Invisible schreef:Als je daylights in stukken op de brander legt, ruiken ze dan sterker? Of maakt het niks uit
Maakt zeker verschil hoor!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pirouette66 schreef:Zo Skessa, dat ziet er niet uit, sta er nog van te kijken dat je 'm nog schoon hebt gekregen!
Een theelicht-brander durf ik ook niet zonder toezicht, maar die van Scentsy wel. Die worden niet zo warm en zijn van een hele andere kwaliteit dan mijn elektrische branders van SC.
Net Red Velvet van GC aan gezet, ben heel benieuwd... ik hou nl. niet van chocolade-melts, maar ben toch nieuwsgierig naar deze. Een test melt dus![]()
Ruikt koud naar een bonbon, ik hoop dat er dadelijk andere geurnoten naar boven komen
Cerastes schreef:Invisible schreef:28 maart
Ok bedankt!
Jammer dat het zo ver is....hmm misschien een optie om met iemand mee te rijden en samen benzine kosten delen ofzo??
Ik woon in gemeente Alkmaar...
Skessa_ schreef:Hier worden geloof ik al wat lijstjes gemaakt...
Bij mij kan er niemand mee rijden.. Ik ga met m'n zusje, dus dat is niet zo handig.
Yv_ schreef:Ja iets met blont ofzo.
Nou hij staat aan, ben benieuwd! Ff lekker geurtje, filmpje op de achtergrond en boeken op schoot, huispak en maskertje. Fijn die drukte en slecht eten wat t altijd zo lekker fijn aan mn huid te zien is. Gelukkig tot 18u nu de tijd aan mezelf
.