Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jadeleigh263

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:13

hm..
Die ene mevrouw van marktplaats die laat niks meer echt van zich horen.
Als ik vraag of er een bushalte in de buurt is van haar huis dan krijg ik niks te horen...
Als ik vraag hoelaat ze wilt afspreken dan ineens krijg ik wel ineens een berichtje... >;)

Heb haar wel opgezocht aangezien ze zo raar antwoord (kan ook aan mp mail liggen) niks bijzonders alles lijkt te kloppen adres en telefoon nummer zover ik weet.

Heb haar wel op whatsapp, maar daarop wilt ze niet praten maar ik ga denk ik toch maar een appje sturen of ze mijn mail wel heeft ontvangen. :n :')

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:30

die van die goedkope dekjes?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:31

Hier is niemand komen opdagen voor de Xbox :(
Ze zouden om half 9 komen.. Niemand gezien. Ook geen mail gehad.

Had ook eigenlijk niet verwacht dat er iemand zou komen :=
Tegenwoordig..

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:32

Ghostattack schreef:

Tegenwoordig..

Hopelijk ben je daarvoor niet speciaal thuis gebleven :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:33

Oh nee, ik woon thuis dus ik zit hier elke avond haha :P Heb 's avonds toch niks te doen :+

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:37

romyloverrr schreef:

Ja, ze antwoorde dat er wel een buurtbus was
En toen vroeg ik welke en dat wist ze weer niet ...
vind het allemaal maar vaag.

Mijn vriend woont daar vlakbij en die wilt dus niet voor mij even op en neer nu moet ik maar 2 uur heen en 2 uur terug met trein en bus -O-
Laatst bijgewerkt door Jadeleigh263 op 26-11-13 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:42

Ghostattack schreef:

Tegenwoordig..

Echt belachelijk....

Waarom doen ze nog uberhaupt moeite om dan een tijd af te spreken :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:39

Jadeleigh263 schreef:
romyloverrr schreef:

Ja, ze antwoorde dat er wel een buurtbus was
En toen vroeg ik welke en dat wist ze weer niet ...
vind het allemaal maar vaag.

Mijn vriend woont daar vlakbij en die wilt dus niet voor mij even op en neer nu moet ik maar 2 uur heen en 2 uur terug met trein en bus -O-

Hahahha ik weet ook niet welke buurtbus hier rijd hoor, maar ik ga ook nooit met de bus _O-

Dat snap ik ook niet hoor! Laatst ook op iemand zitten wachten op iemand die niet kwam ophalen.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:42

Ja we hebben afgesproken zondag maar dan rijdt de bus niet
Maar vond het gek dat Ze niet wist welke bus het was aangezien de bus voor dr deur stopt (@ Google Maps) hahaha

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:43

Ghostattack schreef:
Oh nee, ik woon thuis dus ik zit hier elke avond haha :P Heb 's avonds toch niks te doen :+

Gelukkig maar, anders was het helemaal erg. Is toch raar dat mensen blijkbaar iets graag willen hebben en dan het niet eens komen halen. Reageer dan gewoon niet of zeg dat je het wilt laten verzenden? :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 00:14

Balen. Ik heb juist dat ik steeds mensen mail en geen reactie krijg...
Ga morgenavond een tuig ophalen, ze zegt dat haar adres lastig te vinden is dus dat ik haar maar moet bellen... Zo eens kijken of het telefoonnummer bij de advertentie staat dan? :P

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 00:18

Heb ook een mooie mail binnen :D

advertentie van een houten paardje.
Onder de productomschrijving plaats ik altijd standaard tekst met de openingstijden en het adres van de winkel.
Als het advertenties van de winkel zijn.

Krijg ik mail met de vraag of ik een winkel heb, wat het adres en de openingstijden zijn...

En de productomschrijving was maar 2 regels....
Heb echt de advertentie nagekeken of ik niet iets vergeten was.
Maar nee, het staat er toch echt in....

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 01:24

heb ik wel een paar keer gehad dat mensen niet komen opdagen... Verschrikkelijk. Eerst bij m'n ipad, ik moest naar stal dus papa bleef thuis, tot een uur na afgesproken tijd, dan ging hij sporten. Ja hoor, niemand gekomen, mail achteraan met dat ik het erg jammer vind dus zulke asociale mensen bestaan die een afspraak maken en dan niet opkomen dagen. Nooit meer wat van gehoord.

Ook met visjes, ik heb er teveel in mijn aquarium dus op mp. Vrouw stuurde mailtje en wilde ze, prima. Tijd afgesproken en ik ruim voor tijd de vissen uit het aquarium gehaald zodat ze klaar stonden. Ja hoor, ook niet gekomen. Konden die vissen weer terug erin. Verschrikkelijk die mensen, echt waar, verschrikkelijk. Ik vind het zo asociaal om een afspraak te maken en dan niet te komen. Kan gewoon écht niet. Bah, zulke mensen. Mochten ze ziek zijn geweest, iets gebeurd etc... Ok, maar dan kan er een moment later toch een mail uit? Maar betwijfel of dat oorzaken zijn van niet komen opdagen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 10:25

Jadeleigh263 schreef:
Maar vond het gek dat Ze niet wist welke bus het was aangezien de bus voor dr deur stopt (@ Google Maps) hahaha

Maar als je via google maps dit weet en dus het adres al hebt kan je toch ook via ov.nl (Of hoe heet dat tegenwoordig) kijken? Staat ook bij welke bus je dan moet nemen.

En is het geen idee om het op te laten sturen of naar een Bokker te laten sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 10:28

Jadeleigh263 schreef:

Hier stopt ook een bus zowat voor de deur, maar zou ook niet weten welke lijn dat is hoor :+ Ik ga nooit met de bus en zo goed zijn m'n ogen nou ook weer niet dat ik vanuit huis het bushokje in kan kijken :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 10:30

Maar als je een adres weet, is dat dan niet via 9292 op te vragen welke lijn dat is?
Ik vind het niet heel raar als iemand het lijn nummer niet weet. Zeker niet als je nooit met de bus gaat.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 10:37

Ik zou er eerlijk gezegd ook niet zo snel zin in hebben om zulke dingen voor iemand uit te gaan zoeken...laat ze dat lekker zelf doen :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 10:41

Precies.. En inderdaad, als je het adres hebt rekent 9292ov voor je uit welke bushalte je moet hebben.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 11:22

Wilde de bushalte weten niet de lijn. Heb het zelf uitgezocht alleen aan haar voor de zekeheid nog gevraagd of het die halte ook echt is.

En ofcourse Heb Ik al gekeken op ov 9292
Heb Ik ook meteen gedaan toen Ik het adres Kreeg :Y)

Aangezien het een bel bus is en alle bushaltes daar in de buurt ook moet Ik nog even kijken hoe Ik het ga regelen

Ze wilt het echt niet verzenden en Ik Heb helaas niemand gevonden die het zo willen ophalen en Dan zou willen verzenden.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:14

Weer een bod op mijn gasstel. Ben toch benieuwd of iemand hem ook daad werkelijk komt ophalen :P

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:17

Donna89 schreef:
Weer een bod op mijn gasstel. Ben toch benieuwd of iemand hem ook daad werkelijk komt ophalen :P

Ik hoop het ook voor je !
Aangezien er zo veel 'afhakers' zijn de laatste tijd :\

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:25

Ojee, ik ben zelf ook een raar mens op marktplaats :o
Ik had een frontriem die ik zou kopen, bedrag afgesproken, dus in principe de koop rond. Echter krijg ik dus gisteren een nieuw hoofdstel van vriendlief. Ik had de frontriem nodig om het hoofdstel van mijn vader weer compleet te maken, die had ik enige tijd geleden uit elkaar gehaald maar hij heeft hem weer nodig binnenkort. Maar nu heb ik de frontriem dus niet meer nodig. Het gaat om een klein bedrag dus ik heb aangeboden de helft van het bedrag te betalen om het goed te maken dat zij hem gereserveerd had. Wil ze dat niet dan neem ik hem gewoon en dan verkoop ik hem zelf wel weer door. Dat kan ik goed begrijpen als ze dat liever heeft.

O ik voel me zo'n muts..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:27

Nou, ik vind dat je dan netjes bent hoor No Trouble... Je had natuurlijk ook niks meer kunnen laten horen of iets laten weten. Vind dit dan nog heel erg netjes van je!

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:28

Wat me tegenwoordig ook steeds vaker gebeurt, is het volgende:

Iemand mailt me dat ze interesse hebben in iets. Nou prima, overeengekomen over de prijs etc.
Ik mail m'n gegevens door en meld er netjes bij dat ik het pakketje zo snel mogelijk op de post doe, als ik het geld op mijn rekening heb ontvangen.
Dan krijg ik ook heel netjes een reactie dat het geld is overgemaakt met adresgegevens erbij. Ik houd mijn rekening in de gaten zodat ik het pakketje inderdaad zo snel mogelijk op de post kan doen.. Na enkele dagen nog niks ontvangen, dus ik mail naar de koper of het geld wel echt is overgemaakt, of dat er misschien iets mis is gegaan..
En vervolgens hoor ik er nooit meer iets van...... :?

Zou het een truc zijn om te kijken of ik het misschien toch wel opstuur terwijl ik het geld nog niet op m'n rekening heb staan ofzo?! Dat doe ik dus echt niet want er word me tegenwoordig veel te veel opgelicht, maar vind het zo apart!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:29

Omdat ik mijn paard heb verkocht heb ik dus ook heeeeel veel paardenspullen op internet gezet!
Kreeg gister al een mail van een bokker die 140 euro voor mijn thorowgood zadel bood terwijl de vraagprijs 225 euro is!
pffft