Resistance schreef:Het is gewoon zo poedersuiker. Ben ik dan niet leuk genoeg...?
Het is ook poedersuiker, maar ik denk dat jij eerst van jezelf moet gaan houden. Natuurlijk ben je leuk genoeg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jildau schreef:Resistance hij is niet leuk genoeg voor jou, niet andersom.
En dat iedereen steeds zegt misschien maar alleen blijven enzovoorts. Nee begin eens met niet daten met kerels die zo uit een modellenboekje komen stappen, trap niet in van die wazige verhalen, is het na een paar dates nog niks dan de groeten enzovoorts. Neem geen genoegen met iemand die niet minstens net zo veel over heeft voor jou als jij voor hem, en ook niet met iemand die hele andere ideeën heeft over jullie 'relatie' dan jij.
Spreek zonder verwachtingen af met mannen die op social media leuk over komen en als je de ware tegenkomt merk je dat heel snel.Merk je dat nog niet na paar keer afspreken, nexxxxt.
Zo ik heb gesproken.
Resistance schreef:Misschien moet ik maar gewoon met pensioen gaan van mannen en zoals afgesproken met mijn beste vriendin gaan samenwonen en een struisvogel genaamd Kevin nemen...
Ik ben er momenteel wel rustig onder. Ik wacht reactie af... 't Is dat ik ziek ben, anders zou ik nu een bak ijs leegvreten.
lieveli schreef:Ik woon liever met 10 mannen dan met 1 vriendin, true story.
Maar [naam] luister eens, hoe accuraat is die app? En jij zat ook op Tinder, wie weet zat hij ook te spieken zonder intenties.
Ik pleit hem niet vrij want je weet hoe ik erover denk, maar we zijn nu allemaal heel boos terwijl we nog geen zak weten.
edit: Besmet hem met het noro virus![]()
![]()
Resistance schreef:DNIEZE schreef:Wat vervelend voor jou Resistance...
Hoe kan je zien wanneer iemand voor het laatst actief geweest is dan ?
Als je google chrome op je computer hebt daarbij als add on "Flamite" installeren. En dan op profile drukken van je matches.
Elmira schreef:Resistance schreef:
Als je google chrome op je computer hebt daarbij als add on "Flamite" installeren. En dan op profile drukken van je matches.
Is dit een serieus iets?jeetje