Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Nachtmerries + enorm warme slaapkamer waardoor ik nauwelijks uitgerust wakker word.
Nu eens nadenken welke slaapkamer het dan wel wordt. Van de 4.
chanicha schreef:Kan je buiten geen zonwering plaatsen? Wij hadden in ons oude huis een zonnescherm voor het huiskamerraam en boven rolluiken, wat heerlijk was dat!
Nu ook een zonnescherm omdat de hele dag de zon erop staat en overdag een grote parasol op balkon, is een beetje raar balkon om daar een zonnescherm te plaatsen.
Het scheelt echt een paar graden.
MyWishMax schreef:Het is zeker ook op de 1e verdieping? Ik heb ook huurhuis en slaap dus niet in de slaapkamer waar de zon het langste op staat. Mijne krijgt alleen eind van de dag zo'n op de ramen, maar met gordijnen dicht, rolgordijn, blijft die koeler als de rest. Alleen beneden bij de schuifpui staat de hele dag de zon erop. Zonnewering vind ik te duur, maar ik hang er een laken voor of zo'n schaduwdoek van de action.
Maar boven werkt dat nietgeprobeerd want ik kan op aanbouw staan, maar dan moet ik te vaak omhoog klimmen, laat staan als je geen aanbouw hebt haha