Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 20:58

Ik ga ook even wat mensen van hier volgen! Leuk allemaal :D
Wij heten @dautzen.mc

Santos_05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:34

Ik snap nog niet zoveel van Insta. Diverse tips over genomen, maar reels worden alleen gedeeld bij mijn vrienden als ik naar de statistieken kijk.

Heb al de tags over genomen van insta's met veel volgers, maar ik heb ook het idee dat de 'oortjes' en 'paard in de wei' reels het beste groeien?

Mijn doel van insta is: Om mensen te bereiken die het leuk vinden om andere dingen te doen met hun paard en hierdoor geïnspireerd worden. Hopelijk kunnen we de Horseboarding en Horseball teams aanvullen met nieuwe leden, maar het belangrijkste is dat jij en je paard plezier hebben.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:19

De link in je onderschrift gaat niet naar je insta trouwens.
Reels zijn onvoorspelbaar. Ik heb, naar mijn idee, hele leuke met 300 views en oninteressante met 50k views. Geen idee hoe het werkt. Gewoon blijven proberen tot er 1 'pakt'.

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 11:13

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 13:02

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 16:34

Santos_05 schreef:
Ik snap nog niet zoveel van Insta. Diverse tips over genomen, maar reels worden alleen gedeeld bij mijn vrienden als ik naar de statistieken kijk.

Heb al de tags over genomen van insta's met veel volgers, maar ik heb ook het idee dat de 'oortjes' en 'paard in de wei' reels het beste groeien?

Mijn doel van insta is: Om mensen te bereiken die het leuk vinden om andere dingen te doen met hun paard en hierdoor geïnspireerd worden. Hopelijk kunnen we de Horseboarding en Horseball teams aanvullen met nieuwe leden, maar het belangrijkste is dat jij en je paard plezier hebben.

Leuk, mijn zusje heeft aan horseball gedaan!

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 18:27

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 09:57

Insta reels snap ik ook nog steeds weinig van. Ik ben er ook niet handig in dus maak er niets bijzonders van.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 20:38

Mijn Insta reels blijven eigenlijk redelijk constant. Schommelt beetje tussen paar honderd views en paar duizend views in. Heb maar twee reels die 5000x bekeken zijn dis geen echte uitschieters naar boven.

Nog een reel van vandaag. Afgelopen woensdag is merrie uit onze kudde bevallen. Wat een pretletter. <3 Nog geen 2,5 dag oud en crosst al de hele wei door. _O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 16:37

Ik had weer 2 'nieuwe' trending geluidjes opgeslagen en gebruikt en die doen het redelijk. Vraag me af of ze na een tijdje (week of 2) ineens meer erbij gaan krijgen of dat dit het wel is.

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 21:51

Heb geluidjes opgeslagen, alleen dan kan je het muziekje niet aanpassen (schuiven) bij je filmpje?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 07:25

Santos_05 schreef:
Heb geluidjes opgeslagen, alleen dan kan je het muziekje niet aanpassen (schuiven) bij je filmpje?

Volgens mij moet dat nog steeds gewoon kunnen hoor. Tenzij geluidje kort is en je filmpje misschien te lang? Zag overigens wel dat je nu ook 90 seconden reels kunt delen. Ik had in het begin alleen maximaal 30 seconden. Daar kwam toen later 60 seconden bij en nu dus ook 90 seconden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 17:21

Ik maakte net een reel, via insta zelf (ik vind tiktok makkelijker en logischer) en deed uploaden... Vervolgens wil het niet, kan ik het niet opnieuw proberen en kan ik 'm nergens terugvinden...

Iemand hier ervaring mee en de oplossing? Ik ben geen held ermee dus zat aardig werk in. :+

Edit: Ik zie nu dat er toch echt 11 posts zijn op mijn pagina, terwijl ik er maar 10 zie...

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 19:59

Misschien bij concepten? Bij 2e tabje van links?Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 23:11

Nope..

Ik heb wel concepten als ik iets wil plaatsen, maar hij geeft aan 'kan de afbeelding niet laden'.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:57

Qimm schreef:
Ik had weer 2 'nieuwe' trending geluidjes opgeslagen en gebruikt en die doen het redelijk. Vraag me af of ze na een tijdje (week of 2) ineens meer erbij gaan krijgen of dat dit het wel is.

[ Video ]

[ Video ]

Ennnn zoef daar gaat de onderste even heel hard :D

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 20:53

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:39

Whooooo, leuk is dat he :D

Mijn beide gaan heel lekker. Grappig om te zien. De volgende krijgt vast weer 300 views :P

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:49

Ja precies, dan denk je deze is ook leuk….. 20 likes, heb ik op tiktok ook heel vaak, vind ik hem zelf fantastisch gebeurd er niks mee

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 22:58

Ja, dat is leuk als er opeens iets viral gaat. :)

Hier doen ze het gewoon gemiddeld.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 15:37

Vraagje! (weet niet waar het anders moest)
Ik kreeg een random voorgesteld account op mijn Instagram tijdlijn, met een foto waarop een paard flink (met open mond) in de krul getrokken werd.
Dat trok natuurlijk in negatieve zin m'n aandacht dus account bekeken en er staan meerdere foto's/video's waarop echt wel zichtbaar is dat er niet al te vriendelijk gereden wordt := Kan een linkje eventueel doorsturen via pb.
Je kan op Instagram alleen foto's/videos rapporteren toch? Valt 'dierenmishandeling' daar ook onder of zullen ze daar niks mee doen?

Het gaat om een buitenlands account, zou natuurlijk in het Engels een reactie kunnen neerzetten maar ja, of dat wat uitmaakt :=
Sowieso misschien een kansloze actie om dan via insta te rapporteren, maar heb ontzettend veel medelijden met het paard van de foto's... -O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 16:10

Daar gebeurt niks mee. Heb ook wel eens echt een heel heftig filmpje gerapporteerd, veel meer dan een open mond zegmaar. Maar kreeg bericht terug dat het niet tegen de richtlijnen was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 19:27

Doen ze inderdaad niks mee. Mensen zeggen er op instagram ook niks van. Hoevaak ik wel niet filmpjes voorbij zie komen van zagende ruiters of fotos met strakke slofteugel en open mond, iedereen blijft reageren met hoe geweldig het er uit ziet.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 19:32

_Lois_ schreef:
Vraagje! (weet niet waar het anders moest)
Ik kreeg een random voorgesteld account op mijn Instagram tijdlijn, met een foto waarop een paard flink (met open mond) in de krul getrokken werd.
Dat trok natuurlijk in negatieve zin m'n aandacht dus account bekeken en er staan meerdere foto's/video's waarop echt wel zichtbaar is dat er niet al te vriendelijk gereden wordt := Kan een linkje eventueel doorsturen via pb.
Je kan op Instagram alleen foto's/videos rapporteren toch? Valt 'dierenmishandeling' daar ook onder of zullen ze daar niks mee doen?

Het gaat om een buitenlands account, zou natuurlijk in het Engels een reactie kunnen neerzetten maar ja, of dat wat uitmaakt :=
Sowieso misschien een kansloze actie om dan via insta te rapporteren, maar heb ontzettend veel medelijden met het paard van de foto's... -O-

Doe maar geen moeite met reageren. Zijn ook mensen die actief op hun paard van 2.5 (die duidelijk nog lang niet is uitgegroeid) rijden en er trots op zijn, er complimenten over krijgen. Kritiek wordt heel snel verwijderd. Zal hierbij ook niet anders zijn.
Instagram doet er ook niks mee. Als dieren gedood of ernstig mishandeld worden tot het zieke aan toe, dan valt het niet onder dierenmishandeling.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 19:36

Het verbaast mij oprecht soms. Of ruiters die doorzitten in draf maar dan gewoon bijna liggen op de kont van het paard zo schuin dat ze hangen. Niemand die er iets van zegt. Ruiter die te groot en/of te zwaar is en alleen maar leuke reacties. Of inderdaad paarden waarbij de rug volledig wordt weggedrukt of te jong zijn. Nagenoeg geen negatieve reactie te vinden!