Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:1 cartridge in mijn printer is leeg, dus nu wil hij helemaal niks meer printen. Hoezo komen printers niet met de optie: print gewoon met de kleuren die er nog wel in zitten? Voor klad maakt dat toch geen bal uit.
maralyn schreef:Kitty is verontwaardigd.
Kitty wil op bed.
Nee Kitty, het is zaterdag.
Kitty wil bijna bepalen wanneer we op bed gaan!![]()
Helemaal ingeburgerd hiero.
Shenavallie schreef:Telpeva schreef:1 cartridge in mijn printer is leeg, dus nu wil hij helemaal niks meer printen. Hoezo komen printers niet met de optie: print gewoon met de kleuren die er nog wel in zitten? Voor klad maakt dat toch geen bal uit.
Je kunt je tekst selecteren en een andere kleur geven. Dan wordt er wel een andere cartridge kleur gebruikt. Zo deed ik het althans.
black_kelpie schreef:Pffff wat is dit frustrerend. Mijn hond van bijna 14 had laatst een luchtweginfectie, antibiotica gekregen en 1 dag na de kuur begon ze rare ontlasting te krijgen - dikke darmontsteking. Afgelopen vrijdag heeft ze daar de laatste antibiotica voor geslikt en nu heeft ze overduidelijk een blaasontsteking, zo de dierenarts maar weer bellen.
Ik snap er echt geen bal van, ze heeft 13 jaar lang echt nooit wat gehad en nu ineens van alles achter elkaar. Ze is echt nog topfit voor haar leeftijd verder. Word er moedeloos van
MyWishMax schreef:Gisteren vuurwerk naast stal dus alles over de zeik. Het was echt een enorme knal en heel dichtbij. Mijn merrie bleef gelukkig redelijk rustig, tot ik haar pakte en mee naar stal wilde nemen. Heb echr alle zeilen bij moeten zetten om haar rustig te laten stappen...
Shenavallie schreef:Tancreda4 schreef:Lekker bezig geweest met rommelen, klussen etc buiten op stal. Maar nu van die zeurderige pijnen in m'n benen. Ik noem t altijd 'groeipijn', zoals je vroeger wel eens had. Irritante "pijn" iig.
Restless legs?
Tancreda4 schreef:Mdh waar is je aanstaande in dit verhaal die je backuped door te zeggen dat hij een kinderloze bruiloft wilt ook? En ik zou ze betreft t etentje ook naar je andere schoonzus verwijzen. Vervelend dat jij het pispaaltje bent....
Shenavallie schreef:MyWishMax schreef:Gisteren vuurwerk naast stal dus alles over de zeik. Het was echt een enorme knal en heel dichtbij. Mijn merrie bleef gelukkig redelijk rustig, tot ik haar pakte en mee naar stal wilde nemen. Heb echr alle zeilen bij moeten zetten om haar rustig te laten stappen...
Ik krijg bij iedere knal of explosie momenteel heel slechte gedachten, die ik beter niet hier kan herhalen.![]()