Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Verschillende buienradars zeggen dat het droog is.
Nou het regent toch echt... heel fijne regen maar dit noem ik niet droog.
Hopelijk vanaf 11 uur wel dan start de mountainbike wedstrijd en ik wil wel in korte broek rijden want het zou 22 graden worden vandaag.
MarlindeRooz schreef:Kledingkast uitruimen en de winter erin ruimen.
Weet nu al dat het nooit gaat passen.
Marocje schreef:Kwam een mooie Amerikaanse koelkast te koop. Gereageerd dat ik interesse heb, of ik hem vanmiddag kon ophalen? Dus alles nagekeken en moest passen. (Auto/helper). Nu geen reactie meer maar wel veel mensen die op de advertentie reageren..
myk_en_shant schreef:Paloedie schreef:
Hier moet ik even op inhaken. Verreweg de meeste soja in Nederland wordt verwerkt in... juist. Veevoer. 75% van de sojaproductie wereldwijd is bestemd voor veevoer.
In jouw ene biefstukje gaat dus een boel meer soja dan in die MacKroket. Zeven kilo soja voor één kilo vlees.
Als het je om de ellende die het verbouwen van soja veroorzaakt gaat misschien dus tóch die MacKroket eens proberen
En nee, ik ben geen vegetariër.
Dan moet ik je toch even corrigeren, de soja wat in het veevoer gaat, is het schroot van de soja. Dus het restproduct van de soja, de soja zelf wordt gebruikt voor menselijke consumptie.
Paloedie schreef:Jij hebt vast gelijk, en het CBS (met bronnen) etc. ongelijk. Prima!
[ [url=m/rEwwv9.jpg]Afbeelding[/url] ]