Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-21 00:52

fjordjes schreef:
Dat ik een redelijk bod heb gekregen voor m'n zadel maar m'n man liever meer er voor wil. Kost me ook elke maand 7 euro advertentie kosten en dan ben ik m maar kwijt maar dat snapt ie niet

Jouw zadel, jouw beslissing :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 01:14

Aan het feit dat ik bijna een emotionele breakdown heb om een koekoeksklok met dank aan de staatsloterij reclame :')

Al die kl*te feestdagen reclames {:)-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 02:52

Telpeva schreef:
Ik erger mij behoorlijk aan de tv reclame van de Lidl. Volgens mij hebben de makers daarvan nog nooit enig contact gehad met mensen die onder de armoede grens leven, want wat een belachelijk beeld schetsen ze van die groep? In het donker zitten, niks in huis hebben, geen cadeautjes of boom kunnen betalen? hallo wtf? we leven in Nederland in 2021, niet in een scene met de meest armoedige gezinnen uit de film Kruimeltje, en ook niet in een 3e wereldland. Wat een nare manier om aandacht op jezelf te vestigen, door 1 groep zo verschrikkelijk neer te zetten, om jezelf daardoor extra superieur liefdadig af te kunnen beelden. Gatver

Enneh... Delicieux, luxe voor iedereen. Nou als die moeder, die notabene boven een lidl woont, geen stroom, geen deco, en geen normale avondmaaltijd kan betalen en blijkbaar zelfs ook niet de random nonfood aanbiedingen van de lidl, en ze afhankelijk is van dingen geschonken krijgen van mensen die dat geld makkelijk kunnen missen.. dan is het niet luxe voor iedereen he. Man wat belachelijk.

Rant over, zo, die zat dwars.

Dit dus.

In slaap gevallen op de bank. |o %)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 04:00

Mijn dochter die ineens stront verkouden aan mijn bed staat waardoor ik nu niet meer kan slapen.

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 07:24

Wat een nacht -O-
Ik irriteer mij er best aan dat ik woensdag niet naar mijn buikgevoel heb geluisterd en de afspraak voor vrijdag heb afgezegd.

Met de therapeut die ik steeds had werd het beter... En die ik gister had heeft mij 10 stappen terug laten doen -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 10:02

Volgens mij wilde ze hier om 07.00 uur op een zaterdag stelling afbreken. 8)7

En om 08.30 uur ging kitten lief huis afbreken. Ben benieuwd maar die heeft huisarrest nu.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 10:05

Zo schijtziek om hier te wonen. Moet timers zetten om te kunnen wassen. Door de internationale studenten wonen er nu echt iets van 60 mensen meer dan normaal. En er zijn nog steeds maar 3 wasmachines voor de hele flat (100 mensen normaal gok ik). Dus je kan alleen wassen door voor de machine te wachten. :n En dat geluidsoverlast is echt heel irritant.

Gelukkig afgelopen week het goede nieuws gekregen waardoor ik zeker weet dat ik met vriendje kan gaan samenwonen in 2022. :):)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 10:53

Gisteren was ik mijn tanden aan het poetsen in de badkamer. Gaat er een vuurwerkbom af. De vloer trilde gewoon helemaal. Zag ik mijn verschrikte gezicht in de spiegel en vervolgens de ergernis en daarna een grijns omdat ik mezelf dat zag doen, heel snel opeenvolgend in de spiegel.

:+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 11:52

Ineke2 schreef:
Gisteren was ik mijn tanden aan het poetsen in de badkamer. Gaat er een vuurwerkbom af. De vloer trilde gewoon helemaal. Zag ik mijn verschrikte gezicht in de spiegel en vervolgens de ergernis en daarna een grijns omdat ik mezelf dat zag doen, heel snel opeenvolgend in de spiegel.

:+

:') net zo'n strip verhaal. Ik zie het voor me, haha.

Ik ga weer vreselijk over grenzen heen. Voel nu de terugval al aankomen, maar dat kan niet. Heb het tot woensdag of vrijdag nog zo enorm druk. Voor mijn doen dan, voor normale mensen zou het extreem rustig zijn :+ stom lijf.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 12:06

Om 11 uur nog de autoruiten moeten krabben... Geen zin in -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 13:13

Dat pups zo duur zijn.Drie keer zo duur als wat ik voor mijn paard betaald heb.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 13:57

Aan mezelf. Ik zou vandaag na een halfjaar ziektewet 2 uurtjes gaan werken. Verder als de laptop opstarten ben ik niet gekomen.. huilbuien

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:06

Kimberley_ schreef:
Aan mezelf. Ik zou vandaag na een halfjaar ziektewet 2 uurtjes gaan werken. Verder als de laptop opstarten ben ik niet gekomen.. huilbuien

Knuffel :(:)

En ergeren op jezelf lost niets op. Probeer dat los te laten en lief voor jezelf te zijn.

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:07

Aan mijn nichten. Hun vader ligt nu met zware bloedarmoede in het ziekenhuis en weegt nog maar 50kg. Ze buiten hem alleen maar uit en letten totaal niet op zn gezondheid. Zijn vrouw is al jaren geleden overleden en had alles voor iedereen over.. Vind het schandalig, diep triest voor woorden :n :(

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 14:54

Dat ik dacht dat ik goede mensenkennis had. Blijkbaar valt dat toch tegen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:40

Welk vuurwerk verbod. :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 15:44

Beestjes op planten van mij. Ik weet nog niet of het trips is of 'gewoon' luis.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 18:21

Schijt NS, echt ik betaal er dik voor en alsnog heb ik dubbele reistijd terwijl dat niet nodig is. :n

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 18:22

"Voor de grap" een corona zelftest doen die positief uitpakte. Naar de GGD gedaan, ook positief. En nu top fit een week thuis zitten.

Voor de medemens fijn natuurlijk dat ik in quarantaine zit... Maar ik kan het hele corona gebeuren op deze manier niet echt serieus nemen natuurlijk. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 18:24

Esaqar schreef:
"Voor de grap" een corona zelftest doen die positief uitpakte. Naar de GGD gedaan, ook positief. En nu top fit een week thuis zitten.

Voor de medemens fijn natuurlijk dat ik in quarantaine zit... Maar ik kan het hele corona gebeuren op deze manier niet echt serieus nemen natuurlijk. :')

Ik ken twee mensen die dat ook had en die werden na een paar dagen best heel ziek. Waarvan de ene (jong, sport fanatiek) nu na weken nog niet een hele dag dingen kan doen. :)

Je kan ook net besmet zijn en pas over een paar dagen ziek worden.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 18:34

MarlindeRooz schreef:
Esaqar schreef:

Ik ken twee mensen die dat ook had en die werden na een paar dagen best heel ziek. Waarvan de ene (jong, sport fanatiek) nu na weken nog niet een hele dag dingen kan doen. :)

Je kan ook net besmet zijn en pas over een paar dagen ziek worden.

Is inmiddels 3 dagen geleden en "klachten" worden alleen maar minder (had 1 dag een loopneus, nu inmiddels niet meer).
Ik ben aan het wachten op klachten maar geloof niet dat ik ze ga krijgen. Heb alleen hoofdpijn van het niet buiten zijn.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 18:37

Esaqar schreef:

Want omdat jij er geen last van hebt, stelt heel Corona natuurlijk geen drol voor. :j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 18:41

nicole_floor schreef:
Mijn vriend die samen serie wil kijken en vervolgens na 5 minuten in slaap valt...

Dit heb ik ook altijd, doen we niet expres. :knuffel:

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 18:56

__Sannne schreef:
Esaqar schreef:

Want omdat jij er geen last van hebt, stelt heel Corona natuurlijk geen drol voor. :j

Voor mij als 24 jarige, gezond en fit, gevaccineerd niet.
Spreek ik hier er ergens over dat het geen drol voorsteld?

Wat vervelend dat ik mijn irritatie probeer te uiten in een topic wat daar voor is en om dan zo'n reactie te krijgen.

We hebben allemaal onze mening hier over maar daar vraag ik niet om hier.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 19:08

Esaqar schreef:

Wat kun je er niet serieus aan nemen?