Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:Ik vind sommige "speculaties" best respectloos eigenlijk.. Fijn om zo te leven? Lijkt mij niet.. En ik snap heel goed dat de kinderen niet weg gegaan zijn, als je vader (en misschien in het begin nog wel ouders) jou dingen wijsmaken dan geloof je ze gewoon, dat is de ouder/kind relatie waardoor er wel vaker kinderen in situaties blijven zitten die wij ons niet voor kunnen stellen.
Als vader zo ziek in zijn hoofd is dat hij echt dacht dat de wereld verging en er van alles aan de hand was dan zijn ze echt geen boodschappen gaan doen.. Veel van de dingen die wij nodig hebben, hebben we helemaal niet nodig om te overleven. Met een moestuin, water en een geit blijf je wel in leven.. Comfortabel zal het alleen écht niet zijn, ook niet omdat je geen prikkels hebt. Ik ben blij dat ze hier uit gehaald zijn maar ze zullen wel een flinke klap te verwerken krijgen en ik hoop voor ze dat ze hun draai uiteindelijk een beetje kunnen vinden.
Relaxed schreef:dees_daan schreef:Ik vind sommige "speculaties" best respectloos eigenlijk.. Fijn om zo te leven? Lijkt mij niet.. En ik snap heel goed dat de kinderen niet weg gegaan zijn, als je vader (en misschien in het begin nog wel ouders) jou dingen wijsmaken dan geloof je ze gewoon, dat is de ouder/kind relatie waardoor er wel vaker kinderen in situaties blijven zitten die wij ons niet voor kunnen stellen.
Als vader zo ziek in zijn hoofd is dat hij echt dacht dat de wereld verging en er van alles aan de hand was dan zijn ze echt geen boodschappen gaan doen.. Veel van de dingen die wij nodig hebben, hebben we helemaal niet nodig om te overleven. Met een moestuin, water en een geit blijf je wel in leven.. Comfortabel zal het alleen écht niet zijn, ook niet omdat je geen prikkels hebt. Ik ben blij dat ze hier uit gehaald zijn maar ze zullen wel een flinke klap te verwerken krijgen en ik hoop voor ze dat ze hun draai uiteindelijk een beetje kunnen vinden.
Kom je hier nou speciaal het topic voor binnen? Stuur dan gewoon ff een PB naar Marlinde
Steeph schreef:Ik heb me niet vaak zo geërgerd aan een vrouw met kind, maar vandaag was het raak... Achterlijk wicht met poedersuiker in de Appie, kind knalt met z'n minikarretje tegen de achterkant van mijn benen (ik stond stil voor een koeling) op zo'n manier dat zelfs dat vlaggetje door mijn haren gaat... Hoe krijg je dat dan voor elkaar... Maar moeder liep vooruit en gniffelde nog even na. Nee joh, waarom zou je je koter manieren aanleren.
Zelfs het oudere echtpaar wat voor mij langs liep keek alsof ik naar opzij had moeten gaan. Flikker toch op zeg
MarlindeRooz schreef:Ja hiernaast is de stiltecoupe en ik zit met een klasgenoot haha. Maar heb mijn muziek maar heel hard gezet. Want ze zitten zelfs te klepperen met die metalen prullenbakjes.![]()
Docent zegt ook niks... maar ik bemoei me nergens meer mee.