Audesta schreef:Sterkte maralyn.
Aan wedstrijd organisatie die serieus verwacht dat er gewoon gestart gaat worden op het heetst van de dag zaterdag terwijl er in de ochtend geen starts staan.
Ik heb me afgemeld.
Je bent mijn held vandaag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Lieser schreef:De 'persoonlijke' mail van Wouter Koolmees over dat het de schuld van de bonden is dat de treinen niet rijden. Zout op, je ontvangt zelf bijna 5 ton per jaar
Hij ZOU maar 100k per jaar in moeten leveren om die hogere lonen te kunnen betalen...valt toch niet te leven op maar 400k per jaar??
Maar echt als elk van die top5 50k per jaar inlevert zit je al meer dan goed
carika schreef:Polarize schreef:
Hij ZOU maar 100k per jaar in moeten leveren om die hogere lonen te kunnen betalen...valt toch niet te leven op maar 400k per jaar??
Maar echt als elk van die top5 50k per jaar inlevert zit je al meer dan goed
Denk je dat echt? Met 250k kom je toch nog nergens als je dat deelt door het aantal medewerkers.
Foaly schreef:Lieser schreef:De 'persoonlijke' mail van Wouter Koolmees over dat het de schuld van de bonden is dat de treinen niet rijden. Zout op, je ontvangt zelf bijna 5 ton per jaar
Mijn ergernis is dat ik die mail niet gehad heb. Is Wouter mij nou gewoon vergeten?
denisesilver schreef:Oei sterkte Daantje!
Niobe, ga kijken! Ik heb het eerste seizoen ondertussen al drie keer gekeken
Niobe schreef:Wat onwijs verdrietig Maralyn, heel veel sterktedenisesilver schreef:Oei sterkte Daantje!
Niobe, ga kijken! Ik heb het eerste seizoen ondertussen al drie keer gekeken
Bedankt voor het extra zetje! Ik vond het geweldig!!
(Ik dacht dat het weer zo'n typische ziekenhuisserie was met een overdaad aan sex, maar nee, dit is totaal anders)
Winged schreef:Ik zou as zaterdag een marathon doen. Net een onder embargo bericht ontvangen dat het niet doorgaat. Ruim 1000km getraind voor... niksRationeel gezien snap ik het ontzettend. Maar ohhh ik baal zo
Alja schreef:Winged schreef:Ik zou as zaterdag een marathon doen. Net een onder embargo bericht ontvangen dat het niet doorgaat. Ruim 1000km getraind voor... niksRationeel gezien snap ik het ontzettend. Maar ohhh ik baal zo
Oh de TT run?
Wordt het zaterdag weer zo heet dan of is er een andere reden?