Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 21:52

Dat ik gister iemand ben tegengekomen die ik liever niet tegen wilde komen en nu maar blijf nadenken erover..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 22:10

Geloof tijd om kitten nagels te knippen. Heb nu een gaatje in mijn teen hing ineens een kitten aan terwijl ik heerlijk op de bank zit.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 22:18

Dat de foei knop niet optimaal genoeg werkt.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 22:22

Marcella schreef:
Ships morgen eerst even bellen voor ik naar afspraak GGD voor vaccinatie ga.

Goed om te bellen hoor, maar aan de telefoon kunnen ze dat eigenlijk moeilijk beoordelen/adviseren. Vooraf de lijst goed invullen, zolang je geen hevige reactie hebt gehad waarvoor medisch ingrijpen nodig is geweest wordt je gewoon gevaccineerd. Heb je dat wel wordt je liggend geprikt met een half uur toezicht ipv 15 minuten wachten in een stoel. Ze hebben namelijk ook een arts op locatie om de situatie te beoordelen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-21 22:25

Idd, ik heb niet zo veel aan de hulplijn gehad voor mijn moeder :+ moest uiteindelijk toch contact opnemen met het ziekenhuis.

Mocht het je enigszins geruststellen: mijn moeder zit dus aan de chemotherapie en mag hem zondag gewoon gaan halen. Ze houden haar dan alleen wellicht wat langer ter observatie. :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 22:34

Ik was te laat thuis ( na 21 uur vandaag) en er zijn werkzaamheden aan de rotonde en een stuk weg waar ik langs moet om bij mijn huis te komen.
Nou heb ik mijn auto dus verplicht een stuk verder weg moeten parkeren. Duurde langer voor ik thuis was én ik moet morgen eerder de deur uit ^)

Lijkt verdorie weer even de avondklok wel hierzo :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 23:27

xPabloBokt schreef:
Idd, ik heb niet zo veel aan de hulplijn gehad voor mijn moeder :+ moest uiteindelijk toch contact opnemen met het ziekenhuis.

Mocht het je enigszins geruststellen: mijn moeder zit dus aan de chemotherapie en mag hem zondag gewoon gaan halen. Ze houden haar dan alleen wellicht wat langer ter observatie. :)

Verwacht er ook helemaal niks van, maar doe maar gewoon braaf wat in de brief staat. Kunnen ze in ieder geval niet zeggen waarom heb je niet gebeld. Misschien dat ik dan ook langer moet blijven dan voor de zekerheid zie het wel.

Dat ik eigenlijk al op bed had moeten liggen, want om 07.30 uur staan ze hier aan de deur voor vervangen antieke stoppenkast ga ik eindelijk aardlekschakelaar krijgen. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 23:36

Ik heb een foto idee, maar kan dat zaterdag pas uitvoeren en ik moet er heel vroeg voor opstaan.

Hopelijk lukt wat ik in mijn hoofd heb ook.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 23:42

Ga voor je duimen dat het gaat lukken.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 00:40

Dat ik het roze truitje van ons hondje kwijt ben.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 00:49

De hitte op de slaapkamer en daardoor niet kunnen slapen :Z :z %)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 00:50

De buren pfff

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 04:25

Dat er net volgens mij een uilskuiken op de weg zat. Hopelijk heb ik hem niet geraakt. Ik kon nog wel wat afremmen.

Edit, op de terugweg zat ie langs de weg. Toen ik stopte, om goed te kijken wat het was, vloog ie weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 07:14

Niet echt een ergernis maar wel iets waarvan ik heel verdrietig van wordt. 1 van mijn verkochte paarden gaat van handelaar naar handelaar. Ondertussen zit ze aan handelaar 5. Ik probeer dit zo goed en kwaad als mogelijk te negeren. Financieel beginnen wij net weer ons hoofd een beetje boven water te steken. Ik kan ze hierdoor niet aanschaffen, nog onderhouden…

Zodra ze weer ergens opduikt wordt ik overladen door berichtjes: Is zij dit, is dit … , Weet je dat…. Etc.

Ja mensen, ik weet het. Het zal wel goedbedoeld zijn maar weet je, ik weet het liever niet. Het is een poedersuiker. Ik kan er niets aan veranderen en het doet pijn om haar zo te zien verhuizen (met een niet compleet verhaal) Ik ben dan altijd weer dagen overstuur en hiermee bezig tot ze weer van internet af gaat, om enkele weken later ergens anders op te duiken. (Onder een andere naam etc)

En vaak denk ik dat inslapen misschien beter was geweest. Want heel dit vele verhuizen kan ze gewoon niet handelen. Ik dacht haar naar een goede thuis te hebben gedaan…

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 07:16

Moe wakker geworden en met een migrainevlek. En dan straks drie uur naar een scherm moeten kijken voor een of andere module over hoe je je lijf het beste kunt aanvoelen. B-)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 07:28

Moestuin schreef:
Niet echt een ergernis maar wel iets waarvan ik heel verdrietig van wordt. 1 van mijn verkochte paarden gaat van handelaar naar handelaar. Ondertussen zit ze aan handelaar 5. Ik probeer dit zo goed en kwaad als mogelijk te negeren. Financieel beginnen wij net weer ons hoofd een beetje boven water te steken. Ik kan ze hierdoor niet aanschaffen, nog onderhouden…

Zodra ze weer ergens opduikt wordt ik overladen door berichtjes: Is zij dit, is dit … , Weet je dat…. Etc.

Ja mensen, ik weet het. Het zal wel goedbedoeld zijn maar weet je, ik weet het liever niet. Het is een poedersuiker. Ik kan er niets aan veranderen en het doet pijn om haar zo te zien verhuizen (met een niet compleet verhaal) Ik ben dan altijd weer dagen overstuur en hiermee bezig tot ze weer van internet af gaat, om enkele weken later ergens anders op te duiken. (Onder een andere naam etc)

En vaak denk ik dat inslapen misschien beter was geweest. Want heel dit vele verhuizen kan ze gewoon niet handelen. Ik dacht haar naar een goede thuis te hebben gedaan…

He dat is wel echt heel naar, en ik weet 100% hoe je je voelt... Niet qua handelaren maar wel weten dat er niet goed voor dieren gezorgd wordt waar je van houdt en daar niets aan kunnen veranderen. Het is zo frustrerend en machteloos... Sterkte!! :(:) En tegen die mensen kun je best zeggen dat je die updates niet meer wilt!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 07:29

Mijn werk :=

Ipv dat ik mijn verlofuren kan opmaken, word ik juist volle bak ingepland :roll:

Nog 3 weken.... :=

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 07:30

Moestuin schreef:

:(:)

marley93 schreef:
Moe wakker geworden en met een migrainevlek. En dan straks drie uur naar een scherm moeten kijken voor een of andere module over hoe je je lijf het beste kunt aanvoelen. B-)

Wat een timing van de module ook :')

Dilan93 schreef:
Mijn werk :=

Ipv dat ik mijn verlofuren kan opmaken, word ik juist volle bak ingepland :roll:

Nog 3 weken.... :=

Bijzonder -O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 07:45

Ja, vooral omdat er praktisch dagelijks zo weinig te doen is dat er afgeschaald wordt :+

Nu kan ik dan wel eens een uurtje of 2 eerder weg en dus daarmee wat uren opmaken. Maar vind het fijner om op voorhand vrij te hebben zodat ik dingen kan plannen (hoefsmid, osteopaat bvb)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 08:08

Dat de werklui er nog niet zijn terwijl ze er 07.30 uur er zouden zijn. Echt 10.45 uur knikker ik ze het huis uit wil dan weg voor corona prik. |o

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 09:09

Dat ik ook weer een sollicitatiegesprek heb en dit is nummer 11. Ondertussen al genoeg gehoord dat ik te weinig ervaring heb of niet goed genoeg in het team pas. Dag zelfvertrouwen :( :wave:

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 09:36

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik ook weer een sollicitatiegesprek heb en dit is nummer 11. Ondertussen al genoeg gehoord dat ik te weinig ervaring heb of niet goed genoeg in het team pas. Dag zelfvertrouwen :( :wave:

Succes! Soms duurt het een tijd, maar dan vind je ook je perfecte plekje. Laat ze je er niet onder krijgen! :knuffel:

Ik erger me nu al aan deze module. :')

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 09:44

Justme_Lisaa schreef:

Begrijp je gevoelens heel goed, maar bedenk: die opmerkingen zijn NIET persoonlijk. Ze kennen je toch helemaal niet? Dus het is een vage inschatting op basis van een gesprek dat je niet in het team past. Of een smoes omdat er iemand met meer ervaring is. Of jonger of ouder of blonder of paarser of groter of kleiner... En die ervaring, dat is geen gebrek van jou als persoon, dat is gewoon wat het is. Irritant, ja, maar geef niet op. Er is ergens een bedrijf en team dat bij jou past.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 09:49

Justme_Lisaa schreef:

Snap ik heel goed. :(:)

Ik heb zelf ook tig afwijzingen gekregen. Zelfvertrouwen ver onder 0 :=

Maar pas geleden aangenomen voor een baan waar ik ook nog niet de gewenste ervaring en diploma's voor heb. Is vaak een kwestie van geluk hebben.

Al vind ik dat bedrijven vaak veel te veel naar diploma's/ aantal jaar ervaring kijken hoor. Zie vaak voor startersfuncties al de eis dat je 3 jaar ervaring moet hebben :=

Ergernis onder werktijd: mensen die bellen en hun 'vraag' beginnen met "jij moet dit en dat voor me regelen" _-:(

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 10:22

Mijn buren... Serieus waarom doe je dit.

Afbeelding

Afbeelding