_Nancy schreef:Daenerys schreef:Paard verkocht![]()
Beetje kort door de bocht, maar ik kreeg het niet voor elkaar een goede balans te vinden tussen paard en gezin met jonge kinderen.
Jup, hier ook![]()
Sinds 2020 geen paard meer hier en het is oké. Ik heb er gewoonweg geen tijd voor en als ik zie hoe mijn vorige paard er nu bij loopt, had ik dat nooit beter kunnen doenHij is zo goed terecht gekomen.
Ergernis:
Ik wil zoveel doen, maar ik weet niet waar te beginnen dus doe ik nog steeds niets..
Ok, meerdere mama's met hetzelfde probleem dus...
Enkel heb ik nu 2 paarden, eentje van 26 die enkel van zijn oude dag geniet. Mijn jongere paard was mijn rijpaard, en na de bevalling heb ik hem wel opgepakt maar het ging niet zo lekker vond ik. Na een bezoek in de dierenkliniek kwam ik te weten dat hij een spierziekte heeft. Ik mag (moet) hem licht blijven trainen daarom, maar ik heb weinig motivatie omdat paard soms slechte dagen heeft en ik gewoon zo moe ben en tijdstekort heb door werk, huishouden, kind, ...
Maar verkopen kan ik zo'n paard ook weer niet, want hij is niet gezond. En helaas heb ik ze niet aan huis
DP, oh wat zielig voor je hondje!
Zij geen zin in een busrit, maar jij bent even lang of langer onderweg + met deze brandstofprijzen is het al helemaal geen goedkoop uitstapje
Hij is zo goed terecht gekomen.
hopelijk snel weer, want het is zo leuk 

(En ik zou ook alles willen houden). En ik woon ook nog in de buurt van Tiel