Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 20:50

Dat mijn stiefzoon niet kon slapen en ik dus ook niet en nachtdienst heb....
Nu ligt hij naast me als een roosje te slapen.....

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 21:12

Aan mijn reflectie en ontwikkel verslag, bah, vreselijk om te maken

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 22:05

Aan mijn ex die schijnbaar ooit eens een doos met pokémonkaarten bij mij thuis heeft laten staan, nu ''ergens'' achter de schotten beland zijn op zolder, en ik ze moet zoeken voor haar. Mijn moeder heeft alles daar zodanig volgebouwd dat ik daar niet zomaar bij kan (beetje onder het mom; dit gaat er toch pas weer weg als dochterlief uit huis gaat). Ik heb haar al eerder aangegeven dat het zoeken is naar een naald in een hooiberg, en ik een gil geef als ik het gevonden heb. Ze blijft er maar over doorgaan inmiddels -O-
Ik kan niet toveren :x

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 22:05

Aan het gebrek aan inlevingsvermogen en het missen ervan.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 22:10

Aan stage, school, werken. Ben het zat dat mijn week bestaat uit 50 uur alleen maar school stage en werk. Ik ben het echt kotsbeu. Maar ik kan mn baan niet missen en stage en school moet...

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 22:13

Mensen die zeuren als je een pony op de volte zet als ie door de teugel springt en leip wordt. Ja misschien moet ie leren rechtuit te lopen maar als je instructeur ook zgt van laat hem mar even gaan maar als ie leip word zet je hem
Op de volte...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 23:17

Mijn merrie die hengstig is en de ruin van zusje die nu wel zin heeft in een romantisch avontuurtje met mijn merrie.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 07:03

Dat ik mij rot zocht naar mn werkshirt en dat ik aan mn vriend vraag of die bij hem ligt en dat ik als antwoord krijg: dat zou kunnen.

Jeetje mina. Ik zeg ja, je had ook even kunnen kijken maar bedankt maar weer.

Mannen.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 09:07

iirrssjjee schreef:
Pepperrr schreef:
Hier ook een kapotte auto.... -O-
[ [url=m/tsZ0GF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooooh wat erg |( dader ook gevlogen zeker?? Gelukkig valt bij mij de schade nog mee dan! :o

Nee gelukkig niet. Vrouw was erg aardig en bood oprecht excuses aan. Wordt gelukkig allemaal door de verzekering geregeld :) Auto wordt alleen pas over een maand uitgedeukt en gespoten dus dat duurt nog even...

Verder wilde ik vandaag een piercing laten zetten maar het k*t OV vindt het weer nodig om te staken... _-:(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 11:56

Dat m’n rug vandaag dienst weigert. “Eventje” naar de action werd een hele beproeving. En dus gaat de training vanmiddag niet lukken en morgen zou ik sowieso al niet gaan, omdat manlief naar een of ander bus gebeuren wil waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:21

Een van mijn collega’s... ze ziet het niet, ze neemt niets aan van anderen.... zucht.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:26

Dat ik na 2 weken rondliep met een zetel vinger ik gisteren toch maar foto’ s heb laten maken en dat ie gebroken is. En ik nu dus voor l*l loop met mijn middelvinger in een gipskoker

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:40

Dayanaera schreef:
Dat ik na 2 weken rondliep met een zetel vinger ik gisteren toch maar foto’ s heb laten maken en dat ie gebroken is. En ik nu dus voor l*l loop met mijn middelvinger in een gipskoker

achja, hoef je alleen maar je hand op te steken als iemand je raar aankijkt :+ :=
Veel beterschap! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 14:22

Broer die weer eens een half uur te laat is en er nog niet is pff

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 14:51

Dat een of ander persoon een kapot bierglas in het hoge gras heeft gegooid, waar de paarden grazen.

Nu nog opzoek naar een tekst voor op het bord dat we gaan plaatsen.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 23:42

Pepperrr schreef:
Dayanaera schreef:

achja, hoef je alleen maar je hand op te steken als iemand je raar aankijkt :+ :=
Veel beterschap! :(:)

:D :D bedankt voor het lachen om je opmerking! Dayanaera beterschap natuurlijk, hopelijk kan die koker er snel weer af!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 23:48

Ik erger me aan mezelf dat ik een bekeuring heb gekregen onderweg naar mijn werk om 6:07 uur op een weg waar je 80 mag en dan opeens nog maar 50 en dat ik dan kort na dat bord 50 geflitst ben en je raadt het al nog ongeveer 80 reed.....geen kip op de weg en ze weten gewoon dat ze daar geld kunnen vangen.....(blijft mijn eigen fout hoor dat weet ik, maar toch _-:( )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 00:48

De herrie uit het centrum

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 00:58

Dat ik al jaren moeite heb met dingen, vooral mensen, van 'vroeger' los te laten. En ik erger me daardoor enorm aan hoe het me bezig houdt terwijl ik dat niet langer wil.. ughh

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 08:19

Aan m'n overbuurman die een pinkster rit met ouwe brommers organiseert en mijn buurman het leuk vind om om half 7 te gaan staan ouwehoeren waardoor ik wakker ben en niet meer kan slapen!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 11:43

Aan mijn uiterlijk.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 13:28

Aan de hond van 5 huizen verder die onafgebroken aan het blaffen is in de tuin, omdat zijn baasjes er niet zijn....lijkt me nog erger als je er naast woont, maar wij hoeven nu ook niet in de tuin te gaan zitten....

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 16:04

3 keer misselijk wakker geworden vannacht, vanochtend bed uitgerent maar niks en nu al de hele dag kotsmisselijk.. Ik heb ook 1 keer en dagje vrij hoor..

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 16:11

Klinkt raar. Maar ga het forceren. Desnoods vinger in je keel. Maar in zon geval denk K dat je je veel beter voelt als het eruit is

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 16:33

Trui schreef:
Klinkt raar. Maar ga het forceren. Desnoods vinger in je keel. Maar in zon geval denk K dat je je veel beter voelt als het eruit is

WoW goed advies, heel verstandig van je om dat te zeggen. Aangezien je dit wel vaker heb gezegd ;) .

Vooral uitzieken denk ik, wellicht een griepje of een virusje onder de leden. Bouillon doet het vaak wel goed, dat is ook niet zo zwaar op de maag.