Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enamorada schreef:Ik heb net even een paar uur geslapen omdat ik super moe was... Maar nu ben ik nog veel moeier dan ik was voordat ik ging slapen. Hoe komt dat? Heeft dat iets met slaapzones oid te maken?
enamorada schreef:Ik heb net even een paar uur geslapen omdat ik super moe was... Maar nu ben ik nog veel moeier dan ik was voordat ik ging slapen. Hoe komt dat? Heeft dat iets met slaapzones oid te maken?
Miiej schreef:Geen idee of het klopt maar ik vroeg het mij net af.
In de zomer sliep ik in een kamer met de airco op 16/18 graden en had ik het niet super koud ofzo.
In de winter vind ik een ruimte van 18 graden echt veelte koud, hoe kan dit?
Zelf dacht ik dat het misschien te maken had met het feit dat je lichaam in de zomer in de overige uren wordt opgewarmd en in de winter wordt afgekoeld. Maar dan als nog gaat het wel om veel uren.
Rebecca schreef:
Ik vraag mij af , je stopt een stekkerbakje in het stopcontact , en in dat stekkerbakje stop je een verlengsnoer die naar de gang loopt en de modem stroom geeft . Is dat gevaarlijk of kan dat geen kwaad?
LisaaBloem schreef:Tivoli schreef:Hoe overleven reigers als alle sloten bevroren zijn?
Ik zag de laatste dagen erg veel reigers langs de kant van de bevroren sloten staan.
Ze eten ook muizen en dergelijke, het zal geen vetpot zijn maar waarschijnlijk net genoeg om wel de koudste dagen door te komen.
Riddershow schreef:Een veel gemaakte fout is ook het niet afrollen van een verlenghaspel (zonder beveiliging). Je krijgt dan een leuk dynamo effect in de opgerolde kabels als je er een zwaar apparaat eraan hangt. Wordt lekker warm daarbinnen.
Emmaa_ schreef:Dan denk ik echt dat het de dagen is waarop er ook daadwerkelijk gebouwd wordt. Lijkt mij dat daar zelfs dagen met extreme weersomstandigheden nog vanaf gaan maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Anders zou ik gewoon even bellen en vragen hoe dat zit. Als je op niet-vijandige manier wijst op de 150 werkbare werkdagen in het contract zullen ze daar prima antwoord op geven!
Indy_Mouse_9 schreef:bruintje123 schreef:
Wauw. De muizen had ik al niet verwacht maar hier ben ik echt van onder de indruk!
Edit: zou het een echte foto zijn? Die tweede lijkt ok maar de eerste ziet er wat geshopt uit...