Om even aan te geven dat Ali expres bij 1 x blijft.

Vandaag draagt El MR longsleeve met rozen en een rood broekje. Vanmorgen nog deze schattige pyjama van Hema aan die ik echt té aandoenlijk vindt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Schattig idd!
Ik ga haast met smart wachten op CarlijnQ online
Of loop stiekem alvast morgen even langs Petozzi als ik toch in de stad ben 

Merk dat bij het shoppen mijn eerste voorkeur vaak ook naar donkerblauw (of rood) uit gaat, maar daar ben ik dus niet alleen in. 

maar nu doen we het met meer beleid he...moet te combineren zijn.
Thema is summer chic en vind dit nog niet echt summer, maar andere opties zijn toch lastig te vinden merk ik. Iets wat beetje van het hele sjieke af is, want dat willen ze ook niet. Dus geen 3-delig pak of pantalon met gilet.
Ik heb echt een sprietje als kind. De korte broek met bretels is echt geen gezicht icm blouse, blouse er in blijft er niks van kind over en er overheen verdwijnt broek er onder
Lange broek slobbert om zijn benen, knoopsgatenelastiek kan niet verder aangesnoerd maar nog te wijd bovenaan. En de schoenen zijn krapjes dus vrees dat ie die over paar weken niet meer past
Kortom, terug bij af. Iemand nog suggesties voor echt mooie skinny's in een andere kleur die passen bij dat overhemd? Of andere opties? We gaan zaterdag op vakantie en had gehoopt het rond te hebben, maar lijkt erop dat ik toch nog te laat begonnen ben... Wilde niet te vroeg kleding zoeken uit angst dat het niet meer zou passen maar dit is het andere uiterste
Wil op vakantie ook nog even kijken en hou bestelling nog wel even aan, als we op vakantie niks anders vinden dan moet het toch zo maar (en flink ijsjes voeren in de vakantie
) en anders kan het iig nog terug. 

Giolli schreef:Dat zelfgemaakte broekje is heerlijk!
Om even aan te geven dat Ali expres bij 1 x blijft.
[ [url=m/1PP58C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag draagt El MR longsleeve met rozen en een rood broekje. Vanmorgen nog deze schattige pyjama van Hema aan die ik echt té aandoenlijk vindt.
[ [url=m/n4Tkfl.jpg]Afbeelding[/url] ]