Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 20:59

Dat kanker zo'n klote poedersuiker ziekte is. Dat kanker helaas een gezicht heeft gekregen. Dat ik machteloos ben. :(

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 20:59

hagelslag schreef:
Anke98 schreef:
Dat ik mezelf opvreet doordat een collega naast mij haar nagels aan t vijlen is en sws al in een joggingpak op kantoor zit

Met een "geldige" reden heeft ze een joggingpak aan?
Dus been stuk of buikoperatie gehad en kan geen spijkerbroekrand om haar buik verdragen ofzo?
Of gewoon omdat het kan?

Het was gewoon omdat het kan een adidas jogging pak met croptop..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:01

Amandavd schreef:
Dat kanker zo'n klote poedersuiker ziekte is. Dat kanker helaas een gezicht heeft gekregen. Dat ik machteloos ben. :(

poedersuiker -O- :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:13

DeMolenhoek schreef:
MarlindeRooz schreef:
Alle 3 konijnen in 2 dagen overleden aan een heel naar virus. Was gelukkig snel verlopen maar ik was wel gek op ze. 1 is tenslotte zelfs bij ons geboren. -O-

Rhd? Veel sterkte.

Ja ;(

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:16

Amandavd schreef:

Kanker is een bitch -O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:16

Adelaide71 schreef:
nicole_floor schreef:
Dat ik een liedje in me hoofd heb, die ik niet in mijn hoofd wil hebben. :')

Ff ander nummer opzetten... ben je er zo vanaf? Hoop ik :D

Naja hoorde dit nummer op mijn werk en ben al met andere muziek naar huis gefietst. :+

@noide nee Céline Dion :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:25

__Sannne schreef:
Tigress schreef:
Doorrijder op werk :n

Jij werkt bij een tankstation toch? Wat poedersuiker dat iemand dan gewoon door rijdt.. :(

Jup, en het vervelende is dat het een paar weken geleden ook is overkomen bij mij. Je probeert het dan van je af te zetten, maar het knaagt wel ontzettend dat mensen dat zomaar durven te doen en dat het net bij mij gebeurd -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:27

Tigress schreef:
__Sannne schreef:

Jij werkt bij een tankstation toch? Wat poedersuiker dat iemand dan gewoon door rijdt.. :(

Jup, en het vervelende is dat het een paar weken geleden ook is overkomen bij mij. Je probeert het dan van je af te zetten, maar het knaagt wel ontzettend dat mensen dat zomaar durven te doen en dat het net bij mij gebeurd -O-

Och wat beroerd! Maar daar kun jij toch helemaal niks aan tegenhouden? :(:)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:33

Tigress schreef:
__Sannne schreef:

Begrijpelijk... Je kon er niets aan doen. :(:) Aso. Aangifte gedaan?

Hier een pietluttig ergenisje: de universiteit heeft onze cijfers nog niet ingevoerd en had dat drie werkdagen geleden al moeten doen. Best jammer als je in spanning zit.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 21:45

Ach ik krijg nog steeds een scheikunde cijfer van een toets die voor de zomervakantie gemaakt is, maar de docent is waarschijnlijk de toetsen kwijt, ze had ze wel al nagekeken -O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 22:33

Marcella schreef:
Dat de kippen nu de vriezer in moeten door ongedierte wat het hok in probeert te komen. Heb het wel aardig hufter proef gemaakt, maar durf het risico niet aan.

Vast blond van mij hoor, maar dat overleven kippen toch niet? Liever ongedierte dan dood denk ik dan. Maar ik begrijp het vast verkeerd?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 22:36

Na 3 dode konijnen ook een ex-hamster van me die een collega had overgenomen dood.

Teller staat op 4 dode dieren deze week. Jezus.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 22:37

fohadie schreef:
Marcella schreef:
Dat de kippen nu de vriezer in moeten door ongedierte wat het hok in probeert te komen. Heb het wel aardig hufter proef gemaakt, maar durf het risico niet aan.

Vast blond van mij hoor, maar dat overleven kippen toch niet? Liever ongedierte dan dood denk ik dan. Maar ik begrijp het vast verkeerd?

Ik gok dat het soep-kippen worden, althans zo las ik t

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 22:52

Maar alleen vanwege de ongedierte? Ik weet dat het heel lastig is als het eenmaal in het hok zit, maar niet onmogeljk. Maar ik ben benieuwd wat het antwoord van Marcella is. Soepkippen zijn ook heel lekker. Hrb vandaag nog voor 60 personen Griekse kippensoep gemaakt. :9

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 22:53

Nee zo oud zijn ze nog niet maar wel diepvries kippen voor het vlees. En mogelijk dat er een kerstkip gaat worden.

Het probleem zou kunnen zijn dat het een bunzing is die in het hok probeer te komen. Heb er een tijd terug een overdag zien lopen over de moestuin niet zover van de kippen vandaan. Er is namelijk iets wat een zwaar dubbel glas raam om getrokken heeft en in stukken is gevallen. Deze is met alle stormen blijven en staan en nu met windstil weer lag die om.

Zou het gewoon een rat zijn dan zou het vallen zetten zijn, maar tot op heden werken die ook niet echt.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 23:20

Marcella schreef:
Nee zo oud zijn ze nog niet maar wel diepvries kippen voor het vlees. En mogelijk dat er een kerstkip gaat worden.

Het probleem zou kunnen zijn dat het een bunzing is die in het hok probeer te komen. Heb er een tijd terug een overdag zien lopen over de moestuin niet zover van de kippen vandaan. Er is namelijk iets wat een zwaar dubbel glas raam om getrokken heeft en in stukken is gevallen. Deze is met alle stormen blijven en staan en nu met windstil weer lag die om.

Zou het gewoon een rat zijn dan zou het vallen zetten zijn, maar tot op heden werken die ook niet echt.

Ik begrijp het. Maar het stond er een beetje gek vond ik, haha.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 23:23

Huisbaas die niet een goede monteur laat komen voor de c.v. en we dus nu voor de derde dag op een rij zonder warm water en zonder verwarming zitten :) Ik gok dat het nu nog zo'n lekker 13 graden is op mijn kamer. Gelukkig wel elektriciteit, maar man o man wat een niet zo heel erg vriendelijk persoon is het...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 23:41

Dat ik morgen als enige van het bedrijf bij een bijeenkomst ben en verslag moet doen. Is voor mij voor het eerst en ook nog ingewikkelde materie, daarom best spannend :=

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 00:10

Mijn bestelling van Denksport werd maar niet geleverd, dus had ik via FB messenger contact gezocht. In de reactie van de klantenservice wordt mijn naam verkeerd geschreven. Zo moeilijk is ie niet.

Is het nu toegestaan om Bart nu aan te spreken als Bert?fictieve naam natuurlijk

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 00:27

Independence schreef:
Mijn bestelling van Denksport werd maar niet geleverd, dus had ik via FB messenger contact gezocht. In de reactie van de klantenservice wordt mijn naam verkeerd geschreven. Zo moeilijk is ie niet.

Is het nu toegestaan om Bart nu aan te spreken als Bert?fictieve naam natuurlijk

Suf is dat he, mijn achternaam is meestal de voornaam van iemand (kan voor dames en heren ook nog :o ), dus als ik dan een mail stuur met mijn volledige naam er onder en dan een mail terug krijg met " Hi achternaam" vind ik dat ook best suf. Tenslotte zet ik niet mijn achternaam voor mijn voornaam onder aan de mail lijkt me.

Succes Ineke2, komt vast goed morgen!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 00:36

Sinterklaas vieren met schoonfamilie volgende week. Lootjes trekken. Schoonzusjes verlanglijstje bestaat enkel en alleen uit dingen die nogal smaakgevoelig zijn (deco interieur, maar geen specifieke items). Ik ga maar bonnetjes bewaren ofzo, kan ze de prut nog terugbrengen. En dan moet ik nog een gedicht verzinnen ook, ik heb echt zo de schurft aan dit gedoe -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 00:38

Xenos bon doen? :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 00:48

[quote="Tigress"]
Doorrijder op werk

Daar kun jij niks aan doen!
Mensen beslissen dat vaak al van te voren dat ze weg gaan zonder te betalen
Mijn collega had er vandaag ook eentje van 70 euro :(

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 01:09

Blackberry28 schreef:
Independence schreef:

Suf is dat he, mijn achternaam is meestal de voornaam van iemand (kan voor dames en heren ook nog :o ), dus als ik dan een mail stuur met mijn volledige naam er onder en dan een mail terug krijg met " Hi achternaam" vind ik dat ook best suf. Tenslotte zet ik niet mijn achternaam voor mijn voornaam onder aan de mail lijkt me.

Succes Ineke2, komt vast goed morgen!

En als je je werk een beetje serieus neemt, dan let je daar toch ook op, lijkt mij. Ik vind het heel vervelend als ik iemands naam verkeerd uitspreek of schrijf.

Mijn ergernis nu: ik heb mezelf na tijden weer eens op slaapmedicatie getrakteerd, maar het duurt eeuwen voordat het werkt (normaal ben ik in 10 minuten knock out)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 01:12

Oei ja, dat vind ik ook heel vervelend. Het kan bij mij ook heel lang duren voor ik iemand bij de naam noem/roep/etc, ook al ben ik vrij zeker hoe ze heten. Is echt een fobie geworden of zo.
En ja, je wordt er dan heel handig in om mensen aan te spreken zonder de naam te hoeven zeggen :=