuit Noorwegen, nu even rust en dan straks vanuit Nederland weer beginnen. :)
Six Months in Trondheim: a Picture Recap

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:12

@Tazzey geweldige post!!! @happy paardje dat vraag ik mij dus ook af. Ik ga volgende week op vakantie en ik ben ook toe aan een pauze m.b.t. mijn blog. Ik heb het het zo druk gehad dat ik echt alle zeilen bij moet zetten om nog wat te produceren. het moet wel leuk blijven!

Ik heb vandaag een post over harsen.

Lukt het nooit om de kleine haartjes weg te krijgen bij het harsen en heb je veel last van rode bultjes? Lees dan onze review over de Lycon Lycojet Wax! Het werkt echt :)

http://www.beautyfanatic.nl/lycon-lycojet-lavender-wax/

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:21

wauw billionache, jouw bucket list is echt geweldig! Je geeft me inspiratie haha

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:34

Zo ik loop wat achter, ga straks eens even lekker bijlezen in het zonnetje :).

Heb vandaag een post over Basecoats

En maandag nog een lekkere holo: Mentality Distinct

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:47

Yv_ schreef:
Zo ik loop wat achter, ga straks eens even lekker bijlezen in het zonnetje :).

Heb vandaag een post over Basecoats

En maandag nog een lekkere holo: Mentality Distinct

wauw thanks voor die basecoat info, dat was echt heel leerzaam :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:52

Ah dankjewel happypaardje en _lisaah! :D Inderdaad haalbare dingen, anders ligt de lijst toch maar te verstoffen :j

Gaaf fotoverslag van Noorwegen. Ik vind het echt een prachtig land!

Die wax ziet er ook fijn uit! Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar een alternatief voor scheren (krijg erg makkelijk rode bultjes) maar de meeste waxen vind ik niet prettig om te werken. Misschien toch eens proberen!

Leuk en feestelijk lakje weer Yv_!

LexieFlexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:15

Ik ben nog niet heel lang bezig maar vind het grandioos leuk om te doen. Heeft iemand tips? Ik heb daarnet een verslag over mijn les geschreven. (ps let niet op spelfouten probeer ik op te letten maar lukt niet altijd besteed er beetje bij beetje meer aandacht aan :j )
Mijn blog: http://myhorselife.webnode.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:27

Hier weer even een lager pitje, dit keer omdat et niet zo goed gaat met mij. Misscjien dat ik dat eens positief moet opschrijven :')

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:13

IK ben net terug van een lang weekend kamperen. Ik heb mijn maandagochtend post geschreven en ingepland. Ik heb 3 dagen zonder telefoon/scherm/internet gedaan (en het overleefd!!) dus vandaag heb ik weer mijn SoMe bijgewerkt. Ik merk wel dat als ik daar niets aan doe het invloed heeft.

Dus weer even mijn blog hier spammen. Ik ga morgen jullie blogs bijlezen, ik heb jullie berichten wel allemaal gelezen maar het is midden in de nacht en daarom reageer ik later wat uitgebreider.

Hier mijn post: Key to Success: Make a plan

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:51

iemand hier die ook op wordpress zit en mij even kan helpen met het design van het menu?