Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 17:54

Met een vriendin in gesprek via whatsapp en ze vroeg iets waarop ik uitleg geef. Vervolgens stuur ik nog een berichtje kort over iets anders, en dan reageert ze alleen op het laatste bericht.. waarom doe ik dan moeite om uitleg te geven :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 18:02

De lasagne viel tegen :\. En ik heb nog steeds trek.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 18:03

_San87_ schreef:
De lasagne viel tegen :. En ik heb nog steeds trek.

Maccie it is. :))

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 18:04

Dat mijn ex mij gaat appen of dochter midden op de matten mag zitten tijdens de freerun les van zoon. Goh wat dacht je zelf.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 18:05

Captain schreef:
_San87_ schreef:

Dan moet ik naar buiten, brrr ;(.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-23 18:06

Ben al de hele middag aan het ploeteren met mijn onderszoeksrapport, een deelvraag is af maar moet nog anderhalve deelvraag.. en ik ben moe en ik moet nog koken, douchen en het bed verschonen.

-O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 18:07

Captain schreef:
_San87_ schreef:

Ik moet nu nog beginnen met koken, Mac Drek klinkt heel goed..... :j

schopt zichzelf onder haar hol....

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 18:29

Foaly schreef:
TheNovelist schreef:
Vanavond (onverwachts) uit eten met mijn vriend, schoonouders en Franse familie van mijn vriend. Ze hebben alleen een restaurant uitgekozen dat geen 1 vegetarisch hoofdgerecht heeft. Dus ik heb keuze uit 2 gerechtjes van ´fingerfoods´ of een voorgerecht.
Hier sta ik niet echt van te springen :') |(

Niet meegaan is geen optie? Wat suf zeg :(:)

En dat er uberhaupt nog restaurants bestaan met niet één vegetarisch hoofdgerecht :=

Ik heb idd besloten om niet mee te gaan := tomatensoepje thuis met serie aan bevalt me beter

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 18:32

Oh niets zeggen over eten…. Ik ben op dieet en heb honger.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 18:47

Ik moet nog eten en ik weet niet wat, geen honger.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-23 18:50

Zit wederom weer eens te janken na een poging te hebben gedaan om school af te krijgen en mijn dagdoel te bereiken. Wat dus weer eens niet is gelukt.

Ik ga dit onderzoek nooit af krijgen, denk dat ik maar gewoon kap met mijn opleiding ofzo. Alles in mijn lijf schreeuwt dat ik mezelf te veel aan het vragen ben, ik heb continu hoofdpijn, hartkloppingen, mijn nek is nu ook nog eens stijf en ik kan me nooit langer dan een paar uur per dag concentreren op iets wat veel denkcapaciteit en overzicht vraagt.

Iedereen zegt constant 'neem je rust' en ondertussen is daar helemaal geen tijd voor.

Ik zit denk ik op mijn 40e nog steeds op school als dit zo door gaat.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 18:51

Kan je geen uitstel vragen?

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 18:52

Ik ging op de weegschaal bij de dierenarts en weeg gewoon 67 kg, vorig jaar rond deze tijd woog ik 60 kg.
Sinds mijn paard weg is beweeg ik gewoon veel minder en ik snaai echt te graag.
Moet ik nu voor het eerst in mijn leven op dieet? -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 18:57

LaPluche schreef:
Ik ging op de weegschaal bij de dierenarts en weeg gewoon 67 kg, vorig jaar rond deze tijd woog ik 60 kg.

Diëten doet niks vaak niks. Kijk wat je leuk vindt om te doen qua beweging en ga dat 2 of 3 keer per week doen. Dan kom je vaak al een eind :j

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:06

Mijn buik die denkt vriendjes te mogen zijn met de wc....

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:09

wyoming schreef:
Dat mijn ex mij gaat appen of dochter midden op de matten mag zitten tijdens de freerun les van zoon. Goh wat dacht je zelf.

Had je moeten zeggen: nee, 10 cm naar links :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-23 19:11

Suzanne F. schreef:
Kan je geen uitstel vragen?

Ik heb al een jaar vertraging. Ik ben al 26. Ik wil gewoon niet NOG langer op school moeten zitten. Ik wil gewoon vooruit, ik wil werken, ik wil kunnen sparen voor een huis met mijn vriend. Ik heb gewoon zo het gevoel alsof ik vast zit in een spiraal waar ik nooit meer uit ga komen

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:13

Ik heb een jong neefje en iedereen in zijn nabije omgeving is compleet kinder fan en vinden hem ge-wel-dig.
Ik heb niks met kinderen. Vind m'n neefje wel leuk maar niet verzot op hem dus doe weing met hem.

Nu heb ik één 'eis' (niet serieus natuurlijk) en dat is dat hij met mij voor het eerst naar de dierentuin gaat. Wilde dieren zijn namelijk wel helemaal mijn ding dus lijkt me leuk dat ik bij zijn eerste ervaring met gekke, grote beesten ben. (Zodat ik toch nog een keer bij zijn 'first ..' ben :') )

Nu proberen we het al wéken te plannen maar druk druk of het regent..
Gaat ie van de week met iemand anders naar een kleine dierentuin. -O-

Vindt dit toch echt wel stom eigenlijk. Hij is nog veel te klein om de dierentuin echt te begrijpen dus hem boeit het niet maar gewoon het idee dat ik in iedergeval bij één First ben en ik mijn ding met hem kan delen ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:47

denisesilver schreef:
LaPluche schreef:

Diëten doet niks vaak niks. Kijk wat je leuk vindt om te doen qua beweging en ga dat 2 of 3 keer per week doen. Dan kom je vaak al een eind :j

Sorry dat ik hier even op inhaak maar ik ben door diëten 30 kilo afgevallen, zonder heel erg extra te bewegen. Diëten doet vaak niks is dus echt een fabel.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:49

AyDeeDee schreef:
Sorry dat ik hier even op inhaak maar ik ben door diëten 30 kilo afgevallen, zonder heel erg extra te bewegen. Diëten doet vaak niks is dus echt een fabel.

Eens, ik ben 18 jaar geleden 30 kg kwijt geraakt door koolhydraatarm te gaan eten en suikerarm. Oke, reed wel 2 a 3 paarden per dag, maar dat deed ik al heel lang.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 20:05

Doelde op tijdelijk diëten. Dan zie je bijna altijd dat bij het stoppen van het dieet het gewicht er weer gestaag aan komt.

Het is een keuze. Ik ben geen voorstander van je leven lang op dieet staan. Daarnaast vind ik fit zijn gewoon vele malen belangrijker dan iemands gewicht als het gaat om gezondheid.

Ik ben zo, zo pissed. Er ontbreken wederom stukken van een klant. Die banketstaaf is dus al eens uitgevallen naar mijn manager omdat hij al eens stukken had aangeleverd die mijn manager niet door had gegeven aan mij. Zijn dat vervolgens de verkeerde stukken. Levert hij nog eens stukken aan na veel pijn en moeite. Weer mist de helft. Dacht ik nu eindelijk alls te hebben stuurt de fiets fiscalist vandaag een mailtje dat hij nog stukken mbt haar loon mist. Echt uit het raam flikkeren dit hele bedrijf. Al honderd keer gevraagd of het niet makkelijker is als we gewoon per klant een lijst in het dossier hangen met wat we allemaal moeten hebben voor het dossier IB. Nee, nee daar hebben we al een programma voor. Waar niemand dus vanaf weet. Echt ik hoop zo dat het bedrijf waar ik morgen naartoe ga wat is want ik ben hier zo verschrikkelijk klaar mee. Al die klote klanten die hun paasei niet aanleveren en vervolgens bij ons gaan lopen zeiken. Stelletje heikneuters. -:(- _-:( |o

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 20:08

denisesilver schreef:
Doelde op tijdelijk diëten. Dan zie je bijna altijd dat bij het stoppen van het dieet het gewicht er weer gestaag aan komt.

Dat klopt, ik ben sindsdien ook suikerarm en koolhydraten laten staan. Af en toe een boterham. 1 keer per week een pastaatje. Zeker niet dagelijks.

Alleen fruit eet ik nog steeds veel te veel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:10

De energiebelasting op het gas dat wij gebruiken is gewoon hoger dan de kosten voor het gas zelf :').

122 euro voor het gas, 172 euro belasting. Lekker verdienen zo :').

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:26

Aan mijzelf, dat ik het weer niet kon laten een paar laarzen te kopen die ik helemaal niet nodig heb, maar wel onwijs gaaf. Ondanks de 30% korting waren ze nog schofterig duur. Maar ja, lopen zo lekker en dit model had ik nog niet *\o/*

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:36

Personen die het nodig vinden om dingen die ik doe waar zij zich aan irriteren niet te vertellen zodat ik er wat aan kan doen. Ik heb ADHD en soms heb ik dingen gewoon niet door, even een kleine heads up en dan ben ik mij bewust van wat ik doe. Kom daar dan niet maanden later mee want dan zit ik niet in het moment zelf en kan ik er letterlijk niets mee. Ik kan mij het moment niet meer voor de geest halen, dus dan kan ik mij ook niet meer goed in de situatie inleven.
Het is nu dus geëscaleerd want er zijn nu teveel irritaties en de dingen die ik probeer uit te leggen worden gezien als "ja maar" terwijl dat niet zo is. Communiceren is lastig, zeker als je niet weet wat je fout doet. Morgen even rustig reageren als de emoties wat gezakt zijn, maar deze vriendschap is verleden tijd.

En dat terwijl ik eigenlijk een super leuke dag had...