Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
palousa_boy schreef:Indiana79 schreef:Is het aan te raden de Tinder app? Als de helft van de profielen nep is klinkt het niet zo positief. En welke app zouden jullie mij dan aanraden?
Ik vind het niet zo interessantje kunt alleen maar vlees keuren als je niet betaald
palousa_boy schreef:Zonnetje81 schreef:Hoezo als je niet betaald? Tinder is gewoon gratis volledig te gebruiken.
Ik kan geen berichten sturen ofzo, alleen links of rechts swipen, dat geeft verder geen kans op een datetenzij de ander wel kan zien dat ik haar geliked heb en zo op mn profiel terecht komt
en hoef ook echt niet perse te zien wie mij liked, zal mij een zorg zijn
hoef toch geen relatie voorlopig.
Maar communiceer liever direct met iemand dan dat ik eventueel misschien via een matchmaker ooit met iemand in contact gebracht zou kunnen worden palousa_boy schreef:Zonnetje81 schreef:Hoezo als je niet betaald? Tinder is gewoon gratis volledig te gebruiken.
Ik kan geen berichten sturen ofzo, alleen links of rechts swipen, dat geeft verder geen kans op een datetenzij de ander wel kan zien dat ik haar geliked heb en zo op mn profiel terecht komt

palousa_boy schreef:Nee niet perseen hoef ook echt niet perse te zien wie mij liked, zal mij een zorg zijn
Via Facebook zo ook al wel een leuk uitje gedaan met iemand. Gewoon aangesproken, misschien ben ik dan ouderwetsMaar communiceer liever direct met iemand dan dat ik eventueel misschien via een matchmaker ooit met iemand in contact gebracht zou kunnen worden
Zonnetje81 schreef:palousa_boy schreef:Nee niet perseen hoef ook echt niet perse te zien wie mij liked, zal mij een zorg zijn
Via Facebook zo ook al wel een leuk uitje gedaan met iemand. Gewoon aangesproken, misschien ben ik dan ouderwetsMaar communiceer liever direct met iemand dan dat ik eventueel misschien via een matchmaker ooit met iemand in contact gebracht zou kunnen worden
Ik denk datje een verouderd beeld hebt van de dating wereld van nu haha.
dat zeg ik, ben er al een paar jaar uit
ReadTheRulez schreef:Vind tinder wel steeds irritanter worden, door de vele nepprofielen maar nu kan ik bij veel profielen maar 2 van alle foto's zien tenzij ik zelf "weetjes" aan mijn profiel ga toevoegen en daar heb ik geen zin aan
het is gratis!!