Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 13:11

Zebrastreep schreef:
Dat ik zelf voor mijn pony niemand moet gaan zoeken om haar samen met mij zadelmak te maken.... Ben altijd bang dat het iemand is die niet goed weet wat hij of zij doet. Heb er ook al bijgezet iemand boven de 20 en geen kinderen.... Maar dan nog krijg je berichten van 16 jarige meiden die denken dat wel te kunnen doen.

Waar woon je?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 13:13

saskiaojan schreef:
Zebrastreep schreef:
Dat ik zelf voor mijn pony niemand moet gaan zoeken om haar samen met mij zadelmak te maken.... Ben altijd bang dat het iemand is die niet goed weet wat hij of zij doet. Heb er ook al bijgezet iemand boven de 20 en geen kinderen.... Maar dan nog krijg je berichten van 16 jarige meiden die denken dat wel te kunnen doen.

Waar woon je?

Drenthe , misschien zie je mijn oproepje wel voorbij komen in Paardenhulp Noord Nederland op FB.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 13:19

Zebrastreep schreef:
Drenthe , misschien zie je mijn oproepje wel voorbij komen in Paardenhulp Noord Nederland op FB.

Gezien, mocht je niemand vinden mag je me altijd een pbtje doen.... ik kom uit Appelscha.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 14:11

wyoming schreef:
Bus weer te laat -O-

Vandaag er maar weer eens een belletje aan gewaagd. Ze gingen het oppakken. Ik ben benieuwd.

En weer wordt de tijd gewoon verplaatst waardoor hij niet op tijd op school gaat zijn en ik niet op tijd mijn dochter weg kan brengen. Naar huis gaat prima, ik snap niet dat het ‘s ochtends niet lukt.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 14:15

wyoming schreef:
Bus weer te laat -O-

Vandaag er maar weer eens een belletje aan gewaagd. Ze gingen het oppakken. Ik ben benieuwd.

Ik zou echt heel erg giftig worden hiervan. Echt erg!!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:16

Dat er echt maar 3 bhs waren in mijn maat -O- -O-

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:25

Van die hele hippe types in m’n werkgroep vertelden vrolijk hoe erg ze moesten huilen bij het lezen van de verplichte literatuur. Dat vond ik al overdreven maar goed ieder zijn ding. Maar toen vertelde ze “dat ze alles vastgelegd had”. Heeft ze blijkbaar zichzelf huilend gefilmd terwijl ze las over slavernij en dat dus aan vrienden etc gestuurd.

Hoe graag wil je dan woke zijn???

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:27

MarlindeRooz schreef:
Van die hele hippe types in m’n werkgroep vertelden vrolijk hoe erg ze moesten huilen bij het lezen van de verplichte literatuur. Dat vond ik al overdreven maar goed ieder zijn ding. Maar toen vertelde ze “dat ze alles vastgelegd had”. Heeft ze blijkbaar zichzelf huilend gefilmd terwijl ze las over slavernij en dat dus aan vrienden etc gestuurd.

:evaw:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:27

MarlindeRooz schreef:

Dat is woke zijn voor de buitenwereld, niet omdat het je ook maar iets boeit. Bah zeg.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:31

Ja ik heb heel per ongeluk heel verbaasd achterom gekeken omdat ik dacht “nee dat zegt ze niet”. _O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:35

Die had ik even uitgelachen denk ik.
Woke is zooo niet mijn ding ook...

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:35

Ondertussen 4 weken ziek, langzaam aan het opknappen komt er een keelontsteking om de hoek kijken. Tuurlijk kan er ook nog wel bij

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:38

Dit.. Wat een K klus om die bestickering er weer af te krijgen.. :x
Afbeelding

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:39

Een föhn doet wonderen!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:44

Ja die hebben we ook gebruikt en de zon hielp ook goed maar damn. Nooit weer!

Het lijm achter die wrap is zo sterk dat ik het vel van mijn duimen getrokken heb. #)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 15:56

MarlindeRooz schreef:

Ik moest voor Nederlandse literatuur een yt filmpje opnemen toen m'n toenmalige vriendje het net had uitgemaakt. ;(

Ik heb het hele filmpje gejankt en de docent dacht dat ik Soldaat van Oranje echt superemo vond :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 17:04

De treincoupe waar ik in zit stinkt naar zweterige chips vingers :r

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 17:20

Vanochtend zat ik bij de tandarts en ze zaten gewoon met elkaar lekker over patiënten te roddelen!
Ik vond dat nou niet echt netjes om zo te gaan bespreken :n

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 18:26

MarlindeRooz schreef:

Is dit serieus :') de slavernij was verschrikkelijk maar dit is wel heel bijzonder gedrag.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 18:58

Aan de wind.
Ben wel klaar met de wind de laatste tijd }>
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 11-05-22 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 19:11

saskiaojan schreef:
Zebrastreep schreef:

Gezien, mocht je niemand vinden mag je me altijd een pbtje doen.... ik kom uit Appelscha.

Inmiddels lijkt het erop dat ik iemand heb gevonden! Mocht het niks zijn dan stuur ik je als nog een PB , je woont best wel dichtbij namelijk!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 19:39

Dat interview respondenten vinden zo ongelofelijk lastig is. Bedrijven willen niet met je praten lijkt wel (heb op 4 mails alleen 1 afwijzing gehad := )) en mijn netwerk voldoet of niet aan het profiel, of heeft geen tijd voor me :\ Kan ik toch niks aan doen dat ik interviews van een half uur moet gaan houden, pff.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 22:45

Pff balen mijn paard heeft een bloedwormbesmetting. Uiteraard wordt ze ontwormd.
Het lijkt niet ernstig, maar ik weet dat dat vaak schijn bedriegt is met deze worm -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 23:04

Jeuk 8)7 Leuk als die bultjes opeens denken weet je wat we gaan gewoon overal zitten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 00:16

Dat mijn moeder elke keer zo overdreven reageerd omdat mijn bed kraakt maar als ik zonder oordopjes midden in de nacht een YouTube filmpje af zou spelen ze dat niet eens hoort :')

Dan koopt ze maar een nieuw bed voor mij....

( ik heb zeg maar een dwangneurose wat voor mij al heel vervelend is maar voor het slapen gaan moet ik bepaalde handelingen doen wat ik weet nergens op slaat maar moet het doen. Het gaat de laatste tijd echt heel goed maar dit is gewoon wat er helaas overblijft en als mensen dan op mij gaan mopperen en schreeuwen wat daarmee te maken heeft wordt ik juist nerveus van waardoor het nog langer duurt. Enige wat dan helpt is een keer heel boos worden en zeggen dat ze mij daarmee met rust moet laten en niet op moet naaien als ze nog meer overlast wil)