Rienn schreef:Wie gaat het topic maken....? Ik zie net dat het vanaf volgende week onder de 20 graden blijft...Dat zou het eerst deze week ook blijven..Vind het helemaal best als dan alle vliegen en horzels ook mee opdonderen
Ja klopt,volgende week ook wisselvallig.Mja het is dan ook al wel Herfst!Het zou beter zijn als dit topic blijft bestaan en gewoon naar de HK gaat.We hebben het hier altijd gezellig,nooit negatief eigenlijk.Grijs en droog.
Hier heerlijk weer de hele dag. Omdat mijn vriend en ik zo eigenwijs zijn om toch baar Egypte wilden, worden we afgestraft en gaan we nu naar...... Turkije.
We vliegen met Transavia, maar die besloot vanmiddag om tot eind sept niet meer naar Egypte te vliegen. Reis ongeboekt en nu dus Turkije. Hier waait het wel hard, maar gelukkig ook nog steeds warm.
heerlijk weertje vandaag.beetje de stad in geweest laatste schoolspullen gekocht voor dochterlief die maandag voor het eerst naar het voortgezet gaat
Rienn schreef:Wie gaat het topic maken....? Ik zie net dat het vanaf volgende week onder de 20 graden blijft...Het was volgens mij de bedoeling dat ik het volgende deel zou maken.
we mogen niet klagende kids hebben een super vakantie gehad met dit weervorig jaar bijna de hele vakantie weggeregend