Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:37

Audesta schreef:
Sterkte maralyn.

Aan wedstrijd organisatie die serieus verwacht dat er gewoon gestart gaat worden op het heetst van de dag zaterdag terwijl er in de ochtend geen starts staan.
Ik heb me afgemeld.

Je bent mijn held vandaag! :j

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:52

Polarize schreef:
Lieser schreef:
De 'persoonlijke' mail van Wouter Koolmees over dat het de schuld van de bonden is dat de treinen niet rijden. Zout op, je ontvangt zelf bijna 5 ton per jaar -:(-

Hij ZOU maar 100k per jaar in moeten leveren om die hogere lonen te kunnen betalen...valt toch niet te leven op maar 400k per jaar??

Maar echt als elk van die top5 50k per jaar inlevert zit je al meer dan goed

Denk je dat echt? Met 250k kom je toch nog nergens als je dat deelt door het aantal medewerkers.

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:55

Laat mij maar niet rekenen als t zo vroeg is :')

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:08

carika schreef:
Polarize schreef:

Hij ZOU maar 100k per jaar in moeten leveren om die hogere lonen te kunnen betalen...valt toch niet te leven op maar 400k per jaar??

Maar echt als elk van die top5 50k per jaar inlevert zit je al meer dan goed

Denk je dat echt? Met 250k kom je toch nog nergens als je dat deelt door het aantal medewerkers.

nee hoor, de tarieven worden gewoon weer verhoogd. De reiziger betaalt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:16

Uiteraard. Net als in de supermarkt en met bouwmaterialen. Mensen reageren superblij als ze loonsverhoging krijgen, jaaaa de lonen stijgen weer met 7%. Jaaa we gaan staken voor loonsverhoging en hoppa weer paar procent erbij. Maar er is te weinig besef dat dit allemaal voor onze rekening komt op een andere manier. Het wordt allemaal weer doorberekend aan de consument, aan ons dus. Hogere prijzen in de supermarkt en bouwmaterialen, openbaar vervoer weer duurder, hogere prijzen in alles. Dus hebben we dan weer hogere lonen nodig om dezelfde koopkracht te behouden, en stijgen de prijzen weer verder.
Dit moet echt stoppen want het gaat een keer enorm mis. Dit kan nooit zo doorgaan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:26

Toen ik in de accountancy zat werd er door de bond (of hoe dat ook heet) geadviseerd dat de indexering van de lonen niet doorbelast moest worden aan de klanten. Niemand die dat niet doet hè. De aandeelhouders zouden maar wat minder vangen :roll:
Als ze dat soort zaken nou eens fatsoenlijker gaan belasten. Niemand heeft zoveel geld nodig. Stelletje hoarders.

Gisteren met langzwaard getraind. Alles doet zeer :')
En om 19:30 gebeld op mijn zakelijke telefoon?? Kan eigenlijk wel raden door wie. Snap niet dat mensen niet inzien dat ze binnen kantoortijden moeten bellen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:32

Lieser schreef:
De 'persoonlijke' mail van Wouter Koolmees over dat het de schuld van de bonden is dat de treinen niet rijden. Zout op, je ontvangt zelf bijna 5 ton per jaar -:(-

Mijn ergernis is dat ik die mail niet gehad heb. Is Wouter mij nou gewoon vergeten? |(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:49

Foaly schreef:
Lieser schreef:

Mijn ergernis is dat ik die mail niet gehad heb. Is Wouter mij nou gewoon vergeten? |(

Ik zou zeggen, ga klagen, emotionele compensatie aanvragen. Dit kan echt niet hoor

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:50

Ik had vandaag allemaal dingen bedacht die ik wilde / moest doen.

Maar ik heb er geen energie voor. :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:18

Ergernis is vandaag dat ik gisteren of eergisteren een afspraak had gemaakt op 18 Juli bij de Kapper.
En had hem echt zeker in mijn agenda gezet, kom ik er net achter dat ie er helemaal niet in gezet is.
Nu heb ik op die dag een afspraak gemaakt bij de Tandarts, en kan ik mijn afspraak voor de kapper een week verzetten... -O-

Ik voel mij nu al een paar weken een teddybeer met al dat haar. :x

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:33

Wat onwijs verdrietig Maralyn, heel veel sterkte :knuffel:

denisesilver schreef:
Oei sterkte Daantje!

Niobe, ga kijken! Ik heb het eerste seizoen ondertussen al drie keer gekeken :')

Bedankt voor het extra zetje! Ik vond het geweldig!!
(Ik dacht dat het weer zo'n typische ziekenhuisserie was met een overdaad aan sex, maar nee, dit is totaal anders)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:59

Ik zou as zaterdag een marathon doen. Net een onder embargo bericht ontvangen dat het niet doorgaat. Ruim 1000km getraind voor... niks -O- Rationeel gezien snap ik het ontzettend. Maar ohhh ik baal zo -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:08

Volgende week dinsdag heeft iedereen die geen trap kan lopen van 10.00 t/m 16.00 uur huisarrest.

De lift (en verlichting openbare ruimtes) gaat buiten werking wegens vervangen stoppenkast van het gebouw.

Deur fietsenstalling zie ik ook nog wel meer ongelukken mee gaan gebeuren, want die werkt ook niet naar behoren.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:14

Winged schreef:
Ik zou as zaterdag een marathon doen. Net een onder embargo bericht ontvangen dat het niet doorgaat. Ruim 1000km getraind voor... niks -O- Rationeel gezien snap ik het ontzettend. Maar ohhh ik baal zo -O-

Oh de TT run?
Wordt het zaterdag weer zo heet dan of is er een andere reden?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:58

Niobe schreef:
Wat onwijs verdrietig Maralyn, heel veel sterkte :knuffel:

denisesilver schreef:
Oei sterkte Daantje!

Niobe, ga kijken! Ik heb het eerste seizoen ondertussen al drie keer gekeken :')

Bedankt voor het extra zetje! Ik vond het geweldig!!
(Ik dacht dat het weer zo'n typische ziekenhuisserie was met een overdaad aan sex, maar nee, dit is totaal anders)

Jeeejj *\o/*
Heb 'm echt al 3 keer gekeken. Je blijft dingen tegenkomen die je niet eerder waren opgevallen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:42

Winged schreef:

Wat balen! Ik snap je gevoel.

Ik moest vorig jaar een mountainbike cross afzeggen omdat ik geen vrij kon krijgen. Baalde toen ook zo. Maar eigenlijk was ik ook niet fit genoeg om het op een fijne manier te kunnen.

Maar je leeft er zo lang naar toe... dat is altijd wel even balen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:20

Alja schreef:
Winged schreef:

Oh de TT run?
Wordt het zaterdag weer zo heet dan of is er een andere reden?

Yep en hitte.

Zo zonde. Maar begrijp t wel

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:34

M’n berging aan het opruimen. Het gaat nooit niet netjes passen haha.

Als ik m’n ratten niet had dan had alles er makkelijk in gepast. Maar hun spullen nemen zooooveel plek in. Extra hangmatten, speelgoed, bodembedekking etc. :+

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:41

Één van mijn Chihuahuatjes die beslist heeft dat gezien deze hitte, ze voortaan als naakthondje identificeren wil _O-

*Ze is plots gigantisch in de rui*

Edit, ik erger me niet aan mijn Chihuahuatje, wél aan het naakthond aspect :D

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:10

Ik heb net een week een nieuwe wagen van het werk. Maar echt gloednieuw, zat net 300km op de teller. Dus ik parkeer hem op een onverharde weg in de schaduw voor even pauze te houden en documenten na te kijken voor het volgende bezoek en ineens BAM.

Een oud mannetje met een grote aanhanger die hem blind achteruit de bocht in had gestoken. Uitgestapt en toen hij nog een keer achteruit kwam maar begonnen met roepen. Hij had me nog altijd niet gezien. Dikke schade natuurlijk. Echt balen dit.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:10

Sterkte Marilyn!

Dit.. De rode is van mij.
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:12

@schuur, dat is echt poedersuiker! :oo

Instappen aan de passagierskant?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:14

Bellatrix schreef:
@schuur, dat is echt poedersuiker! :oo

Instappen aan de passagierskant?

Jaa heb ik idd ook gedaan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:15

Heel goed, maar die nerd kan niet parkeren.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:28

Ergernis is dit komend weekend, dan viert Amsterdam zijn 750 jarige bestaan..
En het feestje word gevierd op de A10 Zuid As en Amsterdam West.

Ik dacht net leuk om misschien een afspraak te maken met mijn broer om daar te gaan BBQ'en,
nou heb nu het idee dat ik dus eerst dik in de file mag gaan staan om in Utrecht te komen.

Heel veel opritten en afritten zijn afgesloten, en om ergens te komen zou ik over de A1, A9 en de A2 moeten.

Geef mij maar liever de route A10 - A2, gaat nog sneller dan de opgenoemde snelwegen hier boven.
En dan krijgen we ook nog gedoe/gezeik vanaf 22 Juni tm 27 Juni door de Navo Top. -O-