[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 16:59

Danique_G schreef:
Siersma schreef:
Gelukkig zijn er dus al heel veel mensen die het gemeld hebben. Lijkt me dat dat toch al iets moet zeggen

Nu wil ik niet flauw zijn maar het zegt enkel wat over hoeveel mensen het gevoelsmatig tegen de borst stuit. Daarom staat er ook dat de hoeveelheid klachten geen invloed heeft op de beslissing
Het is niet in strijd met de grondwet vermoed ik zo, het mag.

Persoonlijk vind ik het misselijkmakend maar dat iets loodrecht tegenover mijn overtuigingen staat hoeft niet te betekenen dat de vrijheid van anderen moet worden ingeperkt.

Ja ik las het idd. Maar mag toch wel aannemen dat als er dus zoveel mensen zijn die hier aanstoot aan nemen dat dat wel word meegewogen in de beslissing

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 17:13

Qimm schreef:
Er wordt geen reclame gemaakt voor wel abortus, hoef je imo ook geen reclame te maken tegen abortus.

Eens.
Raar onderwerp voor een reclame.

Raineri

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 18:01

Maar dat is vrij subjectief. Er zijn mensen die ons morele kompas ook tegen de borst stuit maar wij mogen ons gewoon uiten onder het mom van vrijheids van mening uiting. Het is niet wanneer het tegen jouw waarden ingaat het direct gecanceld moet worden ondanks dat het in lijn met de wetgeving is. Anders was ons topic ook al gesloten en dat lijkt me ook niet wenselijk.

Moet ik wel zeggen dat ik als radio omroep directeur hier nooit platform aan zou geven. Maar ik ben ook wel weer voorstander van het beschermen van het recht in nederland

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 18:10

Iemand van 3FM (waar het oa wordt uitgezonden, maar schijnbaar heeft de omroep er geen zeggenschap over, maar de ster wel ofzo) heeft al een tegenhanger gemaakt.

https://www.instagram.com/tv/CV-umwVIe0 ... =copy_link

Eigenlijk wel triest dat je als DJ bijvoorbeeld daar geen hol over te zeggen hebt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 18:15

Citaat:
Vrouwen zouden weer moeten gaan beseffen dat zij niet bepalen wanneer ze moeder worden, maar hun kind dat bepaalt en als zij die verantwoordelijkheid niet aankunnen, dan zouden ze misschien geen sex moeten hebben, want alleen dat sluit ieder risico van zwangerschap 100% uit (misdrijven buiten beschouwing gelaten, maar dat is meer uitzondering dan regel).

Een van de reacties op nu.nl :=.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 18:16

Niobe schreef:
Iemand van 3FM (waar het oa wordt uitgezonden, maar schijnbaar heeft de omroep er geen zeggenschap over, maar de ster wel ofzo) heeft al een tegenhanger gemaakt.

https://www.instagram.com/tv/CV-umwVIe0 ... =copy_link

Eigenlijk wel triest dat je als DJ bijvoorbeeld daar geen hol over te zeggen hebt

Ah dat wist ik niet. Wel logisch want de 1 is publiek geld en de ander niet. Hoop echr dat ze het zo kunnen monteren dat de tegenhanger er vlak achteraan komt!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 18:18

_San87_ schreef:
Citaat:
Vrouwen zouden weer moeten gaan beseffen dat zij niet bepalen wanneer ze moeder worden, maar hun kind dat bepaalt en als zij die verantwoordelijkheid niet aankunnen, dan zouden ze misschien geen sex moeten hebben, want alleen dat sluit ieder risico van zwangerschap 100% uit (misdrijven buiten beschouwing gelaten, maar dat is meer uitzondering dan regel).

Wat???? Dit kan alleen van een man komen. Mis de man in dit hele verhaal. Wat een debiel %)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 18:19

Danique_G schreef:
_San87_ schreef:

Wat???? Dit kan alleen van een man komen. Mis de man in dit hele verhaal. Wat een debiel %)

Aan de naam te zien idd een man. Een gelovige man, denk ik.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 19:06

En hij doet ook aan geheel onthouding of geldt dat alleen voor vrouwen?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 19:30

Hij is op zijn 16de getrouwd en heeft nu 15 kinderen, allemaal cadeautjes van God...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 20:08

Typisch 8)7

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 20:13

Nu bij M ook een stuk over deze spot

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 20:17

Siersma schreef:
Nu bij M ook een stuk over deze spot

Ga ook eens even kijken. Vind M sowieso wel een leuk programma.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 20:19

Dit gaat over een filpmje? En niet over de spot op de radio maar wel met dezelfde inhoud wat ik begrepen heb

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 21:35

_San87_ schreef:
Citaat:

Wtf! Had een kind daar maar wat over te zeggen. Vast zo’n vrouw die de rest van haar leven geen ambitie meer heeft en praat over ‘kindjes’.

Edit: oh toch een man.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 21:38

FrNo schreef:
Varekaj schreef:
Als ze het over ontlasting willen hebben, wij hadden gisteren een jungle walk. Ik kan dan wel eens beschrijven hoe hard je je billen dan samenknijpt op het moment dat een neushoorn je in de smiezen krijgt en de aanval wil inzetten.

Dan kan zelfs een scheet ervoor zorgen dat je mag rennen voor je leven :P

Dus is het maar weer goed dat je geen kinderen bij je hebt.
Die kunnen dat vast niet zo goed ophouden. (hopelijk geen kinderen van andere toeristen bij jullie)

Werkt het bij neushoorns anders dan bij wolven? Ik heb wel eens gehoord van een gezin dat juist probeerde om met genoeg kinderen bij zich op reis te gaan, zodat ze misschien net Omsk nog konden halen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 21:44

Biks2 schreef:
Qimm schreef:
Er wordt geen reclame gemaakt voor wel abortus, hoef je imo ook geen reclame te maken tegen abortus.

Eens.
Raar onderwerp voor een reclame.

Ach, met o.a. SGP en CU als financiers is het onderwerp duidelijk zat.

En als het doel was een gesprek op gang te brengen dan is dat nog gelukt ook.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 21:48

Hilli schreef:

Het levert vooral veel eensgezindheid op. In mijn omgeving, dan :)).

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 21:51

Varekaj schreef:
Tijdens de jungle walk die wij gedaan hebben laten ze volgens mij geeneens kinderen toe. Daar hebben ze andere (en minder gevaarlijke) stukken voor. Wij waren met 4: 2 ervaren gidsen en dan partner en ik. Altijd 1 gids voor en 1 achter. Je kan dus wilde neushoorns tegenkomen (1x was genoeg dankjewel), tijger, lippenbeer, slangen, toekans (hebben we gezien) en wilde olifanten. En tijdens de kanotocht meerdere krokodillen en gavialen op paar meter afstand gehad. Bij de neushoorn is het hopen dat hij je niet te grazen krijgt voor je in een boom zit of gewoon uit zijn geur-en gehoorafstand blijven. Tijger is overdag voorzichtig en heel langzaam opzij stappen, lippenbeer is lawaai maken en een olifant... Dat was namasté roepen en duimen dat je het levend kon navertellen :')

Off-topic, maar op welke plaats kun je deze soorten in het wild samen aantreffen? Bij mijn weten komen toekans alleen in Zuid- en Midden-Amerika voor, terwijl de overige soorten die je noemt eerder richting Zuid(oost)-Azië wijzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 22:00

Nepal :)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 22:19

idinn schreef:
Nepal :)

Dan is de kans groot dat het neushoornvogels zijn geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 22:28

Die worden vaak verwart met een toekan inderdaad :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 05:27

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd omdat het tegen de regels van Bokt is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 07:45

Ja lekker voorbeeld _O-

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 08:41

Hilli schreef:
Qimm schreef:

Ik vind dat Christelijke partijen niet eens zouden moeten bestaan. Scheiding van kerk en staat toch? Hoezo staat dan een religieuze man campagne te voeren tegen mijn recht op zelfbeschikking?