Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:TheNovelist schreef:Vanavond (onverwachts) uit eten met mijn vriend, schoonouders en Franse familie van mijn vriend. Ze hebben alleen een restaurant uitgekozen dat geen 1 vegetarisch hoofdgerecht heeft. Dus ik heb keuze uit 2 gerechtjes van ´fingerfoods´ of een voorgerecht.
Hier sta ik niet echt van te springen![]()
Niet meegaan is geen optie? Wat suf zeg![]()
En dat er uberhaupt nog restaurants bestaan met niet één vegetarisch hoofdgerecht
LaPluche schreef:Ik ging op de weegschaal bij de dierenarts en weeg gewoon 67 kg, vorig jaar rond deze tijd woog ik 60 kg.
Sinds mijn paard weg is beweeg ik gewoon veel minder en ik snaai echt te graag.
Moet ik nu voor het eerst in mijn leven op dieet?
Suzanne F. schreef:Kan je geen uitstel vragen?
denisesilver schreef:LaPluche schreef:Ik ging op de weegschaal bij de dierenarts en weeg gewoon 67 kg, vorig jaar rond deze tijd woog ik 60 kg.
Sinds mijn paard weg is beweeg ik gewoon veel minder en ik snaai echt te graag.
Moet ik nu voor het eerst in mijn leven op dieet?
Diëten doet niks vaak niks. Kijk wat je leuk vindt om te doen qua beweging en ga dat 2 of 3 keer per week doen. Dan kom je vaak al een eind
AyDeeDee schreef:Sorry dat ik hier even op inhaak maar ik ben door diëten 30 kilo afgevallen, zonder heel erg extra te bewegen. Diëten doet vaak niks is dus echt een fabel.
denisesilver schreef:Doelde op tijdelijk diëten. Dan zie je bijna altijd dat bij het stoppen van het dieet het gewicht er weer gestaag aan komt.