Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AaronYve schreef:Ik heb mijn opgedane ervaring uit dit topic in praktijk gebracht. Auto te koop 75 euro dus een sloop auto/voor onderdelen.
Staat allemaal in de advertentie. Krijg ik berichten dat ze de auto willen kopen voor 50 euro en of hij nog goed rijd en alles goed gaat..
Dus ik heb geantwoord. Nee
Normaal vind ik het erg respectloos om zo te reageren maar ik ben er ook klaar mee na het zoveelste berichtje.
petra8 schreef:Mijn koper met vaag betaalbewijs begint zich een beetje op te winden. Volgens haar is het een vaste regeling dat als de koper met een betaalbewijs komt, de betaling definitief is en dat de verkoper het product meteen moet opsturen. zucht....
Verder gelukkig ook leuke ervaringen. Gister heeft er iemand met het mooie weer 3 kwartier in de auto gezeten om bij mij een vintage paraplu op te halen
petra8 schreef:Mijn koper met vaag betaalbewijs begint zich een beetje op te winden. Volgens haar is het een vaste regeling dat als de koper met een betaalbewijs komt, de betaling definitief is en dat de verkoper het product meteen moet opsturen. zucht....
cinniz123 schreef:Ik krijg ineens geen meldingen meer als ik een bericht van iemand krijg.
Echt irritant!net alsof ik niet wil verkopen maar om nou elk uur op mn app te gaan kijken...![]()
Alle notificaties staan gewoon aan dus waar het hem ineens in zit geen idee.