Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:51

Hier zitten behoorlijk wat Detectives tussen. Iemand zin om even een fotootje voor me op te zoeken. Iets met iPhone, not support en iemand die verdacht veel op een acteur lijkt }>

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:51

Denk dat het pure nieuwsgierigheid is ;)

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:52

Ja hoor pb maar

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:52

Fading schreef:
Jester_ schreef:
Vind hij dat niet vervelend? Of hoe zien jullie dat. Zou je dat andersom ook niet vervelend vinden?

Dat vraag ik mij inderdaad ook af? Weet hij wel af van jouw andere seksdates met die ene gast?

En waar ik zelf dan benieuwd naar ben? Als dat goed zit heb je daar dan niet genoeg aan? Heb je dan behoefte aan verschillende mannen?

Ik heb het al te druk met werk en een man haha, hoe doe je dat en dus waarom zou je dat willen :+

Oh, specifieke vraag had ik niet beantwoord. Nee, ik heb daar niet genoeg aan. Als ik het bij deze man zou laten, is dat toch ook een relatie te noemen? En dan heb ik 20 jaar geleden al gedaan: aan een toenmalige sekspartner beloofd dat we het samen zouden proberen. Al die tijd trouw geweest, maar achteraf gezien mezelf ook weg gecijferd. Vandaar dat ik nu zo duidelijk ben dat ik geen relatie meer wil.

Maarja, we hebben hier echt wel gesprekken over gehad (omdat hij er echt precies zo in stond als ik, maar dus ook met dezelfde gevoelens kampt wat hij ook nooit eerder heeft ervaren.)
Maar geef het beestje een naampje, dan is het een open relatie? Of iets dergelijks?

En tja, genoeg aan 1? Hij is ook niet zo vaak beschikbaar, dus heerlijk wanneer er 1 niet kan, de ander wellicht beschikbaar is. Maar heb er dus geen behoefte aan dat het met een sekspartner meer wordt dan alleen seks, hoef niet ook nog ergens te blijven slapen of samen ‘leuke dingen doen’. Dus vandaar niet de benaming fwb.

MarcoBorsato schreef:
Meid al werk je een heel voetbalteam af, je bent niemand iets verschuldigd. Ben eerlijk, doe het veilig en geniet!

Ah lief <3 en dat is dus precies de bedoeling! Genieten *\o/*
Oh, en zeker veilig! Zelfs dat hebben we allemaal al besproken, dubbel veilig zelfs ;)

Of is dat weer TMI? :x

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:56

Maakt het uit dan als je aan het daten of eigenlijk scharrelen bent, vrijblijvend waarover iemand eerlijk is, dat er ook seks is met anderen? Zolang er geen exclusiviteit of relatielabel aanhangt is marocje als ze daar duidelijk over is vrij om te doen wat ze wilt toch? Aan die mannen of ze dat ok vinden. En volgens mij is marocje op ontdekkingstocht, beetje jezelf vinden dat is alleen maar mooi!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:57

Ik zit er even over na te denken.

In mijn tijd betekende het met een rubbertje en aan de pil maar misschien betekent het nu wel anaal met condoom?

Hmm.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 22:58

_/-\o_
MarcoBorsato schreef:

In mijn tijd betekende het met een rubbertje en aan de pil maar misschien betekent het nu wel anaal met condoom?

Hmm.

_/-\o_ _/-\o_ _O- _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:02

Ai nee, anaal niet meer. :Y) Mijn tijd betekende het precies hetzelfde, maar pil vervangen door spiraal, ook goed? 8-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:09

Daar is niks tmi aan, zo gaan mensen gekke dingen denken _O-

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 23:28

Mand schreef:
Ik wou net zeggen, hoezo boeit het jullie allemaal elke keer zo veel wat Marocje doet :=

Ohh ik bedoelde het zeker niet aanvallend hoor!! Moet ze echt helemaal zelf weten, ik was gewoon benieuwd. Als je een fijne fwb hebt zou ik daar wel genoeg aan hebben denk ik, maar misschien een ander niet en dat is prima ook :D

Ik was gewoon benieuwd of ze nog met hem afsprak of dat ik wat gemist had, zeker omdat ze zich zo fijn bij hem voelt

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 00:28

Bij dubbel veilig dacht ik aan twee rubbertjes en een biologieleraar die op de middelbare school grote uitleg gaf over dat dat juist minder veilig is. En dooorrrr.

Ongeveer 80% van de mannen op mijn Tinder heet Alvaro. Hele normale Spaanse naam, maar ik zit nu alweer met het liedje van Hamtarooo in m'n hoofd.

(iets met kleine hamster, grote avonturen :') )

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 00:38

Rytir schreef:
Maakt het uit dan als je aan het daten of eigenlijk scharrelen bent, vrijblijvend waarover iemand eerlijk is, dat er ook seks is met anderen? Zolang er geen exclusiviteit of relatielabel aanhangt is marocje als ze daar duidelijk over is vrij om te doen wat ze wilt toch? Aan die mannen of ze dat ok vinden. En volgens mij is marocje op ontdekkingstocht, beetje jezelf vinden dat is alleen maar mooi!

Ik zeg altijd communicatie is key, en zolang beide partijen op de hoogte zijn van hoe het zit vind ik dat je moet doen en laten wat je wilt. Dat vind ik zelf het leuke aan scharrelen.
Enige wat ik wel heb gemerkt is dat het 'beperkt houdbaar' is om zo maar even te zeggen. Een FWB is altijd wel tijdelijk ofzo.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 03:49

MarcoBorsato schreef:

Hmm.
Hahaha, jij bent niet goed hoor :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:05

Persoonlijke aanval? ;(

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:35

‘Het is de waarheid’ :*

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:30

Ik heb sinds maandag een hele leuke match, maar ik merk dat ik erg wantrouwend ben geworden na al die dates die ik heb gehad en rare mensen die er op Tinder rondlopen.

Het is een behoorlijk knappe man, 8 jaar jonger dan ik ben en verpleegkundige.
Hij draait nu nog steeds dubbele diensten in het ziekenhuis en is dan ook bijna hele dagen offline
Alleen in de ochtend kunnen we kletsen.
Hij zegt steeds met mij in zijn hoofd te zitten en uitkijkt naar dinsdag (dan hebben we een date).
Ik merk dat ik nu niet gewoon kan genieten van de aandacht en er steeds dat stemmetje zit met..... joh, zal toch niets worden.... of, klopt het wel dat hij zo vaak offline is etc etc.

Ben ik de enige daarin?

Ik zeg hem daar trouwens niets over hoor, wil iets niet al van te voren verpesten, straks klopt het allemaal wel haha

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:38

Hmm ik ken weinig verpleegkundigen in ziekenhuizen die dubbele diensten draaien hoor. Zo druk is het echt niet, welke regio zit hij?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:39

Heb je hem al gestalkt? :o

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:44

Jester_ schreef:
Hmm ik ken weinig verpleegkundigen in ziekenhuizen die dubbele diensten draaien hoor. Zo druk is het echt niet, welke regio zit hij?

En ik ken er dan wel weer een aantal. Dus ik denk dat persoonlijke ervaringen hierin niet echt meespelen.

Wel heel vervelend dat je er zo mee bezig bent in je hoofd Silly!

Ik denk dat veel wel die onzekerheid herkennen maar dit klinkt als best serieus. Misschien is een tijdje niet daten en aan die onzekerheid werken ook wel fijn. Dat heeft mij tenminste wel geholpen toen ik me zo voelde.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:57

amsterdam, ze hebben veel zieken onder de collega's en een aantal die er gewoon geen zin in hebben en hij had toch niets beters te doen.
Hij zei wel dat als het wel iets zou worden tussen ons dat hij ook wil stoppen met die dubbele diensten, maar nu was het lekker voor het geld haha.

Gestalkt? ik heb even op Facebook gezocht, maar kan hem niet vinden.
Ben daar verder ook niet zo goed in

Ik heb in het afgelopen half jaar maar 1 date gehad ;)

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 12:03

Silly1972 schreef:
amsterdam, ze hebben veel zieken onder de collega's en een aantal die er gewoon geen zin in hebben en hij had toch niets beters te doen.
Hij zei wel dat als het wel iets zou worden tussen ons dat hij ook wil stoppen met die dubbele diensten, maar nu was het lekker voor het geld haha.

Gestalkt? ik heb even op Facebook gezocht, maar kan hem niet vinden.
Ben daar verder ook niet zo goed in

Ik heb in het afgelopen half jaar maar 1 date gehad ;)

Gaan jullie al langer met elkaar om? Of klopt het dat jullie straks een eerste date hebben? Als een man zo vroeg in een match/date/relatie/whatever al aangeeft bepaalde (toch wel ingrijpende) concessies te willen doen ben ik altijd op mijn hoede. Ik zou zelf bijvoorbeeld nooit voorstellen om minder te gaan werken omwille van een relatie als ik die persoon net ken. Het is maar net hoe je daar zelf instaat, maar ik vind dat een red flag. Of misschien... oud roze of zo. Lavendel.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 12:03

Ik herken die angst wel silly, ondanks dat ik nog steeds niet gedate heb. Ik probeer mezelf in te printen dat die mannen mijn ex niet zijn, maar ik merk dat ik toch een beetje cynisch ben geworden als iemand mooie praat heeft.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 12:04

Nee Silly je bent echt niet de enige die zo gaat denken. Lijkt me ook wel een normale reactie als je zo vaak teleurgesteld bent op welke manier dan ook. Iets met zelfbescherming :Y)

Ik heb het ook.. heb met die ene match met wie ik nog een gesprek had lopen afgesproken. Maar hou mezelf ook maar voor dat het niets is :')
Tinder nu verder ook uitgezet, ff geen zin meer in.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 12:23

Lijkt me idd best een logische reactie, als je hart eenmaal gebroken is op wat voor manier dan ook laat dat toch resten achter als hij uiteindelijk weer heel is :) Soms goede littekens, soms slechte littekens. Ik zou gewoon afwachten hoe de date is, laat het op je af komen... en vooral probeer er niet teveel van te verwachten? Dan ben je ook minder teleurgesteld als het, hem toch niet is... Zo ga ik er altijd in :=

Ik heb nu ook echt leuk contact met iemand... ken hem niet via Tinder maar wel online, woont ook veel te ver weg en echt beetje onmogelijk allemaal, maar als het goed is komt hij over 2 weken hierheen.... Ik probeer mijzelf er ook wel op in te stellen dat het gewoon 1 leuk weekend wordt en meer niet :Y)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 12:29

Eapy, hoe zo red flag?
Is niet echt minder werken, maar gewoon de normale uren werken ipv dubbele diensten draaien.
Is inderdaad een 1e date, ik vind ook dat hij wat hard van stapel loopt en heb hem dat ook gezegd.
maar dit wordt ook zijn allereerste internet date en hij is daar ook nog erg bleu in.

Inderdaad het is een stukje zelfbescherming en cynisme :o

ik ben nu ook niet verder aan het tinderen, ik wacht eerst deze even af, want hij klinkt wel erg leuk.

Leuk Jonker, ja dat is ook de beste instelling en ik weet het ook allemaal wel, maar soms is het gewoon even lekker het van mij af te schrijven