Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 21:13

Echtgenoot verkocht laatst een klopboor via MP, krijgt hij in een reactie de vraag of je er ook slagroom mee kunt kloppen :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 21:15

:') En wat heeft ie gezegd :')

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 21:17

Cayenne schreef:
Echtgenoot verkocht laatst een klopboor via MP, krijgt hij in een reactie de vraag of je er ook slagroom mee kunt kloppen :')

hier moest ik even om lachen _O-

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 21:22

:=
Afbeelding

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 21:24

proberen kan altijd, denk dat alle slagroom dan op de muren zin :')

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 01:12

Voor grote hoeveelheden geen probleem, misschien heeft hij/zij grote taart plannen :')

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 01:14

Hahhahahahahahaha :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 17:19

Mailt iemand eindelijk na een week terug om 12:15 als ik het vandaag ophaal dat het goed is. Mail ik uurtje later terug, oke vanavond dan. Ja nee hijbis al weg uur later.. Echt wtf.

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 22:22

Verkoop je nieuwe lingerie..
krijg je de vraag kan je het even showen hoe het staat en hoe het valt.. ja ahumm _O-

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 22:25

Ik heb mijn paard te koop staan.
In de advertentie staat dat ze het afgelopen jaar niet gestart is ivm tijdgebrek. Kreeg een mailtje of dat dan een kwestie was van een nieuwe accu erin en gaan. :+

Heb maar niks teruggestuurd en er flink om gelachen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:52

Ik had zegeltjes te koop staan, kreeg dezelfde avond nog het ene bod na het andere. Na een aantal biedingen akkoord gegaan met het hoogste bod onder het motto 'ik kan wel nog langer wachten, maar dit is een prima prijs dus dan gaan we gewoon akkoord'. Prettig en snel heel en weer gemaild met de 'koper' naam en adres ontvangen en de mededeling dat ze het meteen over ging maken. Nou toppie. Volgende dag... geen betaling. Gemaild of het nog gelukt was omdat ik geen betaling ontvangen had. Nou daar stopt het, geen mail meer terug en ook geen betaling. Uit beleefdheid wacht je 2 a 3 dagen of er echt niks meer komt zeker omdat het contact in eerste instantie zo netjes ging. Gevolg is helaas wel dat de actie nu afgelopen is en ik mijn zegels niet meer heb kunnen verkopen. Het is letterlijk maar een paar euro, maar ik vind het zo raar dat mensen niet gewoon even netjes af kunnen zeggen as je er toch vanaf ziet. Boeit me niet waarom, maar hoe moeilijk is een mailtje 'Sorry toch maar niet'. Maar goed ik snap toch al niet goed hoe er wat tussen kan komen als je zegt dat je het meteen over gaat maken, maar dat zal wel aan mij liggen :+

Van de week had ik ook iemand die iets op zou halen, maar die bleek op de dag zelf niet te kunnen komen, maar daar kreeg ik keurig en bijtijds een mailtje over. Dan denk ik: Kijk zo kan het gelukkig ook!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:05

Wat voor zegeltjes? :+

Edit: heb vermoeden dat het om bestek zegels gaat. Ben op Mp gaan kijken, mensen zien ook overal geld in..... :=

Ik geef ze gewoon weg aan mensen die ik ken. Ga toch niet 10 zegels op marktplaats zetten 8)7

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:33

Batlow schreef:
Wat voor zegeltjes? :+

Edit: heb vermoeden dat het om bestek zegels gaat. Ben op Mp gaan kijken, mensen zien ook overal geld in..... :=

Ik geef ze gewoon weg aan mensen die ik ken. Ga toch niet 10 zegels op marktplaats zetten 8)7

Nee bestekzegels lopen nog en die spaar ik zelf. Ging om pakketzegels van de Coop. Tja, die dingen leveren nou eenmaal geld op, en als ik geen mensen ken die ze kunnen gebruiken dan verkoop ik ze net zo lief, koper blij met zijn zegels (anders kocht ie ze niet) ik blij met mijn paar euro. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 01:07

Dat zou ik niet doen en ook niet kopen op mp eerlijk gezegd.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 10:47

Ieder z'n meug

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:09

Ik wou iets kopen van 10 euro op Marktplaats, dus stuurde ik een mailtje met de vraag hoeveel ze er inclusief verzenden voor wou hebben, en dat het eventueel ook via DHL of Kiala mocht. Krijg ik terug dat ze er 20 euro inclusief verzenden voor wil hebben, nou sorry hoor, maar verzenden is echt geen 10 euro. Zet er dan ook niet neer dat je er 10 euro voor wil hebben. :roll:

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:15

Sammie schreef:
:') En wat heeft ie gezegd :')

Dat ie het aan raadt om het in een ruimte te doen die nog niet gewit is :D

blackflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 14:33

Ik zag ook iets leuks,maar de verzendkosten waren wel erg hoog voor 1 breyer paard,kosten verzending 13,25. :+

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 14:45

Heb een uur geleden mijn keyboard op mp gezet. Net een bod gekregen, gewoon de vraagprijs en mevrouw kan hem vandaag al ophalen! :D Weer even een fijne, snelle afhandeling tussen alle niet-reagerende kopers en onzinbiedingen door.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 15:12

Nu nog afwachten als ze ook daadwerkelijk komt ;)

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:39

Iemand ervaringen met een treinkaartje verkopen op Marktplaats?

Ik zou in eerste instantie met de trein vanaf Eindhoven naar Utrecht reizen
maar nu kan ik dus toch opgehaald worden en wil ik eigenlijk mijn kaartje verkopen.
Het was een actie van spoordeelwinkel dus het eindstation mag overal zijn maar vertrektpunt moet Eindhoven (Vliegveld) zijn (enkele reis).
Ik heb er zelf 15 euro voor betaald en heb hem voor 12,50 op MP gezet
(wil eventueel wel zakken naar 10 euro).

Krijg ik eerst een bericht van iemand hem wel wilde maar meteen daarna een email dat het niet vanaf eindhoven kan (stond ook niet in mijn advertentie titel ofzo) :z
Net weer een email van iemand die hem voor 7,50 wilde kopen
maar dat vind ik echt heel weinig want in principe kan je er ook mee naar Groningen reizen bijvoorbeeld.

Wat zouden jullie doen? Mijn prijs meer verlagen of ergens anders aanbieden? Ik ben zelf niet echt actief op FB dus wat groepen betreft zou ik geen idee hebben waar ik het aan kan bieden.
(Sorry als het laatste deel een beetje off-topic is, heb geen ervaring met het verkopen van treinkaartjes en hoop dat het me gaat lukken om er op tijd van af te komen)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:47

zou het dan eerder proberen te verkopen via een facebook verkoop site van eindhoven

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:54

ik had kittens op MP gezet. 10 euro ps. Binnen 2 uur 30 reacties. Reageerde er iemand..die wilde er 4...voor elke dochter eentje. Uitgebreid verhaal dus ik denk...dat zit wel goed. Ik mailde dat het akkoord was..mailt ze dat ze ze alle 8 wel mee wilden nemen...hun moeder woonde naast hun op een boerderij en wilde er ook 4...heb gezegd dat dat niet ging (waren ook al 3 kittens beloofd aan anderen). Nou...dan wilde ze er 5...3 voor hunzelf en 2 voor hun moeder...nou...dat is best raar om 3 dochters een kitten te geven en de 4e niet. ik gevraagd om foto omdat ik graag wilde zien hoe ze terecht zouden komen...krijg ik een foto van de voorkant van een boerderij vanaf de straat gemaakt...kon zo van funda komen...gevraagd om foto van de mandjes en de verblijfsruimte...ze zou wel een foto sturen van kittens met haar dochter.
Vervolgens gevraagd om haar naw gegevens voor het koopcontract (ik vertrouwde het voor geen meter).
Ze hoefde geen koopcontract.
Nou.maar ik wel...ik wil nl. zeker zijn dat mijn kittens goed terechtkomen. En ik weet zelfs nog geen achternaam van u.
kreeg ik weer een mail terug: ze boden een heel goed huis voor de kittens maar ze vond dat ik erg veel wilde weten en vroeg zich af of het mij wel ging om een goed huisje voor de kittens te vinden..fotos van de kattenmandjes vond ze heel prive en ze wist mijn achternaam ook niet (die stond gewoon in de advertentie en mijn adres hadden ze ook al...duh).

Ik heb gezegd dat ik er vanaf zag.

krijg ik terug: u zie het verkeerd. Wij zorgen heel goed voor de kittens maar u wilt zoveel weten dus hier heb ik geen zin in. We zien ervan af :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:58

Vreemd verhaal := Misschien voor slangenvoer? Of ze willen ze doorverkopen voor meer.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:59

Klinkt een beetje dat ze gingen eindigen als slangenvoer := Goed dat je het afgezegd hebt!