Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Ik word er inmiddels ook gewoon een beetje boos van hoor. Prik gewoon. Die paar procent die het niet mogen van de huisarts zorgen niet voor het verschil. Als mensen zich nou gewoon (hadden) laten prikken komen we tenminste uit deze hele toestand.
friezenfan2 schreef:Jij hebt collega's die mogen prikken?
Ik denk dat voor mijn gemoedstoestand het beter is dat het iemand is die dit dagelijks doen.
Als ik zou weten dat het iemand is die daar weinig ervaring mee hebt zou het tot meer stress leiden.
Tegen de tijd dat we echt mogen zal het wel weer verandert zijn. En ging het vorig jaar ook niet door elkaar heen en dat werkte ook. Toen met mijn eerste prik zat het wachtstukje vol met ouderen die voor hun 2de kwamen en als ik meteen was gegaan na het krijgen van de uitnodiging had ik met tegelijkertijd met die ouderen mijn eerste gehad.
DuoPenotti schreef:Op veel plaatsen werd dat natuurlijk wel al gedaan.
In het ziekenhuis werd ook door het ziekenhuis mensen geprikt op eigen locatie.
Ik heb de janssen dan ook niet bij de GGD gehaald maar op locatie in het ziekenhuis.
Nu zal dat idd niet overal van toepassing zijn, maar ik ken bijvoorbeeld mensen in de Psychische opvang die wel kunnen prikken.
Dat verwacht ook niet iedereen.
Needje schreef:Hadden ze gebeld? Want online gebeurd dat soms omdat er meerdere tijdsloten gereserveerd worden als iemand online een afspraak maakt. Waardoor tijdelijk dan ergens geen plek is en er een locatie verder weg wordt laten zien.
bigone schreef:Het is wel te hopen dat mensen zich echt aan de regels houden, inmiddels is er weer een kind overleden, met de hausse aan besmettingen nemen ook overlijdens onder kinderen toe, vier in de laatste twee weken. Totaal 14 en meer dan vijftig nog in het ziekenhuis waarvan één op de ic.
Dus wanneer je niet wil prikken voor een ander blijf dan extreem goed de regels volgen.
bigone schreef:Het is wel te hopen dat mensen zich echt aan de regels houden, inmiddels is er weer een kind overleden, met de hausse aan besmettingen nemen ook overlijdens onder kinderen toe, vier in de laatste twee weken. Totaal 14 en meer dan vijftig nog in het ziekenhuis waarvan één op de ic.
Dus wanneer je niet wil prikken voor een ander blijf dan extreem goed de regels volgen.
Suzanne F. schreef:bigone schreef:Het is wel te hopen dat mensen zich echt aan de regels houden, inmiddels is er weer een kind overleden, met de hausse aan besmettingen nemen ook overlijdens onder kinderen toe, vier in de laatste twee weken. Totaal 14 en meer dan vijftig nog in het ziekenhuis waarvan één op de ic.
Zijn dat gezonde kinderen of met onderliggende ziekten? Best heftig om te horen dat er nog 50 kinderen in het ziekenhuis liggen met covid.
996981 schreef:Spoiler:
Deze fout blijf jij keer op keer maken. Het houden aan de regels is niet enkel voorbehouden aan mensen die niet gevaccineerd zijn. Ie-de-reen moet zich aan de regels houden. Ook gevaccineerden. Ie-de-reen moet zijn verantwoordelijkheid nemen om besmetting en het eventueel besmetten van anderen, te voorkomen.
Suzanne F. schreef:De tweede coronaprik werd echt veel te hoog gezet bij mij. Zat in mijn schouder ipv in mijn bovenarm. Echt niet fijn. Bij de booster zal ik het ook zeker zeggen dat ik hem niet zo hoog wil dit keer.
Achterom schreef:De GGD denkt er blijkbaar zo over, maar de instellingsartsen dus niet, die raden het vaccineren van medewerkers af omdat zij daarvoor niet medisch verantwoordelijk willen zijn. Ook is er dan nog een issue op te lossen over de registratie, wie gaat dat dan doen?
Wel lekker makkelijk voor de GGD dit. We laten het gewoon de zorg doen, die zijn nog niet overbelast ofzo.