Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 11:59

Zonnetje81 schreef:
Ik zit er bovenop dus krijg ik een bieding reageer ik nagenoeg meteen. Misschien zit daar het verschil in.

Misschien beter voor je eigen gemoedsrust om het wat minder zwaar te maken :(:)

Tallie1979

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 15:05

Ik ben vorige week weer zo aardig geweest om iets te reserveren. En uiteraard is de koper in geen velden of wegen meer te bekennen.

Helemaal geen reactie meer, dus die zorgt er voor dat ik voorlopig weer niks ga reserveren voor mensen. :n

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 15:16

Ik zit er niet boven op, maar als ik een berichtje krijg en ze hebben een bod geplaats dat ik denk prima! Daar kan 't voor weg, zou ik blij zijn om er vanaf te zijn. Staat tenslotte niet voor niks op vinted. :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 16:01

Ik reserveer nog steeds wel gewoon en heb er vaker dankbare mensen voor gehad als dat er mensen waren die niks meer laten horen dus ondanks dat ik dat niet netjes en irritant vind als dat gebeurd, vind ik het ook weer fijn als ik iemand tegemoet kan komen zo die er wel heel blij mee is en gewoon koopt, wat gelukkig in verhouding meer voorkomt bij mij.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 17:10

Het ligt voor mij een beetje aan het gesprek of ik reserveer of niet. Ik had laatst iemand die kon niet voor de juiste verzendmethode kiezen dus die heb ik gereserveerd voor d'r :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 17:45

Ja gedoe met verzendmethode die niet wordt weergegeven dat vind ik nog wel iets om een dagje voor te reserveren. Maar de "eind van de maand krijg ik weer geld" daar tuin ik niet meer in want dat wordt 9 van de 10 keer niks.

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 17:56

Even binnen vallen met een korte vraag (sorry als hij al eerder is gesteld, lees al wel een tijdje mee); als iemand nou 6 items besteld die aangegeven stonden als 'klein' pakket, moet ik dan nog steeds 6 items in een klein pakket stoppen? Het is niet bepaald brievenbus-formaat meer bij elkaar opgeteld. :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 21:21

Marjo schreef:
Het ligt voor mij een beetje aan het gesprek of ik reserveer of niet. Ik had laatst iemand die kon niet voor de juiste verzendmethode kiezen dus die heb ik gereserveerd voor d'r :j

Dat doe ik inderdaad ook. Heb ik zelf als koper ook al aan de hand gehad. Heel irritant.

Ik heb met Homerr nu al drie van de vijf pakketten op een ander punt aan de andere kant van de stad af moeten halen. Ik krijg dan een e-mail dat het op een alternatief punt is geleverd. Laatst eentje middenin de binnenstad wat 20 minuten rijden is en waar je totaal niet in de buurt kunt parkeren plus hoge kosten moet maken. Op de fiets kan ik geen pakketten halen met twee kinderen erop. Plus dat het niet zulk lekker weer is maar vooruit :+
Ik krijg echt een grafhekel aan Homerr zo. Mijn dichtstbijzijnde punt wist van niks, die hadden niets geweigerd. Ik heb het liefst DHL maar die kan ik nog maar zelden als bezorgoptie selecteren.

Lekker belangrijk natuurlijk maar ik vind het gewoon irritant. Ik heb al zoveel te doen, moet ik nou oppas zoeken om door die stad in de zeikregen te fietsen. Boehoe.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 13:29

Is het minimumpercentage bieden stopgezet? Ik kreeg ineens een bod van 10 euro op iets wat voor 33 erop staat :') En niet in de chat maar gewoon via de biedknop

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 13:39

CastaMickey schreef:
Is het minimumpercentage bieden stopgezet? Ik kreeg ineens een bod van 10 euro op iets wat voor 33 erop staat :') En niet in de chat maar gewoon via de biedknop

Volgens mij ook :j

Ik kreeg een bod van 40 op iets van 90, stuurde alleen een lachende smiley terug, nou
toen had ik het gedaan hoor :+

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 13:39

Ja viel mij ook op, minimum 1 euro en verder lijken er geen voorwaarden meer aan te hangen...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 13:42

Verschilt per persoon want ik kan niet lager dan 40% bieden

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:31

Ik las op Reddit dat het om een bug zou gaan, ik hoop het want max 40% minder vind ik echt wel een prima ondergrens

Boyache

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 14:39

Mijn hemel, wat ik nu meemaak spant toch echt de kroon.

Ik heb laarzen gekocht. Ze zouden nieuw zijn zonder prijskaartje. De verkoper had ze verzonden in een kartonnen Zara zak, die geheel open was aan de bovenkant. Overigens ook twee dagen later dan dat ze voor de aankoop, toen ik het nadrukkelijk vroeg, had aangegeven. De zak stonk een uur in de wind naar sigarettenrook en een hele scherpe geur die ik eerst niet kon plaatsen, tot mijn buurvrouw aangaf dat het kattenpis moest zijn. Zelfs mijn hele gang stonk een uur in de wind! De laarzen zelf zijn overduidelijk gedragen. De zolen zijn vuil, maar er zitten ook beschadigingen in en diverse vlekken, die ik er ook niet uitkrijg.

Het gros in de Vinted Facebookgroep vond echter dat ik een "zeikwijf" ben, dus ik ben erg benieuwd of Vinted zelf mijn retourverzoek goedkeurt. De verkoper heeft nog niet gereageerd.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 15:56

Ieuw, gatver.. Ik ga ervanuit dat Vinted je in het gelijk stelt bij het zien van de foto van de laars..

Wat heb je er toch vieze mensen bij zeg..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 16:44

BloemBloem schreef:
CastaMickey schreef:

Volgens mij ook :j

Ik kreeg een bod van 40 op iets van 90, stuurde alleen een lachende smiley terug, nou
toen had ik het gedaan hoor :+

Dat doe ik ook vaak :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 17:17

PK, wat? Zo debiel bieden hahaha, of dat van de smiley ;) O:)
Werkelijk ik kreeg een riedel :z

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 18:15

Ik heb er gisteren een zooitje van mijn zoontje opgezet en morgen heb ik wat tripjes naar het pakketpunt, uiteraard wel alles: Mondial, DHL en Homerr :') maar wel weer €70.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 20:36

BloemBloem schreef:
PK, wat? Zo debiel bieden hahaha, of dat van de smiley ;) O:)
Werkelijk ik kreeg een riedel :z

Een lachende smiley terug sturen op achterlijke biedingen.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 22:58

Ik durf alleen nog wel eens zo'n bod te doen als iets er al een hele lange tijd opstaat, maar dan wel met een berichtje erbij dat ik het snap als ze het niet willen :+. Zou zelf als ik iets duurs erop heb staan voor meer dan een jaar wat ik gewoon toch niet gebruik wel bereid zijn om dat best wat in prijs te zakken, soms zijn de prijzen die mensen vragen ook een ''start onderhandelingsprijs'' en niet zozeer een vraagprijs heb ik het idee.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 01:44

Gedver Boyache, smerig zeg

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 09:54

Boyache schreef:

Ik heb laarzen gekocht. Ze zouden nieuw zijn zonder prijskaartje. De verkoper had ze verzonden in een kartonnen Zara zak, die geheel open was aan de bovenkant. Overigens ook twee dagen later dan dat ze voor de aankoop, toen ik het nadrukkelijk vroeg, had aangegeven. De zak stonk een uur in de wind naar sigarettenrook en een hele scherpe geur die ik eerst niet kon plaatsen, tot mijn buurvrouw aangaf dat het kattenpis moest zijn. Zelfs mijn hele gang stonk een uur in de wind! De laarzen zelf zijn overduidelijk gedragen. De zolen zijn vuil, maar er zitten ook beschadigingen in en diverse vlekken, die ik er ook niet uitkrijg.

Het gros in de Vinted Facebookgroep vond echter dat ik een "zeikwijf" ben, dus ik ben erg benieuwd of Vinted zelf mijn retourverzoek goedkeurt. De verkoper heeft nog niet gereageerd.

Ik vind je geen zeikwijf! Als alleen de lucht ervan je al bijna over je nek laat gaan, danzou ik ze ook terug willen sturen. Niet nieuw, is echt niet nieuw. Hup, terug met die gore bende!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 10:01

Nou idd, je bent echt geen zeikwijf. Ik vind eerder die mensen uit die groep op z’n zachtst gezegd heeeeel raar dat ze dit normaal zouden vinden. Gewoon: EWWWWW. Ik zou ze idd ook zeker terug sturen ja; dit is toch wel echt een Zeer geldige reden om een retour aan te vragen. Benieuwd wanneer je wat van Vinted hoort over dat retour verzoek.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 10:02

Boyache schreef:

Dit snap ik dus echt niet, dat je dat als verkoper durft. Waarom vindt de facebookgroep jou een zeikwijf? Omdat de prijs laag was? Eerder zeikverkoper, letterlijk en figuurlijk.

Hier een bod gekregen op een nieuw gesealed gezelschapspelletje. Ik vraag 6 euro, bod van 3 euro. Kom op zeg, de folie zit er nog geheel rond, alleen het prijsje is eraf -O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 10:04

Gedragen en vlekken dat is natuurlijk niet nieuw, dus reden genoeg om terug te sturen zeg....

Rook- en pislucht kan natuurlijk ook onderweg gebeurd zijn.