Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:31

Geryon schreef:
:(:) ook echt gepraat of alleen geswiped of weet je dat niet?

kan je dat verschil zien?

ik moet toegeven dat ik in het begin ook nog wel eens geswiped heb, maar gezien het mij niet meer boeide is het ook maar bij 2x gebleven.
En toen ik besefte dat ik mij "onvindbaar" moest zetten of mijn account verwijderen, heb ik ook nog wel even gekeken O:) maar mannen die voorheen mss het voordeel vd twijfel zouden gekregen hebben waren nu toch een dikke "no-go"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:32

Thenexttry schreef:
Dit is trouwens nu niet stom bedoeld en heeft misschien niet helemaal met jou situatie nu te maken.

Maar voor hetzelfde geld dacht hij wel hetzelfde, dus: "even kijken of Resistance nog actief is op tinder "

Eigenlijk heb jij het ook nog , dus ergens is het " de pot verwijt de ketel..."

Haha, ja. Maar ik heb er echt niks mee gedaan de afgelopen maanden. Maar het is gewoon allemaal erg toevallig... De laatste tijd zei hij ook wat minder. Ik ga dan toch denken van tja...

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:35

Icm het hele verhaal zou ik mijn conclusies trekken.. Het is allemaal te twijfelachtig.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:35

Tja ik zat te wachten op dat t mis zou gaan.
Wel sneu voor je :(:)
Denk ook dat hij zich er gewoon weer uit gaat proberen te banketstaaf.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:36

Nee oke, maar hij misschien ook niet.

Eerlijk ik denk dat het niets gaat worden. Niet om jou, maar hij heeft zelf waarschijnlijk gewoon geen zin zijn vrijheid in te leveren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:36

Bij twijfel niet doen zeg ik altijd. Ook op een harde manier geleerd trouwens!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:37

Ik heb af en aan een beetje meegelezen, maar heel eerlijk: Ik zou er al klaar mee zijn :+ Zoveel gedoe.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:37

Ben wel benieuwd wat zijn verklaring is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:38

Maar ik vind 'm zo leuk... Alles was perfect. Maarja. Misschien is dat mijn jongheid die spreekt... ik weet het niet. :(

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:38

Resistance schreef:
Maar ik vind 'm zo leuk... Alles was perfect. Maarja. Misschien is dat mijn jongheid die spreekt... ik weet het niet. :(

Al zijn ze nog zo leuk, al ze niet willen houdt het op...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:40

Ik zou welke verklaring hij nu ook heeft dus niet meer geloven. Wat een klaplul zeg.

Het is allemaal té toevallig meid

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:44

Als ook af en toe nog meelezer, wat ontzettend kak Resistance..maar het feit dat je toch op onderzoek uit ging zegt ook al genoeg over het vertrouwen denk ik. Sterkte hoor :(:) (en ook voor mij geld; been there, done that maar daar heb je nu ook geen klap aan)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:45

Resistance schreef:

Nee hoor dat hebben we allemaal wel eens.
Heel moeilijk om het af te kappen, maar geloof mij is veeeeeel beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:47

Ik wil even zeggen dat ik jullie wel allemaal heel lief vind... Ik voel me af en toe best wel een trut als ik soms even niet op anderen reageer of wanneer ik alle aandacht naar me toe trek. Daar voel ik me best schuldig over. Maar ik vind het echt heel lief dat jullie zoveel advies geven... ik zal ik het vervolg ook meer mijn best doen.

Het is gewoon zo poedersuiker. Ben ik dan niet leuk genoeg...? ;(

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:49

Je bent wel leuk genoeg alleen niet voor hem. Wel voor genoeg andere waarschijnlijk..

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:49

Resistance schreef:
Ik wil even zeggen dat ik jullie wel allemaal heel lief vind... Ik voel me af en toe best wel een trut als ik soms even niet op anderen reageer of wanneer ik alle aandacht naar me toe trek. Daar voel ik me best schuldig over. Maar ik vind het echt heel lief dat jullie zoveel advies geven... ik zal ik het vervolg ook meer mijn best doen.

Je vindt vanzelf wel iemand die je wel kan waarderen om wie/hoe je bent!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:50

Niet zo onzeker zijn! (Zeg ik ... haha ) volgensmij ben je een hardstikke leuke meid en als hij dat niet ziet is hij je niet waard!

Ik ben wel nieuwsgierig naar zijn reactie hier op en hoe hij zich hier uit gaat praten.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:50

Resistance schreef:

Oh girl, daar ligt het ECHT niet aan. Dit soort mannen bestaan (en vrouwen ook) en ze zijn gewoon super poedersuiker. Het ligt aan hem en het feit dat hij een banketstaaf is, niet aan jou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:53

Maar ook het feit dat ie twee lange relaties heeft gehad... (4 jaar en 6 jaar). En hij zei nog een tijdje terug dit:

-knip-

Ik verwachte het van hem gewoon zo erg niet.
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 27-01-17 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privécommunicatie verwijderd uit het bericht.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:02

Twijfel niet aan je gevoel als je denkt dat iets te mooi is om waar te zijn...

Doorheen de jaren leer je je verwachtingen bij te stellen. Op sommige vlakken word je veeleisender en op andere ben je met veel minder tevreden...

Vandaag zei FB dat mijn vriend en ik al 1jaar bevriend zijn, na een superkort Tinder avontuur. Ik vraag me soms nog steeds af waarom ik hem geliked heb en vooral dat we nog steeds samen zijn met al onze eigenaardigheden (op sommige vlakken zijn we echt tegenpolen: orde-chaos; eenzaat-sociaal; traditioneel-experimenteel, stil-flapuit...). Maar aan de andere kant kan ik oprecht zeggen dat ik gelukkig ben. Mss niet de geweldige "high's" zoals ik in het verleden gekend heb, maar ook nog nooit een echte bijbehorende "low". Uiteraard zijn er ups and downs, maar heel matige en de algemene trend gaat omhoog. Niet langer drama

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:17

Misschien moet ik maar gewoon met pensioen gaan van mannen en zoals afgesproken met mijn beste vriendin gaan samenwonen en een struisvogel genaamd Kevin nemen... :')

Ik ben er momenteel wel rustig onder. Ik wacht reactie af... 't Is dat ik ziek ben, anders zou ik nu een bak ijs leegvreten.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:24

Resistance hij is niet leuk genoeg voor jou, niet andersom.

En dat iedereen steeds zegt misschien maar alleen blijven enzovoorts. Nee begin eens met niet daten met kerels die zo uit een modellenboekje komen stappen, trap niet in van die wazige verhalen, is het na een paar dates nog niks dan de groeten enzovoorts. Neem geen genoegen met iemand die niet minstens net zo veel over heeft voor jou als jij voor hem, en ook niet met iemand die hele andere ideeën heeft over jullie 'relatie' dan jij.

Spreek zonder verwachtingen af met mannen die op social media leuk over komen en als je de ware tegenkomt merk je dat heel snel. :) Merk je dat nog niet na paar keer afspreken, nexxxxt.

Zo ik heb gesproken. :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:27

Jildau schreef:
Resistance hij is niet leuk genoeg voor jou, niet andersom.

En dat iedereen steeds zegt misschien maar alleen blijven enzovoorts. Nee begin eens met niet daten met kerels die zo uit een modellenboekje komen stappen, trap niet in van die wazige verhalen, is het na een paar dates nog niks dan de groeten enzovoorts. Neem geen genoegen met iemand die niet minstens net zo veel over heeft voor jou als jij voor hem, en ook niet met iemand die hele andere ideeën heeft over jullie 'relatie' dan jij.

Zo ik heb gesproken. :')

Precies!! Jij verdient alle liefde terug, die jij aan iemand geeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:30

Hij zal vast wel weer met een goed verhaal komen om zich eruit te l*llen... persoonlijk zou ik er helemaal klaar mee zijn. Die kerel heeft je niks te bieden. Je raakt alleen maar onzeker door hem. En dat is nergens voor nodig. Je bent gewoon een leuke meid en dat hij dat niet kan zien of aandurft. Is zijn verlies, voor hem nog een halve wereldbol vol mannen..

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:31

Resistance schreef:
Ik kon het met mijn stalkingskills niet laten en heb gekeken wanneer meneer voor het laatst actief was op tinder... gisteravond nog. Wacht nu op een verklaring. Ben er kapot van. Misschien hadden jullie dus toch gelijk.

Maar jullie waren toch niet exclusief? Wat is het hele euvel dan, dat was toch juist een beetje het idee vanuit hem :(:)

En ik vind het niet zo netjes om privégesprekken hier open en bloot te gooien, maar goed.