Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Oh echt? Even kijken dan.
Weet jij trouwens of mums t al heeft hangen?
Die doen echt niet goed de FB en insta bijhouden anders had ik er al binnen gestaan als ik wist dat ze nieuwe collectie hadden
Volgens Carlijn valt alles op maat dit keer, ben benieuwd
Tamara schreef:Nee voor 10 augustus Mama2018Thema is summer chic en vind dit nog niet echt summer, maar andere opties zijn toch lastig te vinden merk ik. Iets wat beetje van het hele sjieke af is, want dat willen ze ook niet. Dus geen 3-delig pak of pantalon met gilet.
En ik baalIk heb echt een sprietje als kind. De korte broek met bretels is echt geen gezicht icm blouse, blouse er in blijft er niks van kind over en er overheen verdwijnt broek er onder
Lange broek slobbert om zijn benen, knoopsgatenelastiek kan niet verder aangesnoerd maar nog te wijd bovenaan. En de schoenen zijn krapjes dus vrees dat ie die over paar weken niet meer past
Kortom, terug bij af. Iemand nog suggesties voor echt mooie skinny's in een andere kleur die passen bij dat overhemd? Of andere opties? We gaan zaterdag op vakantie en had gehoopt het rond te hebben, maar lijkt erop dat ik toch nog te laat begonnen ben... Wilde niet te vroeg kleding zoeken uit angst dat het niet meer zou passen maar dit is het andere uiterste
Wil op vakantie ook nog even kijken en hou bestelling nog wel even aan, als we op vakantie niks anders vinden dan moet het toch zo maar (en flink ijsjes voeren in de vakantie
) en anders kan het iig nog terug.
Niwla schreef:verootjoo schreef:Oh echt? Even kijken dan.
Weet jij trouwens of mums t al heeft hangen?
Die doen echt niet goed de FB en insta bijhouden anders had ik er al binnen gestaan als ik wist dat ze nieuwe collectie hadden
Volgens Carlijn valt alles op maat dit keer, ben benieuwd
Geen idee, ze zei laast wel dat begin juli nieuwe collecties binnen kwamen. Maar ze zei niet van welk merk. Misschien dat ik morgen even langs ga, dan laat ik het wel even weten!