Wij heten @dautzen.mc
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Santos_05 schreef:Ik snap nog niet zoveel van Insta. Diverse tips over genomen, maar reels worden alleen gedeeld bij mijn vrienden als ik naar de statistieken kijk.
Heb al de tags over genomen van insta's met veel volgers, maar ik heb ook het idee dat de 'oortjes' en 'paard in de wei' reels het beste groeien?
Mijn doel van insta is: Om mensen te bereiken die het leuk vinden om andere dingen te doen met hun paard en hierdoor geïnspireerd worden. Hopelijk kunnen we de Horseboarding en Horseball teams aanvullen met nieuwe leden, maar het belangrijkste is dat jij en je paard plezier hebben.
Santos_05 schreef:Heb geluidjes opgeslagen, alleen dan kan je het muziekje niet aanpassen (schuiven) bij je filmpje?
_Lois_ schreef:Vraagje! (weet niet waar het anders moest)
Ik kreeg een random voorgesteld account op mijn Instagram tijdlijn, met een foto waarop een paard flink (met open mond) in de krul getrokken werd.
Dat trok natuurlijk in negatieve zin m'n aandacht dus account bekeken en er staan meerdere foto's/video's waarop echt wel zichtbaar is dat er niet al te vriendelijk gereden wordtKan een linkje eventueel doorsturen via pb.
Je kan op Instagram alleen foto's/videos rapporteren toch? Valt 'dierenmishandeling' daar ook onder of zullen ze daar niks mee doen?
Het gaat om een buitenlands account, zou natuurlijk in het Engels een reactie kunnen neerzetten maar ja, of dat wat uitmaakt
Sowieso misschien een kansloze actie om dan via insta te rapporteren, maar heb ontzettend veel medelijden met het paard van de foto's...