Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Heb het van me afgeschud, nu hoorde ik ze er over praten.
Feit lag er toch al, als ze het in de koffiekannen besproken hadden, wist ik het niet.
En ze hebben natuurlijk mondkapjes en handschoenen aan als ze bij de patiënten bezig zijn.
Dacht vooral wat een domme actie van mensen die in de zorg werken.
tienus63 schreef:Natuurlijk hebben zij recht op vrije tijd en invulling ervan.
Ik verwacht niet van mensen in de zorg dat ze zichzelf alles ontzeggen, alsjeblieft niet.
Maar ik vind het niet zo nadenkend van mensen als ze er zo gemakkelijk mee omgaan, zeker niet als ze erg dicht op patiënten zitten.
Dan heb je imo toch een verantwoordelijkheid.
En hopelijk gezond verstand.
Cer schreef:Maar tijdens de lockdowns zag ik toch aardig veel zorgmedewerkers die meededen aan (thuis)feestjes, en ergens snap ik het ook wel want je moet dan ook ergens ontladen (dat was ook vaak het antwoord)
Huertecilla schreef:tienus63 schreef:Natuurlijk hebben zij recht op vrije tijd en invulling ervan.
Ik verwacht niet van mensen in de zorg dat ze zichzelf alles ontzeggen, alsjeblieft niet.
Maar ik vind het niet zo nadenkend van mensen als ze er zo gemakkelijk mee omgaan, zeker niet als ze erg dicht op patiënten zitten.
Dan heb je imo toch een verantwoordelijkheid.
En hopelijk gezond verstand.
Schoolvoorbeeld ´Ja, maar...´ = ´Nee, want...´![]()
Ík heb het enorm te doen met de zorgverlening en het onderwijs bv. Hébben het al extra zwaar in het werk en dan krijgen ze ook nog eens privé een aap op hun schouder gezet.
Ik vind het niet zo nadenkend van mensen als ze daar zo makkelijk mee omgaan.
CharleyT schreef:Ben het met je eens HC. Van sommige beroepsgroepen verwachten mensen een meer dan volmaakt volgen van alle maatregelen,niet alleen op hun werk(lijkt me logisch eigenlijk) maar ook! in hun kostbare vrije tijd.
Niet realistisch en niet eerlijk tegenover deze beroepsgroepen.
CharleyT schreef:Ben het met je eens HC. Van sommige beroepsgroepen verwachten mensen een meer dan volmaakt volgen van alle maatregelen,niet alleen op hun werk(lijkt me logisch eigenlijk) maar ook! in hun kostbare vrije tijd.
Niet realistisch en niet eerlijk tegenover deze beroepsgroepen.
Huertecilla schreef:Heel lange en overgevoelige tenen is een veel voorkomend bijverschijnsel van vaccinaties én Covid19....
Huertecilla schreef:Heel lange en overgevoelige tenen is een veel voorkomend bijverschijnsel van vaccinaties én Covid19....
Ann schreef:Huertecilla schreef:Heel lange en overgevoelige tenen is een veel voorkomend bijverschijnsel van vaccinaties én Covid19....
Je vergeet egoïsme en afbraak van de (vaak al geringe hoeveelheid) hersencellen.![]()
![]()
(Is in zijn algemeenheid bedoeld).