Zonnetje81 schreef:Ik zit er bovenop dus krijg ik een bieding reageer ik nagenoeg meteen. Misschien zit daar het verschil in.
Misschien beter voor je eigen gemoedsrust om het wat minder zwaar te maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Het ligt voor mij een beetje aan het gesprek of ik reserveer of niet. Ik had laatst iemand die kon niet voor de juiste verzendmethode kiezen dus die heb ik gereserveerd voor d'r
CastaMickey schreef:Is het minimumpercentage bieden stopgezet? Ik kreeg ineens een bod van 10 euro op iets wat voor 33 erop staatEn niet in de chat maar gewoon via de biedknop
BloemBloem schreef:CastaMickey schreef:Is het minimumpercentage bieden stopgezet? Ik kreeg ineens een bod van 10 euro op iets wat voor 33 erop staatEn niet in de chat maar gewoon via de biedknop
Volgens mij ook
Ik kreeg een bod van 40 op iets van 90, stuurde alleen een lachende smiley terug, nou
toen had ik het gedaan hoor
Boyache schreef:Mijn hemel, wat ik nu meemaak spant toch echt de kroon.
Ik heb laarzen gekocht. Ze zouden nieuw zijn zonder prijskaartje. De verkoper had ze verzonden in een kartonnen Zara zak, die geheel open was aan de bovenkant. Overigens ook twee dagen later dan dat ze voor de aankoop, toen ik het nadrukkelijk vroeg, had aangegeven. De zak stonk een uur in de wind naar sigarettenrook en een hele scherpe geur die ik eerst niet kon plaatsen, tot mijn buurvrouw aangaf dat het kattenpis moest zijn. Zelfs mijn hele gang stonk een uur in de wind! De laarzen zelf zijn overduidelijk gedragen. De zolen zijn vuil, maar er zitten ook beschadigingen in en diverse vlekken, die ik er ook niet uitkrijg.
Het gros in de Vinted Facebookgroep vond echter dat ik een "zeikwijf" ben, dus ik ben erg benieuwd of Vinted zelf mijn retourverzoek goedkeurt. De verkoper heeft nog niet gereageerd.
Boyache schreef:Mijn hemel, wat ik nu meemaak spant toch echt de kroon.
Ik heb laarzen gekocht. Ze zouden nieuw zijn zonder prijskaartje. De verkoper had ze verzonden in een kartonnen Zara zak, die geheel open was aan de bovenkant. Overigens ook twee dagen later dan dat ze voor de aankoop, toen ik het nadrukkelijk vroeg, had aangegeven. De zak stonk een uur in de wind naar sigarettenrook en een hele scherpe geur die ik eerst niet kon plaatsen, tot mijn buurvrouw aangaf dat het kattenpis moest zijn. Zelfs mijn hele gang stonk een uur in de wind! De laarzen zelf zijn overduidelijk gedragen. De zolen zijn vuil, maar er zitten ook beschadigingen in en diverse vlekken, die ik er ook niet uitkrijg.
Het gros in de Vinted Facebookgroep vond echter dat ik een "zeikwijf" ben, dus ik ben erg benieuwd of Vinted zelf mijn retourverzoek goedkeurt. De verkoper heeft nog niet gereageerd.