Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Esmee_RS schreef:Van die verkoopadvertenties die vanuit het paard geschreven zijn. Waarom
"Je zal aan mijn fysieke gesteldheid merken dat ouderdom met wat gebreken komt, ik heb iets in mijn achterbenen dat mijn mensen artrose noemen, geen idee wat het inhoud."
"Mijn mens zegt dat ik..."
Esmee_RS schreef:Van die verkoopadvertenties die vanuit het paard geschreven zijn. Waarom
"Je zal aan mijn fysieke gesteldheid merken dat ouderdom met wat gebreken komt, ik heb iets in mijn achterbenen dat mijn mensen artrose noemen, geen idee wat het inhoud."
"Mijn mens zegt dat ik..."
juval schreef:ik had 6 eitjes in de broedmachine, gisterochtend liep er 1 kuikentje
Maar de rest van de eitjes maakt (nog) geen aanstalten om uit te willen komen. Kuiken kan max 24 uur in de broedmachine blijven, dus die moest er vanmorgen wel uit, die is nu eenzaam in de vogelkooi aan het piepen. Zo lastig wat te doen. Duimen dat er toch nog minstens 1 wil uitkomen maar.
maralyn schreef:Ik ben de ergenis voor mijn collega's.
Goed geslapen èn koffie op.
Wandelende chipmunck met een hoog enthousiast stuitergehalte! Maar, wèl vrolijk!!
KirstenHorse schreef:Aan dit weer.. ik ga vanavond weer voor de 3e keer op mijn paard nadat ik twee weken geleden hard ben gevallen omdat hij schrok Hopelijk klaart het nog wat op zo