Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
F_Orumster schreef:Heb indd ook foto op de wijk-fb gezet. Chatgpt zegt binnen houden en eigenaar zoeken/posten. Mede omdat de kat buiten zo in paniek lijkt. Foto's geplaatst op Amivedi en fb. Al zit ie geen tel stil, dus foto's maken valt niet mee. Buiten zetten voelde wel heel gemeen, vooral omdat ie buiten weer jammert
_Karlijn schreef:Oke nog een vraag van mij:
Mij mijn Facebook messengers bleken vannacht een aantal nieuwe meldingen te staan. For the record, I was asleepmaar ik heb dit nog nooit mee gemaakt.
Ik heb geen gekke aankopen gedaan oid en als ik op de naam van de persoon/bot (?) Klik, krijg ik ik alleen maar een ontontcijferbare code..
3x in 3 jaar is acceptable maar 3 in 6 uur![]()
[ Afbeelding ]
_Karlijn schreef:Ik meen mij te herinneren dat er ooit een 'dingen van vroeger die je nu mist '-topic was, maar kan hem niet de zoekfunctie niet meer vinden.. iemand een idee of is dit gewoon een real life koortsdroom geweest
Mizora schreef:_Karlijn schreef:Ik meen mij te herinneren dat er ooit een 'dingen van vroeger die je nu mist '-topic was, maar kan hem niet de zoekfunctie niet meer vinden.. iemand een idee of is dit gewoon een real life koortsdroom geweest
Bedoel je zoiets? [ENT] Welk speelgoed van vroeger zoek ik?
Of dit? [LZP] We worden oud...
_Karlijn schreef:pmarena schreef:Die topics zijn er wel vaker geweest
Vaak over etenswaar
Ja en ben jij die helemaal strekking van die koortsdroom vergeten:') to be continued
Picopico schreef:Hoe lang zouden jullie een ovenschotel met vis maximaal bewaren in de koelkast?