Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esaqar schreef:Oké mag mijn reactie verwijderd worden. Ik hoef geen corona discussie hier.
nicole_floor schreef:Esaqar schreef:Oké mag mijn reactie verwijderd worden. Ik hoef geen corona discussie hier.
Ik snap je hoor, zou me dan ook ff stom voelen. Gelukkig woon ik op een grote boerderij met mijn paard aan huis. Dus ik vermaak me wel een week thuis. Maar kan me voorstellen dat als je dat niet hebt, poedersuiker en nu?
Cayenne schreef:Ik erger me aan die mega knallen die zojuist achter ons huis waren..
Ik schonk net heet water in en kreeg het van schrik bijna over me heen
Steeph schreef:Nog maar een sollicitatie de deur uit geflikkerd omdat ik mezelf weer helemaal op zit te vreten over de sfeer op mijn huidige werk. Hopelijk binnenkort
_San87_ schreef:Het rekeningrijden dat het kabinet van plan is in te voeren... Het wordt voor mij dan heel duur om mijn huidige werk te blijven doen.
marleen_88 schreef:_San87_ schreef:Het rekeningrijden dat het kabinet van plan is in te voeren... Het wordt voor mij dan heel duur om mijn huidige werk te blijven doen.
Bij mij ook. Ik rijd bijna 50km enkele reis.
Ineke2 schreef:_San87_ schreef:Het rekeningrijden dat het kabinet van plan is in te voeren... Het wordt voor mij dan heel duur om mijn huidige werk te blijven doen.
Ik ben zó blij dat ik inmiddels een andere baan heb en niet meer elke dag naar Brabant op en neer rij. Niet alleen vanwege dit voornemen overigens.
Werk je als zelfstandige of dat niet?