Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gloriosa

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 20:33

Ach, arme poezen. Zo zielig als dieren bang zijn voor vuurwerk :(:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 20:35

Telpeva schreef:
1 cartridge in mijn printer is leeg, dus nu wil hij helemaal niks meer printen. Hoezo komen printers niet met de optie: print gewoon met de kleuren die er nog wel in zitten? Voor klad maakt dat toch geen bal uit.

Je kunt je tekst selecteren en een andere kleur geven. Dan wordt er wel een andere cartridge kleur gebruikt. Zo deed ik het althans.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 20:36

Lalladidoo schreef:
Ach, arme poezen. Zo zielig als dieren bang zijn voor vuurwerk :(:)

Ja, niet leuk.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 20:37

8Eveline schreef:
Heel veel vuurwerk -O- heb ik oud en nieuw gemist?? Waar komt dit vandaan.

Het is hier ook begonnen en dan woon ik nota bene in een buitengebied...

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 21:03

Shenavallie schreef:
8Eveline schreef:
Heel veel vuurwerk -O- heb ik oud en nieuw gemist?? Waar komt dit vandaan.

Het is hier ook begonnen en dan woon ik nota bene in een buitengebied...

Kan mij niet herinneren dat eerder zo vaak was buiten oud en nieuw tijd.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 23:19

Lekker bezig geweest met rommelen, klussen etc buiten op stal. Maar nu van die zeurderige pijnen in m'n benen. Ik noem t altijd 'groeipijn', zoals je vroeger wel eens had. Irritante "pijn" iig.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 23:34

Via tiktok kijk ik wel eens naar Ali safari, hij red paarden in Egypte van mensen die er ontzettend slecht voor zorgen en ook andere dieren red hij. Er waren ook kindjes die een klein katje op een hele rare manier vasthielden, alsof het een ding was zonder gevoel. Ik houd helemaal niet van katten maar dat brak echt mijn hart, dat ze al zo jong zo wreed met dieren omgaan. Al die arme dieren daar...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-24 23:59

Kitty is verontwaardigd.
Kitty wil op bed.

Nee Kitty, het is zaterdag. :')

Kitty wil bijna bepalen wanneer we op bed gaan! :')

Helemaal ingeburgerd hiero.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 01:08

maralyn schreef:
Kitty is verontwaardigd.
Kitty wil op bed.

Nee Kitty, het is zaterdag. :')

Kitty wil bijna bepalen wanneer we op bed gaan! :')

Helemaal ingeburgerd hiero.

Geweldig <3

Shenavallie schreef:
Telpeva schreef:
1 cartridge in mijn printer is leeg, dus nu wil hij helemaal niks meer printen. Hoezo komen printers niet met de optie: print gewoon met de kleuren die er nog wel in zitten? Voor klad maakt dat toch geen bal uit.

Je kunt je tekst selecteren en een andere kleur geven. Dan wordt er wel een andere cartridge kleur gebruikt. Zo deed ik het althans.

Helaas, bij de mijne werkt het niet, flauw apparaat is het. Morgen maar even nieuwe inkt halen, gelukkig verkoopt de action het

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 07:25

Ik heb het koud. Blijkt ook maar 1 graden te zijn. En dan moet ik er straks op de fiets door. :brr:

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 07:27

Ik zit nog steeds in het oude tijdritme, dus ‘s avonds snel moe en naar bed en nu alweer klaarwakker.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 09:09

Wat is het koud zeg! Vandaag voor het eerst de verwarming aangezet. Ik vind 16 toch echt te koud, zeker op een zondag als ik thuis ben en op de bank wil zitten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 09:34

Koud, maar stralend weer <3.

Dat is een voordeel van de kou. Van mij mag t zo blijven :D.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 09:41

Pffff wat is dit frustrerend. Mijn hond van bijna 14 had laatst een luchtweginfectie, antibiotica gekregen en 1 dag na de kuur begon ze rare ontlasting te krijgen - dikke darmontsteking. Afgelopen vrijdag heeft ze daar de laatste antibiotica voor geslikt en nu heeft ze overduidelijk een blaasontsteking, zo de dierenarts maar weer bellen.

Ik snap er echt geen bal van, ze heeft 13 jaar lang echt nooit wat gehad en nu ineens van alles achter elkaar. Ze is echt nog topfit voor haar leeftijd verder. Word er moedeloos van -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 09:41

Stralend? Zie de buren niet zo mistig.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 09:44

black_kelpie schreef:
Pffff wat is dit frustrerend. Mijn hond van bijna 14 had laatst een luchtweginfectie, antibiotica gekregen en 1 dag na de kuur begon ze rare ontlasting te krijgen - dikke darmontsteking. Afgelopen vrijdag heeft ze daar de laatste antibiotica voor geslikt en nu heeft ze overduidelijk een blaasontsteking, zo de dierenarts maar weer bellen.

Ik snap er echt geen bal van, ze heeft 13 jaar lang echt nooit wat gehad en nu ineens van alles achter elkaar. Ze is echt nog topfit voor haar leeftijd verder. Word er moedeloos van -O-

Ja, dat herken ik wel. Dan gaan ze kwakkelen omdat de weerstand lager is door de 1e keer ziek zijn. Heel vervelend en sneu, duimen dat dit het laatste is!

Gisteren vuurwerk naast stal dus alles over de zeik. Het was echt een enorme knal en heel dichtbij. Mijn merrie bleef gelukkig redelijk rustig, tot ik haar pakte en mee naar stal wilde nemen. Heb echr alle zeilen bij moeten zetten om haar rustig te laten stappen...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 09:56

Dikke drol in de kattenkamer vanochtend. Lekker wakker worden op zondagochtend.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 10:10

Tancreda4 schreef:
Lekker bezig geweest met rommelen, klussen etc buiten op stal. Maar nu van die zeurderige pijnen in m'n benen. Ik noem t altijd 'groeipijn', zoals je vroeger wel eens had. Irritante "pijn" iig.

Restless legs?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 10:13

MyWishMax schreef:
Gisteren vuurwerk naast stal dus alles over de zeik. Het was echt een enorme knal en heel dichtbij. Mijn merrie bleef gelukkig redelijk rustig, tot ik haar pakte en mee naar stal wilde nemen. Heb echr alle zeilen bij moeten zetten om haar rustig te laten stappen...

Ik krijg bij iedere knal of explosie momenteel heel slechte gedachten, die ik beter niet hier kan herhalen. -:(- }:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 10:17

Als je geen kinderen hebt, vanwege wat voor een reden dan ook, gaan mensen er maar meteen van uit dat je een hekel hebt aan kinderen.
Dus als iemand besluit dat de kinderen niet welkom zijn, dan ligt dat dus uiteraard aan mij, want ik heb geen kinderen dus ik haat kinderen >;) ...

Mijn man wilde onze bruiloft zonder kinderen en mijn schoonzus houd mij daarvoor verantwoordelijk en ik krijg de complete tirade over hoe verschrikkelijk het is dat ik weiger de kinderen uit te nodigen.
Mijn andere schoonzus en ik organiseren een etentje en zij wil het pas vanaf 18 jaar, vanwege verschillende redenen, en 3 maal raden wie er weer pissige appjes krijgt en de zwarte piet toegespeeld krijgt.

Oke, ik ben geen liefhebber van alle kinderen op deze wereld, maar ik hou enorm veel van mijn neefjes en nichtjes en in beide gevallen heb ik de keuze niet gemaakt om de kinderen niet uit te nodigen.
Waarom denkt iedereen dat de vrouw die geen kinderen heeft een kinderhater is??
Altijd, je hoort hier zoveel mensen over die hetzelfde ervaren. Ik ben er wel een keertje klaar mee!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 10:30

Shenavallie schreef:
Tancreda4 schreef:

Restless legs?

Ja zoiets kan het ook wel zijn! Vet irritant iig. Gelukkig nu weggetrokken.

Mdh waar is je aanstaande in dit verhaal die je backuped door te zeggen dat hij een kinderloze bruiloft wilt ook? En ik zou ze betreft t etentje ook naar je andere schoonzus verwijzen. Vervelend dat jij het pispaaltje bent.... :(:)

Oh dat vuurwerk....ik krijg echt moordneiginge van dat soort lui. Als ik ze op heterdaad zou grijpen zijn ze nog niet jarig :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 10:40

Tancreda4 schreef:
Mdh waar is je aanstaande in dit verhaal die je backuped door te zeggen dat hij een kinderloze bruiloft wilt ook? En ik zou ze betreft t etentje ook naar je andere schoonzus verwijzen. Vervelend dat jij het pispaaltje bent.... :(:)

Mijn man, we zijn inmiddels al lang getrouwd (helaas, trouwen is zo leuk, ik wil nog een keer :') ) dit was enige tijd geleden, heeft ze ook uitgelegd dat dit zijn keuze was. Maar dat geloven ze toch niet, mijn hele schoonfamilie gelooft dat ik alles bepaal voor mijn man.
Iets wat heel weg grappig is, want mijn man heeft een heel sterk karakter, alles wat hem niet interesseert vind hij prima als ik dat op mijn manier doe maar als hij zich ergens wel in interesseert en hij wil iets op een bepaalde manier, dan moet je heel sterk in je schoenen staan wil je hem kunnen oververhalen tot iets anders. Maar hey, mijn schoonfamilie denkt allemaal dat hij een pushover is en ik de broek in huis draag.
(We dragen beide de broek aan in huis en overleggen dus altijd met elkaar, we hebben immers respect voor elkaar)

En ook mijn andere schoonzus zegt dat zij hiervoor gekozen heeft, maar ook dat wordt niet gelooft.
Ik ben de kinderloze kinderhater want ik heb geen kinderen dus ik haat kinderen... :roll:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 11:49

Shenavallie schreef:
MyWishMax schreef:

Ik krijg bij iedere knal of explosie momenteel heel slechte gedachten, die ik beter niet hier kan herhalen. -:(- }:)

Ik ook. Vooral die jongens en mannen die het expres vlakbij dieren doen. Wr hebben tunneltje naast stal dus je kan wrl raden wat er daar gebeurd.

En elk jaar al vanaf oktober, soms eerder, maar vanaf de wintertijd zo goed als elke dag wel...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 12:29

Tancreda4 schreef:

Probeer eens magnesium te nemen als je dit vaker hebt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-24 12:49

Op buitenrit, we reden op een stuk waar honden los mogen en dat is geen probleem natuurlijk. Maar dan zien we dat een man zijn honden aanlijnt voor iemand anders met een hond, en vervolgens weer los laat als wij aankomen? Eindstand, hond hing in de staart van één van onze paarden. En hij had geluk dat ze in een lieve bui was, want mevrouw heeft geen probleem met een hond weg trappen.