Maar een kwastje met remover zal ik eens proberen, thanks!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:Oh die cheesecake!!![]()
![]()
Ik heb vandaag Essence Prince Charming op de blog. Een metallic blauw lakje die kwalitatief echt heel goed is voor die €1,99.
happypaardje schreef:Wat een gereis hier allemaal, leuk hoor! Londen wil ik ook heel graag nog een keer heen.
Ik heb vandaag weer een receptje: Lemony Cheesecake Oatmeal
Tazzey schreef:Ik heb vandaag een nailart tutorial gemaakt met de nieuwe OPI Color Paints.
maralou schreef:Ik heb zojuist een nieuwe winactie op mijn website gezet; ik mag 400 euro shopping money weggeven, dat je mag besteden bij het label La Gauchita!
Lijkt me leuk als jullie ook meedoen! Hier de link: http://pumpsenpaarden.nl/2015/06/06/win ... -gauchita/

sietje22 schreef:Hoi na een tijdje stilte vandaag weer een artikel (ik had even geen inspiratie :0) Ik vertel waarom de begrippen dermatologisch getest, ph neutraal en hypoallergeen geen enkele kwaliteit garanderen http://www.beautyfanatic.nl/waarom-derm ... aranderen/

Mensen waarvan ik serieus dacht dat ze pas een jaar hun eigen paard hadden blijken met paarden opgegroeid te zijn (ouders die paarden fokken/racepaarden en ook paarden voor hun kids kochten). Niet kunnen zien dat hun paard veel is afgevallen, zich anders gedraagt of proppen maakt van zijn voer. Ook met rijden zou je denken dat ze net een jaar op les zitten, blijken ze dus van kindsafaan paard te hebben gereden. In NL kunnen we dan wel de maneges soms een beetje afkraken, maar het helpt de meeste mensen toch wel aardig op weg.
.

En dan moet babylief straks ook wat ouder zijn met zwemdiploma's, anders heeft zij er ook niks aan 
Dank je wel! Balen dat ze zo'n heftige dag had, ik hoop dat het nu goed gaat!
Lees via hier altijd jouw blog, en die van Yv en DnT

ik vind het zelf altijd wel erg interessant om te lezen in ieder geval! 
van OPI. Eens kijken hoe dat de komende twee weken zich houdt 
.