Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

happypaardje

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 15:57

haha, ok :')
Maar een kwastje met remover zal ik eens proberen, thanks! :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:21

Je kunt bij brede kwastjes ook je kwastje draaien en met de smalle kant lakken, dat doe ik bij de heel brede kwastjes ook wel. En niet te veel druk op het kwastje zetten.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 20:50

Ik heb nog net mijn verslagje van de wedstrijd waar ik zondag ben gaan fotograferen uitgewerkt:
Western wedstrijd

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 22:17

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 02:07

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik mis onze Pip enorm, gelukkig is Ukkie er nog en hij was toch al een binnenkat.

Tazzey schreef:
Oh die cheesecake!! :9 :~

Ik heb vandaag Essence Prince Charming op de blog. Een metallic blauw lakje die kwalitatief echt heel goed is voor die €1,99.

Mooi kleurtje.
happypaardje schreef:
Wat een gereis hier allemaal, leuk hoor! Londen wil ik ook heel graag nog een keer heen.

Ik heb vandaag weer een receptje: Lemony Cheesecake Oatmeal :)

Hmm cheescake: ja, oatmeal: nee. Wel een gewaagde combi.

@Yv: Wat zijn "blurple lakjes"? Is dat een term of een spelfout (1e regel over de paarse lakjes)

Tazzey schreef:
Ik heb vandaag een nailart tutorial gemaakt met de nieuwe OPI Color Paints.

Wow wat een investering!

maralou schreef:
Ik heb zojuist een nieuwe winactie op mijn website gezet; ik mag 400 euro shopping money weggeven, dat je mag besteden bij het label La Gauchita!

Lijkt me leuk als jullie ook meedoen! Hier de link: http://pumpsenpaarden.nl/2015/06/06/win ... -gauchita/

Jammer dat het niet in Canada verkrijgbaar is. :)
sietje22 schreef:
Hoi na een tijdje stilte vandaag weer een artikel (ik had even geen inspiratie :0) Ik vertel waarom de begrippen dermatologisch getest, ph neutraal en hypoallergeen geen enkele kwaliteit garanderen http://www.beautyfanatic.nl/waarom-derm ... aranderen/

Dematologisch getest en pH neutraal wist ik. Hypo-allergeen geloofde ik wel. Meestal sla ik die over omdat er geen lekkere geur aan zit. :o
Zelfde met "versgesneden" bij de slager. Zegt niets over het vlees, eerder (als het al iets zegt) over wanneer het gesneden is. ;)

Voor de rest heb ik op jullie blogs gereageerd/geliked.

Mijn nieuwe blog staat ook weer online: 4 Tips to improve your riding without an instructor

Hier is het vrij normaal dat mensen zichzelf leren rijden. Dat kun je ook wel zien. ;) Mensen waarvan ik serieus dacht dat ze pas een jaar hun eigen paard hadden blijken met paarden opgegroeid te zijn (ouders die paarden fokken/racepaarden en ook paarden voor hun kids kochten). Niet kunnen zien dat hun paard veel is afgevallen, zich anders gedraagt of proppen maakt van zijn voer. Ook met rijden zou je denken dat ze net een jaar op les zitten, blijken ze dus van kindsafaan paard te hebben gereden. In NL kunnen we dan wel de maneges soms een beetje afkraken, maar het helpt de meeste mensen toch wel aardig op weg.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 06:56

Blurple is een kruising tussen blauw en paars! Van blue en purple. Ik heb het wel vaker tussen haakjes uitgelegd, miss toch in elke post doen :).

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 07:02

Ja dat zou ik wel doen. Stom misschien maar anders lijkt het misschien een spelfout en dat lijkt nog stommer. Jargon moet je eigenlijk altijd even uitleggen. Misschien kun je een post maken met jargon en dan het woord linken.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 11:42

Hoi, ik heb vandaag de tijd genomen om terug te lezen en te reageren op de meeste post! Vond de blog van Jans over het zwembad erg leuk!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:31

Die zwembad blog vond ik ook heel leuk. Ik ben blijven hangen bij dat bad in Berlijn, daar wil ik heen. En dan in zo'n huisje. :j

Ik heb vandaag een review over het Urban Decay Electric nagellak trio. Die heb ik cadeau gehad van een vriendin toen ze terug kwam uit de VS.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:45

:D

Ik wil ook heel graag naar die in Berlijn, maar daar moet ik even wat meer tijd voor uittrekken geloof ik :D En dan moet babylief straks ook wat ouder zijn met zwemdiploma's, anders heeft zij er ook niks aan :D

Ik heb met dank aan jouw blogs Tazzey trouwens, op de glitter toppers na, even de gehele ChG Electric Nights collectie besteld :')

Gisteren even niet geblogged, heftige dag gehad. Ben nu nog even aan het peinzen waarover ik vandaag ga schrijven. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:35

Wat fijn dat je mijn blog zo leest Jans :o Dank je wel! Balen dat ze zo'n heftige dag had, ik hoop dat het nu goed gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:55

Ik ben gek op Nagellak :D Lees via hier altijd jouw blog, en die van Yv en DnT :j :D

Ik ben begonnen met een stukje over Hello Fresh, we hebben onze eerste box binnen :9

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 14:07

Thanks! :o

Ik heb veel gehoord over de Hello Fresh box, ik vind ze alleen vrij prijzig. Ik ben benieuwd hoe het jou bevalt.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 15:48

Ik ben ook benieuwd naar die Hello Fresh box, zat net toevallig nog op hun website!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:32

Let wel op met opzeggen van de box, mocht je dat willen.. Vrienden van me hadden 'm maar hebben 'm nu dus nog ondanks dat ze 'm hebben opgezegd...
Ik vind het concept wel echt tóp! Alleen wel aan de dure kant en gezien ik van het werk heel veel g&f meekrijgt is het eigenlijk voor mij een beetje weggegooid geld.

Klaar voor de zomer? Heerlijk zomerkleurtje: Nomadiccted To Red

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:57

Wij koken hier thuis alleen maar met verse ingrediënten dus ik vraag me af of het voor ons wel iets zou zijn. De recepten lijken me wel erg goed.

Mooi kleurtje Yv!!

Ik heb vandaag OPI Chiffon My Mind uit de Soft Shades collectie op mijn blog.

Ik krijg steeds meer cosmetica en verzorgingsartikelen opgestuurd dus ik overweeg om op de donderdagen een cosmetica/verzorgings product/pers bericht te gaan plaatsen.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 14:51

Ik weet niet precies wat je voor producten krijgt, Tazzey, maar ik denk dat bijvoorbeeld handverzorging en nagelriemdingen enzo wel een erg leuke aanvulling zou kunnen zijn. Als je niet al te veel af wilt wijken, maar toch wat extra wilt doen. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 15:21

Het gaat om gezichtsverzorging en make-up. Op zich vind ik het wel leuk om ook die dingen erbij te gaan betrekken. Ik zat alleen even met de naam maar op zich moet het wel kunnen. Als je bijvoorbeeld naar Charlotte van PinkyPolish kijkt, zij is ook met nagellak begonnen en doet er nu ook veel meer bij. Ik denk dat ik mijn doelgroep ermee kan gaan vergroten.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 15:28

Ah, ok. Je trekt er sowieso meer bezoekers mee inderdaad. En het is niet zo ongerelateerd dat het storend wordt voor je huidige volgers. Leuk! Ik ben benieuwd wel benieuwd.

Oja, iets later dan normaal, maar hier mijn post van vandaag: What to do when summer is still far away Want de zomer is nog ver te zoeken hier in het noorden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:20

ik vind ook dat het moet kunnen :j ik vind het zelf altijd wel erg interessant om te lezen in ieder geval! :D

Ik heb ook alweer inspiratie voor een post over 2 weken.. ik heb gelnagellak laten zetten net, voor het eerst :+ van OPI. Eens kijken hoe dat de komende twee weken zich houdt :D

Voor nu bijna klaar met mn hello fresh post :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:27

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:37

Ik vind de gellak van OPI zelf heel erg fijn. Het blijft goed zitten. Welke kleur heb je?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:40

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat je post zo beknopt is Jans. Ik was aan het lezen en ineens, poef, klaar... Miss idd nog wat aanvullen met eigen fotootjes, hoe zo'n receptje eruit ziet ed? Is maar tipje hoor, weet niet of ik de enige ben die op een langere post had gehoopt :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:41

Big Apple Red :D

Ik ga hem nog uitbreiden Yv :j van de Dahl heb ik helaas geen eigen foto, maar straks van de kip en later van de farfalle ook nog :D En ik heb nog foto's van de doos, maar dan moet H even opschieten met thuiskomen :+

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:46

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar wat meer info, Jans. Iets meer over wat er dan precies in zit enzo.