Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 23:59

Dat ik morgen (waarschijnlijk) naar Dijon ga en dat mijn angst voor een aanslag opeens irritant aanwezig is terwijl ik dat in Parijs behalve de eerste keer in de metro nooit gevoeld heb ;(

Saleisha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 00:02

Dat mn boven buurman erg luid aan het bellen is

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 00:56

Dat ondanks dat alles bij ons potdicht zit, dit huis zo lek is dat als de onderbuurvrouw haar ramen open gooit ik volledig vergast wordt door haar wietlucht. Als ik er nou eens lekker door kon slapen, maar helaas. Alleen de stank.

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:13

Dat ik ontzettend moe ben, en komende dagen weinig rust zal hebben terwijl mijn examen vandaag start dus rip me

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:44

Onze studenttutor die perse twee vergaderingen wil plannen vandaag omdat ze er bij de eerste niet bij kan zijn... _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:48

Dat banken, notarissen etc pas vanaf 9.00 uur open zijn. Ben de minuten aan het aftellen om te kunnen bellen :p

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:28

BarbaLala schreef:
Mannen die je met hun ogen uitkleden, yak >;) Tegenwoordig staar ik terug maar sommigen vinden dat júíst leuk |( :')

Geweldig :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:15

De onbekende dader die bij de supermarkt schijnbaar zn bocht met uitrijden te krap heeft genomen |(
Afbeelding
Afbeelding
Net thuis en kom er nu pas achter. Helaas mega parkeerterrein zonder camera's....

(Sorry krijg de fotos niet gedraaid...)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 14:02

iirrssjjee schreef:
De onbekende dader die bij de supermarkt schijnbaar zn bocht met uitrijden te krap heeft genomen |(
[ [url=m/XbOpjk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jlaa39.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net thuis en kom er nu pas achter. Helaas mega parkeerterrein zonder camera's....

Jeetje wat ongelofelijk mega poedersuiker banketstaaf is dat ;( :(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 14:31

OneAndOnlyx schreef:
iirrssjjee schreef:
[ [url=m/XbOpjk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jlaa39.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje wat ongelofelijk mega poedersuiker banketstaaf is dat ;( :(

Ja baal echt als een stekker!! Gelukkig valt het alleen op als de zon erop staat en is het alleen maar lakschade.

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 19:52

Wachten, is het zo moeilijk om op tijd te komen?..

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 22:07

Dat ik chaoot first class ben. Hoe moet ik later op deze manier ergens aan het werk komen? :')

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 09:22

Dat mijn vader gisteren zei dat ik zou moeten kunnen printen vanaf mijn laptop nu, maar natuurlijk nu ik ook werkelijk iets móet printen, het op werkelijk geen enkele pc dan wel laptop mogelijk is en ik geen idee heb hoe dat nu weer kan.. Word er zo moedeloos van, telkens dat gedoe met dat klereding..

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 11:29

Eigenlijk gisteren, maar ik erger mij er nu nog aan..

Mijn moeder die mij doodleuk een eenzaam persoon noemt op zo'n vieze vuile manier..
Ja, ik ben eenzaam. En ja, ik heb amper vrienden/mensen met wie ik omga.. En nee, ik kom niet echt in contact met nieuwe mensen.
Ik doe een thuisstudie en ben hard op zoek naar nieuw werk. Maar als ik thuis even niks doe ben ik meteen een eenzaam persoon.
Wat moet ik dan doen? Ik kan amper iets doen met vrienden. Ik ga niet uit.

Man, als die vrouw nou eens wist hoe der dochter zich eens voelt..

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 11:33

ScarOfWars schreef:

Mijn moeder die mij doodleuk een eenzaam persoon noemt op zo'n vieze vuile manier..
Ja, ik ben eenzaam. En ja, ik heb amper vrienden/mensen met wie ik omga.. En nee, ik kom niet echt in contact met nieuwe mensen.
Ik doe een thuisstudie en ben hard op zoek naar nieuw werk. Maar als ik thuis even niks doe ben ik meteen een eenzaam persoon.

Wat een ontzettend vervelend gevoel is dat he :(:)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 11:37

Amira_ schreef:
ScarOfWars schreef:

Wat een ontzettend vervelend gevoel is dat he :(:)

Echt wel.. en als zij nou eens wist hoe ik mij echt voelde.. maar dat ik ga ik der mooi niet vertellen, want dan zijn we weer verder van huis. -O-

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 17:06

De vrouw bij de opticien _-:(

Ik wil graag (weer) lenzen dus ze moesten mijn ogen weer opmeten. Heb 3 jaar geleden ook lenzen gehad en toen weer over gegaan op bril en wil dus nu weer lenzen. Vroeg ze eerst; waarom was je toen gestopt, waarom wil je nu weer lenzen? (wat ik al een beetje gek vond, maar ok). Ik zei dat ik het toen wat te veel gedoe vond worden met lenzen (in doen/uit doen etc), maar dat ik het toch graag weer eens wilde proberen. Zei ze: Maar ben je wel serieus?? Want het kost ons wel veel tijd hoor! (eh hallo, moet ik mij nu gaan verantwoorden? ik ben toch gewoon jullie klant en betaal jullie toch gewoon geld?). Werd er echt een beetje boos van

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 17:21

Mijn gewrichten doen pijn, mn keel doet pijn. Ik ben ontzettend moe. En ik kan nog steeds niet naar huis.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 18:24

Dat ik nog steeds niet zelf kan tanken. Mn auto rijdt op gas en het lukt gewoon elke keer niet :=

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 19:17

IsaCalixa schreef:
De vrouw bij de opticien _-:(

Ik wil graag (weer) lenzen dus ze moesten mijn ogen weer opmeten. Heb 3 jaar geleden ook lenzen gehad en toen weer over gegaan op bril en wil dus nu weer lenzen. Vroeg ze eerst; waarom was je toen gestopt, waarom wil je nu weer lenzen? (wat ik al een beetje gek vond, maar ok). Ik zei dat ik het toen wat te veel gedoe vond worden met lenzen (in doen/uit doen etc), maar dat ik het toch graag weer eens wilde proberen. Zei ze: Maar ben je wel serieus?? Want het kost ons wel veel tijd hoor! (eh hallo, moet ik mij nu gaan verantwoorden? ik ben toch gewoon jullie klant en betaal jullie toch gewoon geld?). Werd er echt een beetje boos van

Als iemand al zo begint zou ik mijn lenzen ergens anders halen.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 19:36

Dat mijn dochter na veel drama eindelijk sliep en ik na een lange dag practicum nét een glas wijn in zou schenken, maar dat er een collectante op de deurbel ramt om te schooien voor één of ander fonds en dat mijn dochter dus weer aan het brullen is.

(Deurbel is nu gedemonteerd en kind weer ingestopt, nu ben ik klaar met mopperen en is het tijd voor mijn wijn :') )
Laatst bijgewerkt door Imaginaerum op 18-05-18 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 19:36

Aan iemand die op Facebook een foto plaatst waar ze rijd op een veels te kleine pony met t zadel over de schouderbladen, hangend aan de teugels....En als er heel voorzichtig en netjes wat van gezegd wordt, meteen op de kast vliegt en zijn de mensen met commentaar 'jaloers' of hebben geen leven.
Pffff. Ik kan er zo slecht tegen als mensen niet bereid zijn om kritisch naar zichzelf te kijken en alleen maar complimenten willen.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 19:42

Hier ook een kapotte auto.... -O-
Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 19:52

Ohh, en mijn kleine welsh merrie is hengstig. Er staat sinds deze week een hengstje in de wei naast onze wei. Madam vindt hem wel erg interessant. Helaas verandert ze dan altijd in een heks }:)
Met voeren werd ik zowat ondersteboven gerend, ze stond me toch een partij te trappen naar onze shet... En als ze weer terug in de paddock staan maar hinniken. Ze staan aan huis, dus word er onderhand wel een beetje gek van... 8)7

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 20:46

Pepperrr schreef:
Hier ook een kapotte auto.... -O-
[ [url=m/tsZ0GF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooooh wat erg |( dader ook gevlogen zeker?? Gelukkig valt bij mij de schade nog mee dan! :o