Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 12:58

Anoniem schreef:
Mkango schreef:
Ik heb trek in pizza, maar ik gooi er altijd avocado overheen na het afbakken, en die zijn nog niet rijp. ;(

Avocado over een pizza? Is dat lekker? :oo
Ik vind pizza en avocado apart lekker, maar kan de combi niet voorstellen!
Ik vind het in elk geval niet vies. :D Ik ben heel zeikerig met groenvoer op pizza, maar ik wil niet alleen maar deeg, tomaat, kaas en varken naar binnen schuiven, dus mijn #fitgirl hack bij een pepperonipizza is om er nog wat plakjes avocado op te doen voor het gezonde aspect. :') Wel dus pas als de pizza al uit de oven is, want opgewarmde avocado vind ik dan weer niet te eten. :))

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:00

Mkango schreef:
Ik heb trek in pizza, maar ik gooi er altijd avocado overheen na het afbakken, en die zijn nog niet rijp. ;(

Even je avocado's afbakken in de oven of even gaatjes prikken en in de magnetron!

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:06

Wemke, ik zatal te denken om mijn oefensessies op. Mijn sax buiten te gaan doen.
Zonder gekheid,wijkagent staat op de planning.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:07

Dat het na feest bij ons een beetje uit de hand liep en er dus een hele boze moeder in pyjama en piekhaar in de feestruimte stond.Dat was nog wel het ergste volgens onze dochter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:13

Dat mijn pakketje gister bij de buurman is afgeleverd, ik hem gister middag thuis hoorde zijn en niet open deed.
Net weer een poging gedaan en ik zie hem gewoon door de gordijnen heen op de bank zitten en hij verdomd het gewoon weer om open te doen...
waarom neemt hij dat stomme pakketje dan aan?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:35

Ik ben m'n boekenkast aan het uitruimen en heb er drie m/m smut boekjes uitgehaald, maar nu heb ik geen idee wat ik ermee moet doen. Ik wil ze niet zo naar de kringloop brengen en een onschuldige fantasy fan de schrik van z'n leven bezorgen (op de achterflap en aan de voorkant te zien lijkt het nl. een normaal urban fantasy verhaal terwijl in het boek de d*cks in het rond vliegen, zeg maar :') ), maar zo bij het oud papier is ook weer zo zonde. Iemand een idee? :+

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:48

Ik zit in de auto op parkeerterrein te wachten tot dochter uit winkel komt, gaat er iemand staan roken naast mijn open raam.... gadverdamme ramen maar weer dicht.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:53

Onweer...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:00

Ja dit is natuurlijk weer ongelooflijk.... de dag dat ik een presentatie moet opnemen....

Besluiten de buren een gigantisch springkussen op het veldje vlak voor ons huis op te blazen...Dat geluid!!!!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:11

De stank die uit het huis van mijn buren komt. Zelfs wanneer ze gewoon de deuren nog dicht hebben... De stank komt met vlagen zelfs door mijn dichte ramen naar binnen :r

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:16

Ik erger me aan een influencer die "me auto" "me papa" etc noemt en zich gewoon vreselijk uit op Social media. Daarvoor bestaan andere sites. :x

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:17

Loeky01 schreef:
De stank die uit het huis van mijn buren komt. Zelfs wanneer ze gewoon de deuren nog dicht hebben... De stank komt met vlagen zelfs door mijn dichte ramen naar binnen :r

Weet je zeker dat ze nog leven? Geen zwarte bromvliegen? :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:37

Nayomie schreef:
Ik erger me aan een influencers. die "me auto" "me papa" etc noemt en zich gewoon vreselijk uit op Social media. Daarvoor bestaan andere sites. :x
Fixed that for you. :))

Ik ben een deken aan het haken, en ik blijf maar extreem domme fouten maken. :x

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:56

StellaMay schreef:
Loeky01 schreef:

Weet je zeker dat ze nog leven? Geen zwarte bromvliegen? :Y)

Helaas weet ik dat ze nog leven, en al zou dat niet meer zo zijn (mochten ze ooit een OD nemen ben ik niet eens verbaasd) dan is het nog te kort voor zwarte bromvliegen. Ze zijn vannacht weer lekker lang bezig geweest.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 15:00

Mkango schreef:
Nayomie schreef:
Ik erger me aan een influencers. die "me auto" "me papa" etc noemt en zich gewoon vreselijk uit op Social media. Daarvoor bestaan andere sites. :x
Fixed that for you. :))

Ik ben een deken aan het haken, en ik blijf maar extreem domme fouten maken. :x

Ja goed, er zijn er meer, maar zij... echt. :')

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:17

Britta31 schreef:
Dat het na feest bij ons een beetje uit de hand liep en er dus een hele boze moeder in pyjama en piekhaar in de feestruimte stond.Dat was nog wel het ergste volgens onze dochter.

:') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 20:09

M'n moeder die na meer dan 20 jaar nog steeds niet heeft geaccepteerd dat ik NIET bij haar om de hoek kom wonen en me allerlei meubels en andere onzinnige troep wil laten kopen. :roll: Ik ben voor kerst alweer weg uit Nederland, dus wáárom? 8)7

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 20:09

Ik zit in de woonkamer met 2 meiden die k-pop leuke muziek vinden, vind ik niet :') en aangezien er nu dus ook k-pop aanstaat ben ik niet te genieten en zit ik stil in een hoekje op de bank naar mijn telefoonscherm te staren.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 20:10

Aan dat ik extra niet zoveel had gedronken gisteravond en als nog met een kater wakker werd :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 20:27

Ik verveel me... -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 20:35

Ik heb nog wel een strijkwas voor je.En mijn keuken kan ook een sopje gebruiken :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 20:37

Dat ik naar de supermarkt wil voor snacks maar het regent. :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 20:45

Dat een hoop kleding verkleurd is... Lag in de kast, maar zon op gekomen dus allemaal lelijke verkleuringen. En mijn witte rijbroek die schoon de kast in is gegaan en nu met een aantal vlekken eruit kwam. Hopelijk krijg ik die nog schoon, ik heb hem nog geen 10 keer gedragen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 21:49

Dat ik eigenlijk al op bed had moeten liggen. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 21:57

Mijn tante die al haar whatsapp berichtjes wist als ze ze gelezen heeft, en vervolgens dingen vraagt die in dus die appjes stonden. Of vraagt of we iets nog een keer willen sturen. Als je nu gewoon je appjes laat staan, kun je gewoon omhoogscrollen en het teruglezen :roll: