Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Anke98 schreef:Dat ik mezelf opvreet doordat een collega naast mij haar nagels aan t vijlen is en sws al in een joggingpak op kantoor zit
Met een "geldige" reden heeft ze een joggingpak aan?
Dus been stuk of buikoperatie gehad en kan geen spijkerbroekrand om haar buik verdragen ofzo?
Of gewoon omdat het kan?
__Sannne schreef:Tigress schreef:Doorrijder op werk
Jij werkt bij een tankstation toch? Wat poedersuiker dat iemand dan gewoon door rijdt..
Tigress schreef:__Sannne schreef:
Jij werkt bij een tankstation toch? Wat poedersuiker dat iemand dan gewoon door rijdt..
Jup, en het vervelende is dat het een paar weken geleden ook is overkomen bij mij. Je probeert het dan van je af te zetten, maar het knaagt wel ontzettend dat mensen dat zomaar durven te doen en dat het net bij mij gebeurd
Tigress schreef:__Sannne schreef:
Jup, en het vervelende is dat het een paar weken geleden ook is overkomen bij mij. Je probeert het dan van je af te zetten, maar het knaagt wel ontzettend dat mensen dat zomaar durven te doen en dat het net bij mij gebeurd
Marcella schreef:Dat de kippen nu de vriezer in moeten door ongedierte wat het hok in probeert te komen. Heb het wel aardig hufter proef gemaakt, maar durf het risico niet aan.
fohadie schreef:Marcella schreef:Dat de kippen nu de vriezer in moeten door ongedierte wat het hok in probeert te komen. Heb het wel aardig hufter proef gemaakt, maar durf het risico niet aan.
Vast blond van mij hoor, maar dat overleven kippen toch niet? Liever ongedierte dan dood denk ik dan. Maar ik begrijp het vast verkeerd?
Marcella schreef:Nee zo oud zijn ze nog niet maar wel diepvries kippen voor het vlees. En mogelijk dat er een kerstkip gaat worden.
Het probleem zou kunnen zijn dat het een bunzing is die in het hok probeer te komen. Heb er een tijd terug een overdag zien lopen over de moestuin niet zover van de kippen vandaan. Er is namelijk iets wat een zwaar dubbel glas raam om getrokken heeft en in stukken is gevallen. Deze is met alle stormen blijven en staan en nu met windstil weer lag die om.
Zou het gewoon een rat zijn dan zou het vallen zetten zijn, maar tot op heden werken die ook niet echt.
Independence schreef:Mijn bestelling van Denksport werd maar niet geleverd, dus had ik via FB messenger contact gezocht. In de reactie van de klantenservice wordt mijn naam verkeerd geschreven. Zo moeilijk is ie niet.
Is het nu toegestaan om Bart nu aan te spreken als Bert?fictieve naam natuurlijk
Blackberry28 schreef:Independence schreef:Mijn bestelling van Denksport werd maar niet geleverd, dus had ik via FB messenger contact gezocht. In de reactie van de klantenservice wordt mijn naam verkeerd geschreven. Zo moeilijk is ie niet.
Is het nu toegestaan om Bart nu aan te spreken als Bert?fictieve naam natuurlijk
Suf is dat he, mijn achternaam is meestal de voornaam van iemand (kan voor dames en heren ook nog), dus als ik dan een mail stuur met mijn volledige naam er onder en dan een mail terug krijg met " Hi achternaam" vind ik dat ook best suf. Tenslotte zet ik niet mijn achternaam voor mijn voornaam onder aan de mail lijkt me.
Succes Ineke2, komt vast goed morgen!