Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het smaakt naar ei en is totaal niet gerezen. Volgende keer maak ik wel weer zelf beslag in plaats van zo'n kant en klare mix, want dit werkt dus niet. Daenerys schreef:Farjen schreef:Aan mezelf: elke dag denk ik "als kind in bed ligt, ga ik naar stal" en vervolgens heb ik gewoon geen puf meer en wil ik gewoon op de bank liggen. Hoe doen andere mama's dit?
Paard verkocht![]()
Beetje kort door de bocht, maar ik kreeg het niet voor elkaar een goede balans te vinden tussen paard en gezin met jonge kinderen.
Hij is zo goed terecht gekomen.Daenerys schreef:Farjen schreef:Aan mezelf: elke dag denk ik "als kind in bed ligt, ga ik naar stal" en vervolgens heb ik gewoon geen puf meer en wil ik gewoon op de bank liggen. Hoe doen andere mama's dit?
Paard verkocht![]()
Beetje kort door de bocht, maar ik kreeg het niet voor elkaar een goede balans te vinden tussen paard en gezin met jonge kinderen.
Telpeva schreef:Die zou ik ook zelf laten reizen, helemaal nu Jozi niet in orde is en hij ook liever niet alleen achter blijft. Dan moet je hem ook weer meenemen.

MarlindeRooz schreef:DuoPenotti schreef:Die gaat echt niet met de bus terug
Ja dus ik ga haar niet ophalen. Heb geen zin in discussie einde dag. Ze heeft ook autisme dus ik heb best begrip. Maar ik ben geen taxi. 50 min rijden omdat iemand geen zin heeft.