Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:De onbekende dader die bij de supermarkt schijnbaar zn bocht met uitrijden te krap heeft genomen![]()
[ [url=m/XbOpjk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jlaa39.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net thuis en kom er nu pas achter. Helaas mega parkeerterrein zonder camera's....
(Sorry krijg de fotos niet gedraaid...)
OneAndOnlyx schreef:iirrssjjee schreef:De onbekende dader die bij de supermarkt schijnbaar zn bocht met uitrijden te krap heeft genomen![]()
[ [url=m/XbOpjk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jlaa39.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net thuis en kom er nu pas achter. Helaas mega parkeerterrein zonder camera's....
(Sorry krijg de fotos niet gedraaid...)
Jeetje wat ongelofelijk mega poedersuiker banketstaaf is dat![]()
ScarOfWars schreef:Eigenlijk gisteren, maar ik erger mij er nu nog aan..
Mijn moeder die mij doodleuk een eenzaam persoon noemt op zo'n vieze vuile manier..
Ja, ik ben eenzaam. En ja, ik heb amper vrienden/mensen met wie ik omga.. En nee, ik kom niet echt in contact met nieuwe mensen.
Ik doe een thuisstudie en ben hard op zoek naar nieuw werk. Maar als ik thuis even niks doe ben ik meteen een eenzaam persoon.
Wat moet ik dan doen? Ik kan amper iets doen met vrienden. Ik ga niet uit.
Man, als die vrouw nou eens wist hoe der dochter zich eens voelt..
Amira_ schreef:ScarOfWars schreef:Eigenlijk gisteren, maar ik erger mij er nu nog aan..
Mijn moeder die mij doodleuk een eenzaam persoon noemt op zo'n vieze vuile manier..
Ja, ik ben eenzaam. En ja, ik heb amper vrienden/mensen met wie ik omga.. En nee, ik kom niet echt in contact met nieuwe mensen.
Ik doe een thuisstudie en ben hard op zoek naar nieuw werk. Maar als ik thuis even niks doe ben ik meteen een eenzaam persoon.
Wat moet ik dan doen? Ik kan amper iets doen met vrienden. Ik ga niet uit.
Man, als die vrouw nou eens wist hoe der dochter zich eens voelt..
Wat een ontzettend vervelend gevoel is dat he
IsaCalixa schreef:De vrouw bij de opticien![]()
Ik wil graag (weer) lenzen dus ze moesten mijn ogen weer opmeten. Heb 3 jaar geleden ook lenzen gehad en toen weer over gegaan op bril en wil dus nu weer lenzen. Vroeg ze eerst; waarom was je toen gestopt, waarom wil je nu weer lenzen? (wat ik al een beetje gek vond, maar ok). Ik zei dat ik het toen wat te veel gedoe vond worden met lenzen (in doen/uit doen etc), maar dat ik het toch graag weer eens wilde proberen. Zei ze: Maar ben je wel serieus?? Want het kost ons wel veel tijd hoor! (eh hallo, moet ik mij nu gaan verantwoorden? ik ben toch gewoon jullie klant en betaal jullie toch gewoon geld?). Werd er echt een beetje boos van