fjordjes schreef:Dat ik een redelijk bod heb gekregen voor m'n zadel maar m'n man liever meer er voor wil. Kost me ook elke maand 7 euro advertentie kosten en dan ben ik m maar kwijt maar dat snapt ie niet
Jouw zadel, jouw beslissing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ik erger mij behoorlijk aan de tv reclame van de Lidl. Volgens mij hebben de makers daarvan nog nooit enig contact gehad met mensen die onder de armoede grens leven, want wat een belachelijk beeld schetsen ze van die groep? In het donker zitten, niks in huis hebben, geen cadeautjes of boom kunnen betalen? hallo wtf? we leven in Nederland in 2021, niet in een scene met de meest armoedige gezinnen uit de film Kruimeltje, en ook niet in een 3e wereldland. Wat een nare manier om aandacht op jezelf te vestigen, door 1 groep zo verschrikkelijk neer te zetten, om jezelf daardoor extra superieur liefdadig af te kunnen beelden. Gatver
Enneh... Delicieux, luxe voor iedereen. Nou als die moeder, die notabene boven een lidl woont, geen stroom, geen deco, en geen normale avondmaaltijd kan betalen en blijkbaar zelfs ook niet de random nonfood aanbiedingen van de lidl, en ze afhankelijk is van dingen geschonken krijgen van mensen die dat geld makkelijk kunnen missen.. dan is het niet luxe voor iedereen he. Man wat belachelijk.
Rant over, zo, die zat dwars.
Ineke2 schreef:Gisteren was ik mijn tanden aan het poetsen in de badkamer. Gaat er een vuurwerkbom af. De vloer trilde gewoon helemaal. Zag ik mijn verschrikte gezicht in de spiegel en vervolgens de ergernis en daarna een grijns omdat ik mezelf dat zag doen, heel snel opeenvolgend in de spiegel.
Esaqar schreef:"Voor de grap" een corona zelftest doen die positief uitpakte. Naar de GGD gedaan, ook positief. En nu top fit een week thuis zitten.
Voor de medemens fijn natuurlijk dat ik in quarantaine zit... Maar ik kan het hele corona gebeuren op deze manier niet echt serieus nemen natuurlijk.
MarlindeRooz schreef:Esaqar schreef:"Voor de grap" een corona zelftest doen die positief uitpakte. Naar de GGD gedaan, ook positief. En nu top fit een week thuis zitten.
Voor de medemens fijn natuurlijk dat ik in quarantaine zit... Maar ik kan het hele corona gebeuren op deze manier niet echt serieus nemen natuurlijk.
Ik ken twee mensen die dat ook had en die werden na een paar dagen best heel ziek. Waarvan de ene (jong, sport fanatiek) nu na weken nog niet een hele dag dingen kan doen.
Je kan ook net besmet zijn en pas over een paar dagen ziek worden.
Esaqar schreef:"Voor de grap" een corona zelftest doen die positief uitpakte. Naar de GGD gedaan, ook positief. En nu top fit een week thuis zitten.
__Sannne schreef:Esaqar schreef:"Voor de grap" een corona zelftest doen die positief uitpakte. Naar de GGD gedaan, ook positief. En nu top fit een week thuis zitten.
Want omdat jij er geen last van hebt, stelt heel Corona natuurlijk geen drol voor.