Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:50

_Nancy schreef:
Daenerys schreef:
Paard verkocht :=
Beetje kort door de bocht, maar ik kreeg het niet voor elkaar een goede balans te vinden tussen paard en gezin met jonge kinderen.

Jup, hier ook :j
Sinds 2020 geen paard meer hier en het is oké. Ik heb er gewoonweg geen tijd voor en als ik zie hoe mijn vorige paard er nu bij loopt, had ik dat nooit beter kunnen doen :D Hij is zo goed terecht gekomen.

Ergernis:
Ik wil zoveel doen, maar ik weet niet waar te beginnen dus doe ik nog steeds niets..

Ok, meerdere mama's met hetzelfde probleem dus...
Enkel heb ik nu 2 paarden, eentje van 26 die enkel van zijn oude dag geniet. Mijn jongere paard was mijn rijpaard, en na de bevalling heb ik hem wel opgepakt maar het ging niet zo lekker vond ik. Na een bezoek in de dierenkliniek kwam ik te weten dat hij een spierziekte heeft. Ik mag (moet) hem licht blijven trainen daarom, maar ik heb weinig motivatie omdat paard soms slechte dagen heeft en ik gewoon zo moe ben en tijdstekort heb door werk, huishouden, kind, ...
Maar verkopen kan ik zo'n paard ook weer niet, want hij is niet gezond. En helaas heb ik ze niet aan huis :$ :$

DP, oh wat zielig voor je hondje!

Zij geen zin in een busrit, maar jij bent even lang of langer onderweg + met deze brandstofprijzen is het al helemaal geen goedkoop uitstapje

cissy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:12

Ergernis A2 dicht, half Vianen zit dicht met mensen die naar de A27 willen. Ik moest Vianen uit en dan binnendoor naar huis op een smal weggetje met maar paar inhammen.
Echt @€%&&^@€ ik kon geen meter rijden door al het tegemoet komende sluipverkeer. Moest steeds wachten. Nog nooit zoveel auto's daar gezien!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:55

Farjen schreef:
_Nancy schreef:
Jup, hier ook :j
Sinds 2020 geen paard meer hier en het is oké. Ik heb er gewoonweg geen tijd voor en als ik zie hoe mijn vorige paard er nu bij loopt, had ik dat nooit beter kunnen doen :D Hij is zo goed terecht gekomen.

Ergernis:
Ik wil zoveel doen, maar ik weet niet waar te beginnen dus doe ik nog steeds niets..

Ok, meerdere mama's met hetzelfde probleem dus...
Enkel heb ik nu 2 paarden, eentje van 26 die enkel van zijn oude dag geniet. Mijn jongere paard was mijn rijpaard, en na de bevalling heb ik hem wel opgepakt maar het ging niet zo lekker vond ik. Na een bezoek in de dierenkliniek kwam ik te weten dat hij een spierziekte heeft. Ik mag (moet) hem licht blijven trainen daarom, maar ik heb weinig motivatie omdat paard soms slechte dagen heeft en ik gewoon zo moe ben en tijdstekort heb door werk, huishouden, kind, ...
Maar verkopen kan ik zo'n paard ook weer niet, want hij is niet gezond. En helaas heb ik ze niet aan huis :$ :$

DP, oh wat zielig voor je hondje!

Zij geen zin in een busrit, maar jij bent even lang of langer onderweg + met deze brandstofprijzen is het al helemaal geen goedkoop uitstapje

Ahja, dat is wel een ander verhaal. Mijn paard was 4 of 5, die die begon net met werken onder het zadel en moest ook nog genoeg leren aan de hand.
Met een pensioenpaard en een paard met een ziekte zou ik daar toch anders over denken ja :j
Al gedacht aan een verzorger/bijrijder?

Inmiddels al best wel wat gedaan, vooral buiten in de tuin.
Het lijkt alleen wel onbegonnen werk, wat een boel klimop overal := T is net onkruid, ik wil het weghebben!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:10

spookyskippy schreef:
Ergenis hier. Asiel belde of ik pleegkittens op wilde vangen, helaas kan ik dat nu nog niet -O- hopelijk snel weer, want het is zo leuk *\o/*

Je mag mij wel doorgeven maar mijn dochter kennende (en mijzelf) gaan die kittens nooit meer weg en wordt t adoptie ipv pleeg :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:18

Bijna half 3 en ik ben eindelijk een keer aangekleed. Wordt weer zo'n dag dat ik niet teveel kan.

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:24

Zilfstar schreef:
spookyskippy schreef:
Ergenis hier. Asiel belde of ik pleegkittens op wilde vangen, helaas kan ik dat nu nog niet -O- hopelijk snel weer, want het is zo leuk *\o/*

Je mag mij wel doorgeven maar mijn dochter kennende (en mijzelf) gaan die kittens nooit meer weg en wordt t adoptie ipv pleeg :j

Hier is het nog maar 1x "mis" gegaan. Maar kijk dit <3
Afbeelding
Ze is wel erg schuw en bang. Adoptie ging niet door op het laatse moment, daarom mocht ze bij mij blijven.
Scheelt dat je eigenlijk je pleegkittens/katten niet mag adopteren.

Dus als je in omgeving Tiel woont meld je aan als gatsgezin :D

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:30

Ik zou dat ook zoooo graag doen! Maar ik heb al 5 katten in huis en dan moet ik de boel verbouwen gok ik :') (En ik zou ook alles willen houden). En ik woon ook nog in de buurt van Tiel _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:52

Ik zou het ook wel willen, maar heb er ook al 4 :+

Pff kreeg net een belletje dat mijn bijrijdpaard vannacht overleden is na een koliekaanval. Had de eigenaresse huilend aan de telefoon, ik natuurlijk ook lekker aan het janken op werk :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:54

Sterre sterkte voor jou en de eigenaresse.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:05

Sterkte Sterre :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:09

Sterkte voor jou en de eigenaresse :knuffel:

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:16

Sterkte Sterre :knuffel:

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:16

Ah nee, sterkte :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:18

cissy schreef:
Ergernis A2 dicht, half Vianen zit dicht met mensen die naar de A27 willen. Ik moest Vianen uit en dan binnendoor naar huis op een smal weggetje met maar paar inhammen.
Echt @€%&&^@€ ik kon geen meter rijden door al het tegemoet komende sluipverkeer. Moest steeds wachten. Nog nooit zoveel auto's daar gezien!

Ja je wilt echt niet weten hoeveel auto’s wij door het dorp hadden komen! Zelf complete vrachtwagencombi’s. Gewoon file in het dorp, niet normaal.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:21

Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op Gisteren, 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:21

Sterre98 schreef:

Pff kreeg net een belletje dat mijn bijrijdpaard vannacht overleden is na een koliekaanval. Had de eigenaresse huilend aan de telefoon, ik natuurlijk ook lekker aan het janken op werk :+

Wat vreselijk! Veel sterkte!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:25

Zit al sinds vorig jaar thuis met een burn-out. Zwaar overprikkeld iedere keer.
Gaat langzaan beter, maar vandaag de slechtste dag in weken, misschien zelfs maanden. %)
Hoofd heel druk, maar weet niet waarom.
Zwaar overprikkeld.
En dan raak ik gefrustreerd wat niet meehelpt en de overprikkeling nog erger maakt…. |o
Tijd voor een lange mindfullness oefening. -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:30

Sterkte sterre!

Ik zit bij mn ouders in de auto en nu voel ik de crash van die dagen Berlijn en 6 uur lang in de trein wel :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:54

Waarom wilde ik ook alweer pannenkoeken eten. Heb ze nu gebakken, maar ben nu misselijk van de pijn. En dus ook geen trek meer in pannenkoeken. _O-

Gok dat ik ze maar in porties ga in vriezen. :+

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:22

Suzanne F. schreef:
cissy schreef:

Ja je wilt echt niet weten hoeveel auto’s wij door het dorp hadden komen! Zelf complete vrachtwagencombi’s. Gewoon file in het dorp, niet normaal.

Hier in Heicop ook, maar Vianen zat helemaal dicht op industrieterrein en bij Hoef&Haag. Heb het idee dat die verkeersregelaars er een pietsie teveel doorlaten.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:51

Suzanne F. schreef:
chanicha schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de kikkers uit kan zetten %)
Krijg er ineens error van -O-

[VN] 25 jaar Bokt, Terugblik 1 april 2026

In de openingspost staat de link als het goed is.

Is gelukt, dank je wel!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:54

Sterkte Sterre, wat naar :(:)

Wij zijn van Noord-Drenthe naar Apeldoorn gereden om een auto met ‘lichte gebruiksporen’ te bekijken. Nou mijn 13 jaar oude Qashqai stond er knapper bij toen ik hem verkocht. Deze was 5 jaar oud en volledig afgeragd in de lease. Dus maar weer naar huis :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:54

Sterre98 schreef:

Ach wat naar, heel veel sterkte :(:)

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:56

Sabbientje schreef:
Zit al sinds vorig jaar thuis met een burn-out. Zwaar overprikkeld iedere keer.
Gaat langzaan beter, maar vandaag de slechtste dag in weken, misschien zelfs maanden. %)
Hoofd heel druk, maar weet niet waarom.
Zwaar overprikkeld.
En dan raak ik gefrustreerd wat niet meehelpt en de overprikkeling nog erger maakt…. |o
Tijd voor een lange mindfullness oefening. -O-

He wat naar. Ik wil je even een dikke knuffel geven :knuffel: Beterschap en denk goed aan jezelf :*

Sterkte Sterre. Wat erg zo plotseling

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:16

Heel veel sterkte voor jou en de eigenaar Sterre!

Ik mis MyWishMax :\