Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fading schreef:Jester_ schreef:Vind hij dat niet vervelend? Of hoe zien jullie dat. Zou je dat andersom ook niet vervelend vinden?
Dat vraag ik mij inderdaad ook af? Weet hij wel af van jouw andereseksdates met die ene gast?
En waar ik zelf dan benieuwd naar ben? Als dat goed zit heb je daar dan niet genoeg aan? Heb je dan behoefte aan verschillende mannen?
Ik heb het al te druk met werk en een man haha, hoe doe je dat en dus waarom zou je dat willen
MarcoBorsato schreef:Meid al werk je een heel voetbalteam af, je bent niemand iets verschuldigd. Ben eerlijk, doe het veilig en geniet!
Mand schreef:Ik wou net zeggen, hoezo boeit het jullie allemaal elke keer zo veel wat Marocje doet
Rytir schreef:Maakt het uit dan als je aan het daten of eigenlijk scharrelen bent, vrijblijvend waarover iemand eerlijk is, dat er ook seks is met anderen? Zolang er geen exclusiviteit of relatielabel aanhangt is marocje als ze daar duidelijk over is vrij om te doen wat ze wilt toch? Aan die mannen of ze dat ok vinden. En volgens mij is marocje op ontdekkingstocht, beetje jezelf vinden dat is alleen maar mooi!
Jester_ schreef:Hmm ik ken weinig verpleegkundigen in ziekenhuizen die dubbele diensten draaien hoor. Zo druk is het echt niet, welke regio zit hij?
Silly1972 schreef:amsterdam, ze hebben veel zieken onder de collega's en een aantal die er gewoon geen zin in hebben en hij had toch niets beters te doen.
Hij zei wel dat als het wel iets zou worden tussen ons dat hij ook wil stoppen met die dubbele diensten, maar nu was het lekker voor het geld haha.
Gestalkt? ik heb even op Facebook gezocht, maar kan hem niet vinden.
Ben daar verder ook niet zo goed in
Ik heb in het afgelopen half jaar maar 1 date gehad