Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macs schreef:Hier mijn fiets op mp gezet voor 30 eu. Je kan vanaf dat bedrag bieden. Bied er een 10 en de ander 5. Ik reageer dan gewoon niet. Zegt die van 5: wat denk je er van? Dus ik: in de advertentie staat dat de vraagprijs 30 is.
"Ja dat zag ik maar dat is niet wat ik bied voor zo'n oude fiets in deze staat"
(Het is een super mooie gazelle waar 2 dingen aan moeten gebeuren met nieuwe onderdelen er nog bij zelfs).
Je hoeft niet te bieden toch? Als het te duur is scroll je toch verder
cissy schreef:Ik heb een rollator op Mp staan, vraagprijs 15,-. Biedt iemand 10,- en iemand 15,-
Ik degene die 10,- biedt een berichtje gestuurd dat 10,- te weinig is en dat ik al bod van 15,- heb.
Krijg ik terug: vooruit dan, 12,50 mooi in het midden.
Hè WTF??
Relaxed schreef:cissy schreef:Ik heb een rollator op Mp staan, vraagprijs 15,-. Biedt iemand 10,- en iemand 15,-
Ik degene die 10,- biedt een berichtje gestuurd dat 10,- te weinig is en dat ik al bod van 15,- heb.
Krijg ik terug: vooruit dan, 12,50 mooi in het midden.
Hè WTF??
Maar een bod van 15 wil nog niets zeggen? Misschien haakt die wel af en dan heb je nog 12.50 staan.. Zo raar vind ik het niet.
Justme_Lisaa schreef:Hier iemand die erop stond om met contant geld te betalen. Dat doe ik liever niet, uiteindelijk is er altijd vals geld in omloop en het is voor mij ook makkelijker om het gewoon op de rekening te hebben i.p.v. cash. Dat begreep ze niet en ze zou het overleggen.
Heel toevallig is ze vandaag jarig en heeft ze precies hetzelfde gekregen. Dus ziet ze van de koop af. En ik maar denken dat toeval niet bestond. Zeg dan gewoon eerlijk dat je er vanaf ziet ofzo.
Ashleytjuhh schreef:Justme_Lisaa schreef:Hier iemand die erop stond om met contant geld te betalen. Dat doe ik liever niet, uiteindelijk is er altijd vals geld in omloop en het is voor mij ook makkelijker om het gewoon op de rekening te hebben i.p.v. cash. Dat begreep ze niet en ze zou het overleggen.
Heel toevallig is ze vandaag jarig en heeft ze precies hetzelfde gekregen. Dus ziet ze van de koop af. En ik maar denken dat toeval niet bestond. Zeg dan gewoon eerlijk dat je er vanaf ziet ofzo.
huh maar als iemand het komt ophalen is het toch normaal om cash te betalen? als iemand iets komt halen en zegt ik maak het over zou ik het niet doentegenwoordig zijn er namelijk veel neppe accounts waardoor het lijkt alsof iemand is over heeft gemaakt en niet is.