Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Plop1997

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:42

Valentijn was met zijn voet in hondenpoep getrapt met wandelen. Mijn vriend ging bijna over z’n nek toen hij de hoeven wilde uitkrabben. :r

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:55

Benzz schreef:
Aan mijzelf, dat ik het weer niet kon laten een paar laarzen te kopen die ik helemaal niet nodig heb, maar wel onwijs gaaf. Ondanks de 30% korting waren ze nog schofterig duur. Maar ja, lopen zo lekker en dit model had ik nog niet *\o/*

Foto!!!!

Ook aan mijzelf. Word gek van de stemmingswisselingen. Boheme lacht, Boheme huilt, Boheme boos, Boheme alles tegelijk. Ik ga denk ik richting de overgang.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:57

Video gemaakt aan zee,mijn man is goed gefilmd door mij toen de mobiel aan hem gegeven en ik sta er dus onthoofd en met een half lichaam op.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 22:02

Nakijken.. het is zo ontiegelijk druk op het werk dat ik er niet door kom. Dus loop ik nu nog toetsen na te kijken. :')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 22:04

Boheme schreef:
Foto!!!!

Ook aan mijzelf. Word gek van de stemmingswisselingen. Boheme lacht, Boheme huilt, Boheme boos, Boheme alles tegelijk. Ik ga denk ik richting de overgang.

Afbeelding

Vind ik erg leuk onder jurkjes....... :o

Met mijn net 47 ben ik ook bang voor de overgang. Hoor er teveel verhalen over.
Laatst bijgewerkt door Benzz op 18-04-23 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 22:05

Dat ik al sinds zaterdag last heb van mn hoofd, gisteren was t migraine en vandaag weer hoofdpijn. Zucht.

Moet ik nou echt naar de dokter...geen zin in

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 22:33

Sintara schreef:
Dat ik al sinds zaterdag last heb van mn hoofd, gisteren was t migraine en vandaag weer hoofdpijn. Zucht.

Herinnerd me dat ik nog mijn medicijnen op moet halen, thanks!

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 22:40

Benzz schreef:
Boheme schreef:
Foto!!!!

[ [url=m/hYDufr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind ik erg leuk onder jurkjes....... :o

Met mijn net 47 ben ik ook bang voor de overgang. Hoor er teveel verhalen over.

Super leuk..

Ik heb deze https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-chester-western-knielaarzen-met-contrasterende-stiksels-in-zwart/prd/203670479?clr=zwart&colourWayId=203670481&cid=6455

Oh zo fout, maar zo mij.

En ik vind de verhalen over de overgang ook ronduit knudde.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 23:03

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 23:12

Dat ik wil dat het vrijdag is dan lekker even 2 dagen naar de Efteling , super veel zin in uiteraard!

En dat het nu even chaos is op werk , ik heb al een aantal uur over gewerkt. Nou ja de uren maar opsparen en dan nog ergens een vakantie inplannen dat is ook wel fijn!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 23:28

denisesilver schreef:
Sintara schreef:

Herinnerd me dat ik nog mijn medicijnen op moet halen, thanks!

Thanks moet nog 1 puffer ophalen ze hadden niet genoeg op voorraad. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 00:00

taartjee schreef:
Personen die het nodig vinden om dingen die ik doe waar zij zich aan irriteren niet te vertellen zodat ik er wat aan kan doen. Ik heb ADHD en soms heb ik dingen gewoon niet door, even een kleine heads up en dan ben ik mij bewust van wat ik doe. Kom daar dan niet maanden later mee want dan zit ik niet in het moment zelf en kan ik er letterlijk niets mee. Ik kan mij het moment niet meer voor de geest halen, dus dan kan ik mij ook niet meer goed in de situatie inleven.
Het is nu dus geëscaleerd want er zijn nu teveel irritaties en de dingen die ik probeer uit te leggen worden gezien als "ja maar" terwijl dat niet zo is. Communiceren is lastig, zeker als je niet weet wat je fout doet. Morgen even rustig reageren als de emoties wat gezakt zijn, maar deze vriendschap is verleden tijd.

En dat terwijl ik eigenlijk een super leuke dag had...

Wat erg van je vriendschap :knuffel:

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 06:09

Dat ik net wakker werd van iets van een autoalarm. Fijn om 6 uur terwijl de wekker om half 7 gaat :O

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 06:11

Dan Ben je in elk geval op tijd. Maar ik deel je ergernis, veel te vroeg om wakker te zijn.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 06:18

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 07:41

Oeps verslapen :O
Gelukkig maakt t met mn huidige werk niet super veel uit en ben maar een half uurtje te laat.
Ga ik vanmiddag gewoon een half uurtje langer door

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 07:54

Ontzettend moe. Sluimerhoofdpijn. Wordt weer zo'n dag :').

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:19

Mezelf en dat mijn luchtwegen zo lopen te rommelen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:24

fleurtjeuh schreef:
Oeps verslapen :O
Gelukkig maakt t met mn huidige werk niet super veel uit en ben maar een half uurtje te laat.
Ga ik vanmiddag gewoon een half uurtje langer door

Hier hetzelfde, heb gelukkig gisteren al overgewerkt en vanavond weer, dus kan het mooi verrekenen :Z

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:26

Dat ik 6 weken geleden heb bedacht om 10.30u een afspraak te maken.
Nu bedenken hoe kom ik er, OV & lopend, over een uur moet ik er wezen. :')
Heb al bekeken hoe ik moet lopen. En dat op mijn vrije dag, had ook liever uitgeslapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:27

Oplader van m’n laptop op Tattersalls laten liggen… :') M’n brein was er echt niet meer bij gisteravond…

En ik heb momenteel even moeite met de pijnlijke realisatie hoeveel energie ik in bepaalde vriendschappen heb gestoken de laatste jaren, en dat die vriendschappen volledig uit elkaar vallen nu ik het balletje bij die mensen laat liggen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:30

taartjee schreef:
Personen die het nodig vinden om dingen die ik doe waar zij zich aan irriteren niet te vertellen zodat ik er wat aan kan doen. Ik heb ADHD en soms heb ik dingen gewoon niet door, even een kleine heads up en dan ben ik mij bewust van wat ik doe. Kom daar dan niet maanden later mee want dan zit ik niet in het moment zelf en kan ik er letterlijk niets mee. Ik kan mij het moment niet meer voor de geest halen, dus dan kan ik mij ook niet meer goed in de situatie inleven.
Het is nu dus geëscaleerd want er zijn nu teveel irritaties en de dingen die ik probeer uit te leggen worden gezien als "ja maar" terwijl dat niet zo is. Communiceren is lastig, zeker als je niet weet wat je fout doet. Morgen even rustig reageren als de emoties wat gezakt zijn, maar deze vriendschap is verleden tijd.

:(:) I know the feels. Het zuigt.

Ik vind mijzelf even gruwelijk vervelend. Ben datende en ik zit heel erg in mijn 'anxious behaviour'. Jasses -O-

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:31

Iets besteld bij Ikea. Ingepland om vandaag te laten bezorgen. Nu door post.nl verschoven naar morgen. Ggrr
Nu maar een oplossing zoeken terwijl ik vandaag vrij ben. Voor de kat zijn viool vroeg opgestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:18

taartjee schreef:

Heel herkenbaar, hier ook een adhd-er en ik had dit kunnen typen. Heb je niks aan, maar vervelend dat mensen geen rekening met jou houden hierin. De basis in goede vriendschap vind ik overigens wel dingen uitspreken naar elkaar, adhd of niet dus dat vind ik heel vervelend voor je dat dat niet gebeurd is.
Dikke virtuele knuffel :knuffel:

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:27

Bloedprikken voor onderzoek.
Ik heb daar normaal dus echt geen probleem mee en ik ben ook hartstikke goed te prikken, mijn aderen zijn ook heel duidelijk zichtbaar en toch lukte het deze verpleegkundige niet om goed te prikken.
Het leek wel als of ze voor het eerst aan het prikken was (wat mij heel sterk lijkt, gezien zij alleen de prikafdeling bemande vandaag) Ze kon de ader niet vinden (Die gewoon zichtbaar was) en heeft een paar keer verkeerd geprikt voor ze uiteindelijk goed zat. Ik heb nu ook behoorlijk wat spierpijn.

Ben blij dat dit niet bij mijn man gebeurde maar bij mij, aangezien hij al enorm bang voor naalden is :n